ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ

CHELIDON1

Την Παρασκευή 21/03/2025, την ημέρα της Εαρινής Ισημερίας, οι μαθητές/τριες μας έφεραν την Άνοιξη στο χωριό και γέμισαν με τα κάλαντα της Άνοιξης την κοινότητα, τους δρόμους και τις αυλές των σπιτιών με την αναβίωση του εθίμου της Χελιδόνας. Οι μαθητές κρατώντας ομοιώματα χελιδονιών, στολισμένα καλάθια και φορώντας λουλουδένια στεφάνια σκόρπισαν χαρά και μνήμες στους κατοίκους του χωριού.

CHELIDON2  CHELIDON3

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΝΕΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ στο ΝΟΗΣΙΣ

Την Πέμπτη 13/03/2025 οι μαθητές μας επισκέφτηκαν το Πλανητάριο και απόλαυσαν την Διαστημική Αποστολή: Νυχτερινός Ουρανός. Η παρουσίαση περιελάμβανε μια περιήγηση στο νυχτερινό ουρανό και τα μυστικά του, ανάμεσα στους αστερισμούς και τους αρχαίους μύθους, που γεννήθηκαν από την αστείρευτη φαντασία των ανθρώπων. Οι μαθητές μας απόλαυσαν μια μεγάλη διαδραστική βόλτα για να γνωρίσουν τη Γη, τη Σελήνη και το Ηλιακό μας σύστημα.

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΝΕΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ στο ΝΟΗΣΙΣ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΔΡΑΣΗ «ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ για τον ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ της ΑΚΤΙΝΑΣ της ΓΗΣ» 2025

ERAT4

Οι μαθητές/τριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σήμερα 20/3, ημέρα της εαρινής ισημερίας, στην Πανελλήνια δράση που διοργάνωσε η Πανελλήνια Ένωση Φυσικών Επιστημών, σε συνεργασία με τη σχολική σύμβουλο ΠΕ70 κα. Μαρία Κοτσακώστα και το Ινστιτούτο Αστρονομίας, Αστροφυσικής, Διαστημικών Εφαρμογών & Τηλεπισκόπησης του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών με θέμα το «Πείραμα του Ερατοσθένη».
Πρόκειται για ένα πείραμα που εκτέλεσε ο αρχαίος Έλληνας μαθηματικός και αστρονόμος Ερατοσθένης, κατά το οποίο υπολόγισε την περιφέρεια της Γης με ελάχιστη απόκλιση τον 3ο αιώνα π.Χ. Το πείραμα έχει τεράστια παιδαγωγική αξία γιατί αποδεικνύει τη σπουδαιότητα της Μαθηματικής σκέψης και των συλλογισμών.
Για αυτό το λόγο, η Σύμβουλος Εκπαίδευσης κα. Κοτσακώστα Μαρία σε συνεργασία με τον Δρ. Λαζούδη Άγγελο πραγματοποίησαν επιμορφωτική συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων Ε΄ και Στ΄ για τη μεγαλύτερη κατανόηση και επιτυχία του Πειράματος.

ERAT2  ERAT3 ERATO1

 

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΝΕΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΔΡΑΣΗ «ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ για τον ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ της ΑΚΤΙΝΑΣ της ΓΗΣ» 2025

«Εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2025-26»- Ηλεκτρονικά

Για το σχολικό έτος 2025-2026, οι αιτήσεις εγγραφής των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου θα πραγματοποιηθούν από 6 έως 26 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 26η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στις παρ. 7 και 8 του άρθρου 7 του π.δ. 79/2017 (Α’ 109), όπως η τελευταία παράγραφος αντικαταστάθηκε και ισχύει (παρ. 1δ του άρθρου 204 του Ν.4610/2019 (Α΄ 70)).6Δ7Ξ46ΝΚΠΔ-ΥΧΔ-2

20250200979

Σύμφωνα με την υπό στοιχεία Φ.6/23967/Δ1/4-3-2025 (B’ 979) ΚΥΑ, oι εγγραφές στα δημόσια Δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης δύναται να πραγματοποιούνται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» στη διεύθυνση https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr, με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλει ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής την ηλικία των έξι (6) ετών.

