Γιορτή για την Επέτειο της 25ης Μαρτίου από τις Ε΄ και Στ΄ τάξεις
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η σχολική γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου, την οποία οργάνωσαν και παρουσίασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και Στ΄ τάξης.
Η εκδήλωση περιελάμβανε ένα πλούσιο πρόγραμμα με ποιήματα, τραγούδια και ανάγνωση χρονικού, μέσα από τα οποία ζωντάνεψαν σημαντικές στιγμές της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 και αναδείχθηκαν οι αγώνες και οι θυσίες των προγόνων μας για την ελευθερία.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσαν τα δύο θεατρικά σκετς. Το πρώτο ήταν αφιερωμένο στον χορό του Ζαλόγγου, αποδίδοντας με συγκίνηση το ηρωικό αυτό γεγονός και αναδεικνύοντας το μήνυμα της αυτοθυσίας.


Το δεύτερο σκετς μάς μετέφερε σε ένα «μουσείο», όπου τα αγάλματα των αγωνιστών και σημαντικών προσώπων του ’21 ζωντάνεψαν. Μέσα από τους διαλόγους τους, οι μαθητές παρουσίασαν καθοριστικά γεγονότα της Επανάστασης και ταυτόχρονα σχολίασαν με εύστοχο τρόπο τη σύγχρονη κοινωνικοπολιτική πραγματικότητα, επισημαίνοντας τη σημασία της ελευθερίας, της ενότητας και της υπευθυνότητας στη ζωή μας.
Η γιορτή ολοκληρώθηκε με την απόδοση του Εθνικού Ύμνου, στον οποίο προστέθηκαν ακόμη δύο στροφές, γεγονός που χάρισε μια ιδιαίτερα συγκινητική και δυναμική κορύφωση στην εκδήλωση.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για την εξαιρετική τους προσπάθεια, καθώς και στις εκπαιδευτικούς που τους καθοδήγησαν. Οι φωνές και οι δράσεις των παιδιών έκαναν τα ιδανικά του ’21 να αντηχούν στον χρόνο, χαρίζοντας σε όλους τους παρευρισκόμενος της γιορτής αισιοδοξία και περηφάνια και φωτίζοντας τον δρόμο προς ένα μέλλον γεμάτο αλληλεγγύη, ελευθερία και αφοσίωση στις αξίες που διαμόρφωσαν την ταυτότητά μας.
Χρόνια πολλά σε όλους!

























































