10η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Σχολείου μας ο εορτασμός της 10ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού με κοινό σύνθημα: «Η Κίνηση δίνει ζωή». Στόχος ήταν η ανάδειξη της θεμελειώδους σημασίας της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και την ευημερία του ατόμου, καθώς και, μέσω των αθλητικών δράσεων και δραστηριοτήτων, η αναβάθμιση της Φυσικής Αγωγής, προς όφελος όλων των μαθητών/μαθητριών.
Ανάμεσα στις δράσεις που υλοποιήθηκαν στο σχολείο ήταν η προβολή οπτικοακουστικού υλικού με θέμα τον αθλητισμό και τα οφέλη του καθώς και η δημιουργία θεματικής αφίσας και βραβείων. Επίσης, οι μαθητές/τριες δραστηριοποιήθηκαν εκ περιτροπής στον προαύλιο χώρο του σχολείου, χωρισμένοι σε έξι ομάδες- σταθμούς αθλητικών δραστηριοτήτων, ανάλογα με την ηλικία τους (Α΄- Β΄- Γ΄ Τάξη και Δ΄- Ε΄- ΣΤ΄ Τάξη).
Με το τέλος των αθλητικών δραστηριοτήτων οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν σχετικά με την εμπειρία τους και τη συμμετοχή τους στις αθλητικές δραστηριότητες που προηγήθηκαν.
Υπεύθυνες για τον συντονισμό και την υλοποίηση των δράσεων ήταν οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής Σπίγγου Κων/να –Αθανασία και Γαστεράτου Μαρία- Ελένη ενώ συνεπικουρήθηκαν από όλους τους/τις εκπαιδευτικούς του Σχολείου.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Επικοινωνία και Συνεργασία Γονέων/Κηδεμόνων-Σχολείου με τους Εκπαιδευτικούς των Τμημάτων
Πολύ σημαντική παράμετρος της συνολικής λειτουργίας του Σχολείου και του κλίματος που δημιουργείται είναι η επικοινωνία και η εποικοδομητική συνεργασία του Σχολείου με τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/μαθητριών. Η εμπιστοσύνη του παιδιού στο σχολείο ενισχύεται από τη θετική στάση των γονέων/κηδεμόνων προς το Σχολείο και τον εκπαιδευτικό.
Οι συναντήσεις για ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων με τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων έχουν προγραμματιστεί με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων μια φορά τουλάχιστον το μήνα σε προκαθορισμένη από τον/την εκπαιδευτικό του τμήματος ημέρα και ώρα, για θέματα που αφορούν στην αγωγή και πρόοδο των μαθητών/μαθητριών.
Οι μέρες και ώρες συνεργασίας εκπαιδευτικών με τους γονείς ορίζονται, ύστερα από τηλεφωνικό ραντεβού, ως εξής:
Α) ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΜΗΜΑΤΩΝ
|
Α/Α |
ΤΜΗΜΑ |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ |
ΗΜΕΡΑ |
|
1 |
Α1 |
ΚΑΛΟΥΔΗ ΕΥΤΕΡΠΗ |
1η ΤΕΤΑΡΤΗ 13:20- 14:00 |
|
2 |
Α2 |
ΣΕΡΒΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ |
1η ΤΕΤΑΡΤΗ 13:20- 14:00 |
|
3 |
Β1 |
ΤΣΟΥΝΑΚΑΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ |
1η ΔΕΥΤΕΡΑ 13:20-14:00 |
|
4 |
Β2 |
ΖΙΩΓΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ |
1η ΠΕΜΠΤΗ 13:20- 14:00 |
|
5 |
Γ1 |
ΒΟΣΚΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
1η ΤΡΙΤΗ 13:20- 14:00 |
|
6 |
Γ2 |
ΝΙΚΟΛΟΥΖΟΥ ΜΑΡΙΑ |
1η ΤΡΙΤΗ 13:20- 14:00 |
|
7 |
Δ1 |
ΓΕΙΤΟΝΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ |
1η ΤΕΤΑΡΤΗ 13:20- 14:00 |
|
8 |
Δ2 |
ΤΖΩΡΗ ΒΑΙΑ |
1η ΤΕΤΑΡΤΗ 13:20- 14:00 |
|
9 |
Ε1 |
ΤΣΙΛΙΑΚΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ |
1η ΤΡΙΤΗ 13:20- 14:00 |
|
10 |
Ε2 |
ΣΓΟΥΡΟΥ ΜΑΡΙΝΑ |
1η ΠΑΡΑΣΚΕΥΉ 13:20- 14:00 |
|
11 |
ΣΤ1 |
ΓΡΑΜΜΕΝΟΥ ΑΘΗΝΑ-ΑΓΓΕΛΙΚΗ |
1η ΠΕΜΠΤΗ 13:20-14:00 |
|
12 |
ΣΤ2 |
ΚΟΥΡΙΠΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
1η ΤΕΤΑΡΤΗ 13:20- 14:00 |
|
13 |
ΟΛΟΗΜΕΡΟ |
ΠΙΣΤΙΟΛΑ ΜΑΡΙΑ |
1η ΠΑΡΑΣΚΕΥΉ 12:35-13:15 |
Β) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ
|
Α/Α |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ |
ΗΜΕΡΑ |
|
1 |
ΑΓΓΛΙΚΑ |
ΑΥΓΕΡΗ ΕΥΓΕΝΙΑ |
1η ΤΕΤΑΡΤΗ 13:20- 14:00 |
|
2 |
ΑΓΓΛΙΚΑ |
ΜΑΣΣΟΥ ΚΟΡΙΝΑ |
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ |
|
3 |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ |
ΜΑΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ |
|
4 |
ΜΟΥΣΙΚΗ |
ΔΑΓΚΛΗ ΑΛΙΚΗ- ΜΑΡΙΑ |
1η ΠΕΜΠΤΗ 13:20- 14:00 |
|
5 |
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ |
ΣΠΙΓΓΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ -ΑΘΑΝΑΣΙΑ |
1η ΤΡΙΤΗ 13:20- 14:00 |
|
6 |
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ |
ΓΡΑΜΜΕΝΟΥ ΜΑΡΙΑ- ΕΛΕΝΗ |
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ |
|
7 |
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ |
ΧΑΒΙΑΡΑ-ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ -ΔΑΦΝΗ |
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ |
|
8 |
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ |
ΣΤΑΜΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ |
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ |
|
9 |
ΓΑΛΛΙΚΑ |
ΔΑΣΟΥΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ |
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ |
|
10 |
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ |
ΛΕΜΟΝΟΥΔΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ |
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ |
Οι μαθητές της Γ΄ Τάξης με τους εκπαιδευτικούς τους, Γείτονα Αγγελική και Κουριπά Ιωάννη, την Εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης Δαφνή Αντωνία και την υποδιευθύντρια του Σχολείου Δαγκλή Αλίκη- Μαρία, πραγματοποίησαν ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή στο ΚΠΕ Φιλιππιάδας, στο πλαίσιο των δράσεων του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος. Σκοπός της επίσκεψης ήταν η υλοποίηση του προγράμματος «Η Παρέα του Νερού στη Λίμνη του Ζηρού».
