
Με μεγάλη χαρά πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης της σχολικής μας χρονιάς, προσφέροντας σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς ένα όμορφο ταξίδι στη μουσική ιστορία των τελευταίων δεκαετιών.
Οι μαθητές παρουσίασαν χορευτικά και τραγούδια εμπνευσμένα από αγαπημένες μουσικές επιτυχίες, από τη δεκαετία του 1960 έως σήμερα, χαρίζοντας στιγμές κεφιού, συγκίνησης και νοσταλγίας. Μέσα από τη μουσική και τον χορό, ταξιδέψαμε στον χρόνο και γιορτάσαμε όλοι μαζί την ολοκλήρωση μιας δημιουργικής σχολικής χρονιάς.
Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή του αποχαιρετισμού των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης, οι οποίοι ολοκληρώνουν το ταξίδι τους στο Δημοτικό και ανοίγουν ένα νέο κεφάλαιο στη μαθητική τους πορεία.
Παράλληλα, η σχολική μας κοινότητα τίμησε δύο αγαπητούς συναδέλφους τον κ. Καραουστά Κωνσταντίνο και την κ.Μησιάλη Σοφία που αποχωρούν από την ενεργό υπηρεσία λόγω συνταξιοδότησης, ευχαριστώντας τους για την πολύχρονη προσφορά, το ήθος και το έργο τους στην εκπαίδευση.
Τους ευχόμαστε υγεία, χαρά και κάθε επιτυχία στη νέα αυτή περίοδο της ζωής τους, ενώ στους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης ευχόμαστε καλή πρόοδο και όμορφες εμπειρίες στο νέο τους ξεκίνημα.