Η Ε΄τάξη ξεναγήθηκε στο Πλωτό Μουσείο ΝΕΡΑΪΔΑ

Την Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024 , οι μαθητές της Ε΄τάξης είχαν την ευκαιρία μέσω του διαδικτύου να ξεναγηθούν στις εγκαταστάσεις του Πλωτού Μουσείου Νεράιδα. Μέσω ειδικής πλατφόρμας συνδέθηκαν ζωντανά με το προσωπικό του Μουσείου, περιηγήθηκαν στους χώρους του, γνώρισαν την  ιστορία του και την σύνδεση του πλοίου με το Λεωνίδιο, έλαβαν μέρος σε δραστηριότητες σχετικές με το ταξίδι και τη θάλασσα, τα καράβια και τη ναυσιπλοΐα, την επικοινωνία και τις μεταφορές, τους ανθρώπους και τις αναμνήσεις. Ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία με την υπόσχεση για μια επόμενη ξενάγηση διά ζώσης!

νεραιδα Ε



Πρόγραμμα “Απλώνω ευτυχία” για τον Σύλλογο Φλόγα

Floga

Όλες οι τάξεις του Σχολείου μας συμμετέχουν στο πρόγραμμα “Απλώνω ευτυχία” για τον Σύλλογο Φλόγα (σύλλογος γονέων παιδιών με νεοπλασματική ασθένεια). Εκπονήθηκαν δράσεις όπως λαχειοφόρος αγορά και το κουτί της ΦΛΟΓΑΣ που υπήρχε στον πάγκο της ΣΤ’ τάξης στο χριστουγεννιατικο bazaar. Οι συνεισφορές όλων ήταν πολύτιμες και συγκινητικές.
Ακόμα, όλες οι τάξεις θα συμμετάσχουν στην “Μπουγάδα της ευτυχίας” με τις λευκές φανέλες των μαθητών που οι ίδιοι έχουν ζωγραφίσει με πολλή αγάπη και όμορφα μηνύματα.

Πρόγραμμα “Αστέρι της ευχής” του Make a Wish

Για άλλη μια χρονιά, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας ένιωσαν την χαρά της προσφοράς και της αλληλεγγύης, συμμετέχοντας στο Πρόγραμμα “Αστέρι της ευχής” του Make a Wish ( Κάνε μια ευχή Ελλάδος).

 Με την δωρεά όλων μας αλλά και τις ευχές μας για υγεία και χαρά σε όλα τα παιδιά,  τα αστεράκια-ήλιοι και τα κορδελάκια ήρθαν στον τόπο μας, σε κάθε σπίτι και κάθε αίθουσα του σχολείου μας.
Επίσης, οι τάξεις  Β’2 και  ΣΤ’ ετοιμάζουν ήδη τις δημιουργίες τους για τον διαγωνισμό του Make a wish και εντός ημερών υποβάλλουν την συμμετοχή τους.
Μια συμμετοχή με πολλή αγάπη και μήνυμα δύναμης από τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Λεωνιδίου και τους εκπαιδευτικούς.
Καλές γιορτές σε όλους.

Ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης για τα Χριστούγεννα!

Στο μάθημα της Πληροφορικής/Τ.Π.Ε. αυτός ο μήνας είναι αφιερωμένος στα Χριστούγεννα! Δημιουργήσαμε λοιπόν ένα ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης όπου κάθε μέρα θα ανοίγει και μία νέα δραστηριότητα. Ξεκινώντας από την 1η μέχρι και τις 25 Δεκεμβρίου , κάθε μέρα θα υπάρχει μια νέα έκπληξη! Καλή διασκέδαση! Πατήστε εδώ για να ανοίξει το ημερολόγιο!

advent


ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΝΤΡΕΑ-ΠΡΑΣΤΟΥ

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου & Νηπιαγωγείου Αγίου Ανδρέα – Πραστού διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία ημερίδα με θέμα : «Τα δικαιώματα του παιδιού», την Κυριακή 19/11/23.

Το Δημοτικό Σχολείο Λεωνιδίου με χαρά έλαβε την πρόσκληση συμμετοχής και οι μικροί και μεγάλοι μας μαθητές με τις εκπαιδευτικούς των τάξεων, ετοίμασαν τις μοναδικές τους δημιουργίες. Τα συμβολικά και εύστοχα μηνύματα των μαθητών μας αποτέλεσαν μέρος της εκδήλωσης, εκφράζοντας τις αγωνίες, τους προβληματισμούς αλλά και την ελπίδα της νέας γενιάς.

Εμείς με την σειρά μας ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων για την πρόσκληση και τους μεταφέρουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια για την εξαιρετική πρωτοβουλία.

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ

 


Εκδρομή Ε’ και ΣΤ’ – Συμμετοχή στο πρόγραμμα “Ας γίνουμε Γιουνιπερογνώμονες”

     Την Πέμπτη, 12 Οκτωβρίου, οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης  του  σχολείου μας συμμετείχαν στο μονοήμερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “”, που υλοποιείται από το Κ.Π.Ε. Καστρίου. Επισκέφθηκαν το δάσος της Μαλεβής, το οποίο συνίσταται από ένα σπάνιο είδος δενδρόκεδρου (της δρυπώδους άρκευθου), μοναδικής βοτανικής και οικολογικής αξίας.  Το συγκεκριμένο είδος Γιουνίπερου ή Δενδρόκεδρου απαντά μόνο στον Πάρνωνα σε ολόκληρη την Ευρώπη και αποτελεί Διατηρητέο Μνημείο της Φύσης.
    Έτσι, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία   να γνωρίσουν από κοντά τον ορεινό όγκο του Πάρνωνα, να παρατηρήσουν και να μελετήσουν την χλωρίδα και την πανίδα της περιοχής, να αξιολογήσουν την χρησιμότητα του δάσους και να καλλιεργήσουν στάση υπευθυνότητας για την προστασία του. Μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες, οι εκπαιδευτικοί του Κ.Π.Ε. σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, εξασφάλισαν  για τους μαθητές μας την βιωματική προσέγγιση, την  ελεύθερη έκφραση  και  τη γνώση.
    Ευχαριστούμε θερμά την ομάδα του Κ.Π.Ε. Καστρίου για την αξέχαστη αυτή εμπειρία! Τέλος, οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Ιερά Μονή της Παναγίας Μαλεβής, που μας φιλοξένησε στο χώρο της και  μας πρόσφερε  κεράσματα, γεμίζοντας με   αγάπη τις καρδιές μας!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση