ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

ΑΠΟΦΑΣΗ

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΡΓΟΥΣ – ΜΥΚΗΝΩΝ

Έχοντας υπόψη:
1. Το άρθρο 75 παρ. Ι περιπτ. στ., υποπεριπτ. 27 του Ν.3463/2006, όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 94 του Ν.3852/2010,
2. Την παρ.1α του άρθρου 282 του Ν.3852/2010, ΦΕΚ 87/7.6.2010, τ.Α΄,
3. Τις διατάξεις του άρθρου 4 του Π.Δ. 79/2017, ΦΕΚ Α΄, αρ. φ. 109/1-8-2017,.
4. Την πρόβλεψη της ΕΜΥ και της Γενικής Γραμματείας Πολ. Προστασίας για ακραία καιρικά φαινόμενα που θα πλήξουν την περιοχή.
5. Την άμεση ανάγκη προστασίας των μαθητών και των εκπαιδευτικών συνεκτιμώντας τις χαμηλές θερμοκρασίες σε συνδυασμό με την επιβεβλημένη διενέργεια των μαθημάτων με ανοιχτά παράθυρα (λόγω της πανδημίας).

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Την παράταση της ώρας έναρξης των μαθημάτων κατά [2] ώρες όλων των Σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και των Δημοτικών παιδικών, Βρεφικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών του Δήμου Άργους Μυκηνών για τις ημέρες Τετάρτη [17/02], Πέμπτη [18/02] και Παρασκευή [19/02], για την προστασία των μαθητών και των εκπαιδευτικών αυτών.

Ο Δήμαρχος Άργους Μυκηνών

Καμπόσος Δημήτριος
_ Έτσι τα μαθήματα θα ξεκινήσουν στις 10.15΄π.μ. και τα λεωφορεία θα περάσουν από 9.50΄-10.10΄π.μ.

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ WEBEX ΓΙΑ 15 κ 16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2021

Για τη Δευτέρα και την Τρίτη, 15 και 16-2 2021,και εν όψει των χαμηλών θερμοκρασιών που θα επικρατήσουν στην περιοχή μας, ο Δήμος Άργους-Μυκηνών αποφάσισε την αναστολή των δια ζώσης μαθημάτων και την πραγματοποίηση τους με τηλεκπαίδευση, επειδή δεν μπορούν με το κρύο να τηρηθούν οι ισχύουσες διατάξεις για το συνεχή αερισμό των αιθουσών.
Έτσι για τις δύο αυτές μέρες θα ισχύσει το πρόγραμμα της τηλεκπαίδευσης που είχαμε από τις 2.10΄-5.20΄μ.μ.
Η Διευθύντρια του Σχολείου
Κοτσοβού Γεωργία