Το Αερόστατο της Ανάστασης

Ανάπτυγμα προγράμματος: ΤΟ ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
Εκπαιδευτικοί: Τσαγκούρης Παναγιώτης, Κολενδριανού Αργυρώ, Κόσυβας Βασίλειος, Τσιαντούλα Ευαγγελία., Κοντολέου Μαρία, Παπαγιαννόπουλος Γεώργιος, Κουτσοπανάγου Μαρία.

Συνοδευτικό φυλλάδιο το οποίο εκδόθηκε σε συνεργασία με το Πελοποννησιακό Λαογραφικό Ίδρυμα το 1997. Το φυλλάδιο εκδόθηκε ως συνοδευτικό έντυπο υλικό της συμμετοχής του δημοτικού με θέμα το “Αερόστατο της Ανάστασης” για το πρόγραμμα “Μελίνα Εκπαίδευση και Πολιτισμός”.
Υπεύθυνοι Προγράμματος: Ψαρρολόγου Ειρήνη, Μουντζούρη Ευαγγελία, Παπαγιαννόπουλος Γεώργιος
Τάξη: Α

1η φάση:
Συζήτηση στην τάξη σχετικά με το έθιμο του αερόστατου. Ο μαθητής Τάκης Μάνος φέρνει στο σχολείο το δικό του αερόστατο και το δείχνει στα παιδιά. Ο μαθητής προέρχεται από την ενορία των Τριών Ιεραρχών – “Κοίλασο”.
2η φάση:
Τα παιδιά επισκέπτονται τον κ. Βαγγέλη Ξηντάρη (“μπάρμπα – βαγγέλη”) και τους μιλάει για τις παλαιές μεθόδους κατασκευής του αερόστατου, ενώ παράλληλα φτιάχνει ένα αερόστατο, με σύγχρονα όμως υλικά. Τα παιδιά παρακολουθούν την κατασκευή.
3η φάση:
Στη συνέχεια επισκέπτονται τον κ. Μάνο Ηλία στο Δημαρχείο – που μετατρέπεται σε εργαστήριο για να υποδεχθεί τα παιδιά – που με τη βοήθειά του κατασκευάζουν τα ίδια τα δικά τους αερόστατα, δουλεύοντας σε ομάδες.
4η φάση:
Πτήση ενός από τα τέσσερα αερόστατα στην αυλή του σχολείου με τη συμμετοχή όλων των παιδιών. Τα άλλα τρία αερόστατα διακοσμούν τις τάξεις. Θα τα ρίξουν τα παιδιά στην Ανάσταση.
5η φάση:
Τα παιδιά δουλεύοντας πάνω στο χαρτί του αερόστατου, το διακοσμούν με σχέδια και χρώματα, περνώντας τη δική τους εικαστική πρόταση για τα μελλοντικά σχέδια του Αερόστατου του Λεωνιδίου.

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση