17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1973, ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΜΠΙΣΚΟΤΟΣΠΙΤΑ, ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΚΟΠΟ…ΘΕΛΕΙ ΤΡΟΠΟ!!!
- Τοποθετούμε 4 μπισκότα για την βάση…
- …και σχηματίζουμε ένα τετράγωνο.
- Τα κολλαμε γρηγορα.
- Βουτάμε την άκρη του μπισκότου στο γλάσο.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΔΕΛΤΑ ΑΞΙΟΥ
- Εξερευνήσαμε τον εκθεσιακό χώρο του κέντρου Πληροφόρησης.
- Γνωρίσαμε τα φυτά και τα ζώα του πάρκου.
- Αποκτήσαμε μια ολοκληρωμένη εικόνα για τη σπουδαιότητα της περιοχής.
- Κατανοήσαμε την αξία του υγροβιότοπου για τη ζωή και τη βιοποικιλότητα.
- Εντοπίσαμε τα προβλήματα που προκύπτουν από τις ανθρώπινες δραστηριότητες.
ΔΩΣΤΟΥ ΚΛΟΤΣΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ, ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΝΑ ΑΡΧΙΝΗΣΕΙ..!
Το βιβλίο “Ο Νόι και η φάλαινα” μιλά για την οικογένεια και τη φιλία με έναν ξεχωριστό και πολύ όμορφο τρόπο. Το διαβάσαμε με μεγάλη χαρά στην Α΄τάξη και ήταν η αφορμή για να γράψουμε το δικό μας βιβλίο, ξεδιπλώνοντας το συγγραφικό μας ταλέντο!
Λίγα λόγια για το βιβλίο:
Ο Νόι ζει με τον πατέρα του στην ακρογιαλιά. Όλη μέρα όμως είναι μόνος του γιατί ο μπαμπάς του είναι για ψάρεμα. Μια μέρα βρίσκει ένα ξεβρασμένο φαλαινάκι και το περιθάλπει στην μπανιέρα του. Του λέει πολλές ιστορίες και αποδεικνύεται σπουδαίος ακροατής. Όταν έρχεται ο μπαμπάς του, εξηγεί στο Νόι ότι πρέπει να γυρίσουν το φαλαινάκι πίσω στον ωκεανό. Ο Νόι στεναχωριέται που θα χάσει το φίλο του, όμως είναι χαρούμενος που είναι μαζί με το μπαμπά του!
Αρχικά επεξεργαστήκαμε το εξώφυλλο με την ιδιαίτερη εικονογράφηση και γράψαμε το δικό μας τίτλο.

Έπειτα φανταστήκαμε τι ιστορία μπορεί να είπε ο Νόι στο φαλαινάκι όσο του έκανε παρέα.

Στο τέλος, συνθέσαμε ομαδικά την συνέχεια της ιστορίας του Νόι. Αρχικά την είπαμε προφορικά, την ηχογραφήσαμε και μετά περάσαμε στη συγγραφή και την εικονογράφηση. Ήταν μια πολύ δημιουργική δουλειά και σπουδαία εμπειρία! Μπορείτε να δείτε την ιστορία μας στο παρακάτω βίντεο.
Εκπαιδευτικός: Σπυριδοπούλου Ελένη
ΣΤΕΛΝΩ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΛΟΤΑ, ΣΤΗΝ ΤΣΑΧΠΙΝΑ ΑΣΠΡΗ ΚΟΤΑ!
- H ΠΟΥΠΟΥ Η ΠΟΝΗΡΗ Η ΑΛΕΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΛΟΤΑ ΤΗΝ ΤΣΑΧΠΙΝΑ ΑΣΠΡΗ ΚΟΤΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΤΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΟΥΒΕΤΣΙ. ΚΑΙ ΤΙ ΔΕ ΣΚΑΡΦΙΖΕΤΑΙ …
- ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΣΤΕΊΛΑΜΕ ΤΡΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΛΟΤΑ…
- …ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΠΟΥΜΕ …
- …ΟΤΙ ΤΗ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ…
- …ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΠΟΥΠΟΥ…
- …ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ …
- …ΣΤΟ ΕΞΗΣ…
- …ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΗ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΝΗΡΕΣ ΤΙΣ ΑΛΕΠΟΥΔΕΣ.
ΜΑΝΑ, ΜΑΝΟΥΛΑ, ΜΑΜΑ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ … ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΜΟΥ!
- ΠΛΑΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΗΛΟ ΕΝΑ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΡΥΔΙΟΥ…
- …ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΑΤΑΜΕ …
- … ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΜΗ ΜΑΣ.
- ΕΠΕΙΤΑ ΤΟΝ ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ…
- …ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΛΑΣΤΗ.
- ΑΦΟΥ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΦΥΛΛΟ ΠΙΤΑΣ….
- …ΧΑΡΑΖΟΥΜΕ
- …ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΠΙΤΟΥΛΑΣ…
- …ΜΕ ΤΗ ΜΥΤΗ ΤΟΥ ΜΟΛΥΒΙΟΥ ΜΑΣ…
- …ΕΝΑΝ ΚΟΧΛΙΑ.
- ΜΕ ΤΟ ΨΑΛΙΔΑΚΙ ΜΑΣ …
- ΚΟΒΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΙΧΝΟΣ
- ΤΟΥ ΚΟΧΛΙΑ…
- …ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ…
- ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ…
- …ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ…
- …Η ΠΙΤΟΥΛΑ ΜΑΣ….
- …ΜΙΑ ΛΩΡΙΔΑ.
- ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ…
- …ΝΑ ΤΥΛΙΓΟΥΜΕ…
- …ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ…
- …ΤΗ ΛΩΡΙΔΑ ΜΑΣ…
- …ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΙ…
- ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ…
- ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΙ.
- ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ …
- …ΝΑ ΣΤΕΓΝΏΣΕΙ.
- ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΜΕ …
- …ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΙ ΚΙΤΡΙΝΗ ΤΕΜΠΕΡΑ…
- …ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΠΙΝΕΛΟ …
- …ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ …
- …ΝΑ ΒΑΦΟΥΜΕ…
- …ΤΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΙ ΜΑΣ.
- ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΣΗΜΕΙΟ…
- …ΤΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΤΟΥ.
- ΜΟΛΙΣ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ…
- …ΚΟΛΛΑΜΕ ΜΕ ΠΙΣΤΟΛΙ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ…
- …ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΜΑΝΑ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΛΟΥΛΟΥΔΙΟΥ…Η ΚΑΡΦΙΤΣΟΥΛΑ ΜΑΣ ΕΊΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ.
- ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΜΑΝΟΥΛΑ!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ!
Η γιορτή της μητέρας είναι εορτή προς τιμήν της μητέρας και της μητρότητας. Στην Ελλάδα και σε πολλές άλλες χώρες, γιορτάζεται την δεύτερη Κυριακή του μήνα Μάη.
Με αφορμή λοιπόν τη σημερινή μέρα, στην Α΄τάξη φτιάξαμε τις δικές μας δημιουργίες για να τις χαρίσουμε στις μανούλες μας!
![]() Κόψαμε.. |
![]() Κολλήσαμε.. |
![]() Γράψαμε τις ευχές.. |


Στο τέλος, διαβάσαμε διάφορα ποιηματάκια για τη μητέρα καθώς και το παρακάτω ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη που μας υπενθυμίζει μέσα από τους γλαφυρούς στίχους του πόσο σημαντική είναι η μητέρα μας!

Εκπαιδευτικός: Σπυριδοπούλου Ελένη





































































































Πρόσφατα σχόλια