Ακολούθησε επίσκεψη στο ρωμαϊκό υδραγωγείο, στον Άγιο Γεώργιο όπου με τη συνοδεία εκπαιδευτικού του ΚΠΕ πραγματοποιήθηκε οργανωμένη ξενάγηση στον χώρο ενώ η εκπαιδευτική εκδρομή ολοκληρώθηκε με επίσκεψη στις πηγές του Λούρου.
Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν δημιουργήματα της φύσης και των ανθρώπων, διαφορετικά οικοσυστήματα και διάφορα είδη φυτών και ζώων.

Οι μαθητές της Δ΄ Τάξης, Νικολούζου Μαρία και Σέρβου Γεωργία, και την Εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης Μπέτζιου Ευαγγελία, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Κέρκυρας, στο πλαίσιο των δράσεων του εργαστηρίου δεξιοτήτων και στη Θεματική Ενότητα «Φροντίζω το περιβάλλον: Παγκόσμια &Τοπική Πολιτιστική κληρονομιά», αλλά και της Ιστορίας της Δ’ τάξης.
Οι μαθητές της Α΄ Τάξης με τους εκπαιδευτικούς τους, Ζιώγα Παναγιώτα και Τσουνάκα Σταμάτιο, μαζί με την Εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης Τάτση Μαρία, και την Εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης, Πρώιου Θέτιδα, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Εθνική Πινακοθήκη (Παράρτημα Κέρκυρας) στην Κάτω Κορακιάνα, στο πλαίσιο του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος και στην Ενότητα «Ο πολιτισμός μας». Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τα υλικά επιτεύγματα του πολιτισμού στον τομέα των Εικαστικών Τεχνών μέσω της ξενάγησης στη μόνιμη έκθεση της Πινακοθήκης και έπειτα να συμμετέχουν στην Εκπαιδευτική Δράση της πινακοθήκης για Δημοτικά Σχολεία «Πορτραίτα, Τοπία και Νεκρή Φύση».
Πρόσκληση στο Σχολείο της Συγγραφέως Κατερίνας Λαγού και Συζήτηση με τους Μαθητές της Ε΄ Τάξης
Ύστερα από πρόσκληση των εκπαιδευτικών της Ε΄ τάξης Γραμμένου Αθηνάς-Αγγελικής και Σγούρου Μαρίνας, επισκέφτηκε το Σχολείο η βραβευμένη με Κρατικό Βραβείο Βιβλίου Γνώσεων για Παιδιά συγγραφέας, Κατερίνα Λαγού, στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας με θέμα: «Βιβλία- Βιβλιοθήκες». Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου και οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά έναν συγγραφέα, καθώς και τα στάδια συγγραφής ενός βιβλίου. Ακολούθησε παρουσίαση των έργων της και συζήτηση με τους μαθητές/τριες. Στόχος ήταν η ενίσχυση της φιλαναγνωσίας και της αγάπης των μαθητών/τριών για τα βιβλία και τις γνώσεις που προσφέρονται μέσω αυτών.
Συμμετοχή του Σχολείου στη Μουσική Παράσταση: «Η Μελωδία της Ευτυχίας».
Οι μαθητές/τριες των Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων, παρακολούθησαν δωρεάν τη Μουσική Παράσταση: «Η Μελωδία της Ευτυχίας» που πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Θέατρο Κέρκυρας, σε συνεργασία της Υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας με τη Φιλαρμονική Εταιρεία Κέρκυρας.
Τους μαθητές/τριες συνόδευαν η Εκπαιδευτικός Μουσικής Δαγκλή Αλίκη- Μαρία, όλοι οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί των τμημάτων, Νικολούζου Μαρία και Σέρβου Γεωργία (Δ΄ τάξη), Γραμμένου Αθηνά-Αγγελική και Σγούρου Μαρίνα (Ε΄ τάξη), Βοσκάκη Αικατερίνη και Τσιλιάκου Σπυριδούλα (ΣΤ΄ τάξη), καθώς και η Εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης Πρώιου Θέτιδα.
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén