Η Α΄τάξη συμμετέχει στο Πρόγραμμα “Ζωή χωρίς σκουπίδια” του Βιωματικού Σχολείου και μέσα από δράσεις μελετά θέματα διαχείρισης και ανακύκλωσης για την προστασία του περιβάλλοντος!
Αρχικά
παρακολουθήσαμε προσεκτικά το παρακάτω βίντεο με τον “Πέρι το Περιβάλλον”, που μας έδωσε πολλές χρήσιμες πληροφορίες!
https://www.youtube.com/watch?v=0hr9cOUKfGY&t=118s
Έπειτα μάθαμε για μια σπουδαία κυρία, την Άννα την ανακύκλωση, η οποία μετατρέπει τα σκουπίδια σε χρήσιμα υλικά και έτσι βοηθά το περιβάλλον να παραμένει καθαρό! Η κυρία Άννα όμως χρειάζεται τη βοήθειά μας για τη συλλογή των ανακυκλώσιμων υλικών. Έτσι αποφασίσαμε να τη βοηθήσουμε φτιάχνοντας ειδικούς κάδους ανακύκλωσης για το σχολείο μας που μέχρι τότε δεν υπήρχαν!
 Η Α΄ τάξη σας παροτρύνει.. |
 να πάρετε όλοι την ευθύνη.. |
 να προστατέψουμε μαζί τη Γη.. |
|
 για μια όμορφη ζωή! |
 Γι΄αυτό λοιπόν ανακυκλώνω.. |
 και το περιβάλλον σώνω! |
Εκπαιδευτικός: Σπυριδοπούλου Ελένη
Πρόσφατα σχόλια