Κατά το σχολικό έτος 2025-2026 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2019 έως και 31-12-2019

Ηλεκτρονικές εγγραφές μαθητών/τριών Α’ δημοτικού
1. Οι εγγραφές στα δημόσια Δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης δύναται να πραγματοποιούνται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα«Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» (Φ.6/23967/Δ1/4-3-2025 (B’ 979) KYA) στη διεύθυνση https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr, με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλει ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής την ηλικία των έξι (6) ετών. Μετά την είσοδο
τους στην εφαρμογή αντλείται από το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.) μέσω διαλειτουργικότητας το κινητό τηλέφωνο και η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στην περίπτωση απουσίας αυτών οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια συμπληρώνουν και επιβεβαιώνουν υποχρεωτικά τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου τους και προαιρετικά τα στοιχεία του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω των οποίων θα ενημερώνονται για την πορεία της αίτησής τους. Για την εγγραφή των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά, στην Α΄ τάξη, σε δημόσιο Δημοτικό σχολείο γενικής εκπαίδευσης, εφαρμόζεται η ακόλουθη διαδικασία:
α) Από την 6η (12 το μεσημέρι) έως την 26η Μαρτίου οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση – υπεύθυνη δήλωση εγγραφής μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της
Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), και συγκεκριμένα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού», προκειμένου να εγγραφεί ο/η μαθητής/τρια στο δημοτικό σχολείο που έχει κατανεμηθεί, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας. Σε περίπτωση που η διεύθυνση κατοικίας, βάσει της οποίας πραγματοποιήθηκε η κατανομή, έχει μεταβληθεί, ο/η αιτών/αιτούσα καλείται να μεταβεί εντός της προθεσμίας εγγραφών στο Νηπιαγωγείο φοίτησης για επικαιροποίηση των σχετικών στοιχείων. Σε περίπτωση μη κατανομής, ιδίως, εξαιτίας μη καταχώρισης της διεύθυνσης κατοικίας του/της μαθητή/τριας κατά την εγγραφή στο Νηπιαγωγείο, ο/η αιτών/αιτούσα συμπληρώνει τα απαιτούμενα στοιχεία και αναρτά έγγραφο (λογαριασμό Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Δ.Ε.Κ.Ο.), μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο πρόσφατο δημόσιο έγγραφο) από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.
4 β) Μετά την ολοκλήρωση των περιγραφόμενων στην ανωτέρω περίπτωση, ο/η αιτών/αιτούσα δύναται να αναρτά: βα) το ατομικό δελτίο υγείας μαθητή/τριας, ββ) το βιβλιάριο υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών και βγ) τυχόν γνωμάτευση από Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής & Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια προς τούτο δημόσια υπηρεσία.
γ) Ο/Η αιτών/αιτούσα, εφόσον δεν αναρτήσει τα περιγραφόμενα στην περίπτωση β δικαιολογητικά, καλείται να τα προσκομίσει στο δημοτικό σχολείο κατανομής εντός της προθεσμίας εγγραφών.
2. Η σχολική μονάδα που θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες προσδιορίζεται από την ηλεκτρονική εφαρμογή «GIS- based “Χωροταξικό”» με βάση τη διεύθυνση κατοικίας που έχει δηλωθεί και επικαιροποιηθεί στο Νηπιαγωγείο φοίτησης. Σε περίπτωση που έχει γίνει χωροταξική ανάθεση σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο, δεν υπάρχει δικαίωμα επιλογής διαφορετικού σχολείου. Εξαιρετικά, αιτήσεις εγγραφήςδύναται να υποβάλει ηλεκτρονικά ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριων που διαμένουν εκτός σχολικής περιφέρειας, από αυτήν στην οποία έχουν χωροταξικά κατανεμηθεί, εφόσον στη σχολική μονάδα φοιτούν ήδη αδέλφια του/της προς εγγραφή μαθητή/τριας.
3. Μετά την πιστοποίηση της παρ. 1 της ενότητας Β1, ο ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια υποβάλλει ηλεκτρονικά την αίτησή του, ορίζοντας ποιο/ποια εκ των τέκνων του θα φοιτήσει/ουν στην πρώτη τάξη του δημοτικού σχολείου, ενώ επιβεβαιώνει ότι το/τα τελευταίο/α δεν είναι εγγεγραμμένο/α σε άλλη σχολική μονάδα. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» διαλειτουργεί με τα πληροφοριακά συστήματα «Μητρώο Πολιτών» και «myschool» και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα/έχοντα την επιμέλεια κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή μερίδα του. Τα στοιχεία αυτά είναι προσυμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας/έχων την επιμέλεια επιλέγει το τέκνο, το οποίο βρίσκεται σε ηλικία εγγραφής στην πρώτη τάξη του δημοτικού και για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Τα στοιχεία αυτά του/της μαθητή/τριας για τον/την οποίο/α αιτούνται την εγγραφή είναι τα εξής: (α) όνομα, (β) πατρώνυμο, (γ) μητρώνυμο και (δ)ημερομηνία γέννησης.
4. Ο γονέας/κηδεμόνας/έχων την επιμέλεια επιλέγει εάν και εφόσον επιθυμεί τη φοίτηση του τέκνου του στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή στο αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου ή και στο τμήμα
πρόωρης υποδοχής (υπό την προϋπόθεση ότι φοιτά στο ολοήμερο).
5. Ο/Η αιτών/αιτούσα συμπληρώνει τα στοιχεία των συνοδών του/της μαθητή/τριας κατά την αποχώρηση από τη σχολική μονάδα.
6. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο έτερος γονέας/κηδεμόνας εισέρχεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet) και επιβεβαιώνει την αίτηση που έχει υποβληθεί από τον άλλο γονέα/κηδεμόνα. Έχει τη δυνατότητα σε περίπτωση διαφωνίας να ακυρώσει την αίτηση και να υποβάλει νέα. Σε περίπτωση συνεχιζόμενης διαφωνίας των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 1510 και 1512 του ΑΚ.
7. Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια λαμβάνουν ενημερώσεις σχετικά με την εξέλιξη της αίτησής τους στο κινητό τηλέφωνο και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν δηλώσει μετά την είσοδό τους στην εφαρμογή. Εφόσον απαιτούνται διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το δημοτικό σχολείο στους γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια, προκειμένου να προβούν στις υποδεικνυόμενες διορθώσεις και να την υποβάλουν εκ νέου μέσω της πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού».
8. Σε περίπτωση όπου ο γονέας/κηδεμόνας/έχων-ουσα την επιμέλεια αδυνατεί ή δεν επιθυμεί για οποιοδήποτε λόγο, να κάνει χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού», η αίτηση υποβάλλεται διά ζώσης στον/η Διευθυντή/ντρια – Προϊστάμενο/η του δημοτικού σχολείου, εντός των ορίων της σχολικής περιφέρειας σύμφωνα με την διεύθυνση κατοικίας του, ο οποίος προβαίνει σε όλες εκείνες τις ενέργειες που απαιτούνται, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η ηλεκτρονική εγγραφή των τέκνων κάνοντας χρήση των προσωπικών του κωδικών-διαπιστευτηρίων της 5 Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ.), σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 24 του ν. 4727/2020.
9. Η πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες/έχοντες την επιμέλεια την παρακολούθηση της κατάστασης επεξεργασίας της ηλεκτρονικής αίτησής τους, κάνοντας χρήση του Μοναδικού Αριθμού Υποβολής (Μ.Α.Υ.).
10. Οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια εφόσον οριστικοποιήσουν την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής τους μπορούν να εισέρχονται στην πλατφόρμα και να παρακολουθούν την εξέλιξη της αίτησής τους χωρίς όμως να μπορούν να προβούν σε οποιαδήποτε τροποποίησή της, μέχρι την ενημέρωσή τους ως προς το σχολείο εγγραφής.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ Α΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΝΕΑ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2025-26»- Ηλεκτρονικά

ΠΕΜΠΤΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025 – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ & ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

βια1

Στα πλαίσια συμμετοχής του σχολείου μας στο Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Σχολή Επιστημών Αγωγής, την Πέμπτη 6 Μαρτίου 2025, Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας & του Σχολικού Εκφοβισμού, οργανώθηκαν δράσεις Πανελλαδικής εμβέλειας, με σύνθημα «Σπάμε τη Σιωπή, Ενώνουμε τις Φωνές μας Ενάντια στον Εκφοβισμό με ένα Τραγούδι». Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν στην πλατεία του Κλειδίου και περιελάμβαναν μικρά θεατρικά δρώμενα, μάσκες απεικόνισης συναισθημάτων, διαμοιρασμό έντυπου υλικού, δημιουργία αφίσας και συνθημάτων. Στις 10.30΄οι μαθητές/τριες μας σε συνεργασία με τους μαθητές του Νηπιαγωγείου τραγούδησαν το τραγούδι που δημιούργησαν σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς κ. Γεγγενίδη Αναστασία και κ. Φερενίδη Χρήστο, μεταδίδοντας μέσα από τη μουσική ένα ισχυρό μήνυμα κατά της σχολικής βίας. Στις 11.00΄με το σύνθημα «σπάω τη σιωπή» το σχολείο μας ένωσε τη φωνή του πανελλαδικά μέσα από έναν συμβολικό κοινό μουσικό «θόρυβο» κρουστών, δημιουργία του δικτύου σχολικής διαμεσολάβησης, συμβολίζοντας τη δύναμη της συλλογικότητας και την αποφασιστικότητα να σπάσει η σιωπή και να ακουστεί το μήνυμα ότι κανένα παιδί δεν πρέπει να νιώθει μόνο του.

βια2

 

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΝΕΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΕΜΠΤΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025 – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ & ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

                                               ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Υλοποίηση δράσης με τίτλο: «Ενώνουμε τις φωνές μας ενάντια στον εκφοβισμό με ένα τραγούδι»

Φορέας Υλοποίησης: Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και Δημοτικό Σχολείο Κλειδίου

Ημερομηνία υλοποίησης: 6 Μαρτίου 2025, ώρα: 10.30

Τόπος: Κλειδί: Πλατεία

Το Δημοτικό Σχολείο Κλειδίου, σε συνεργασία με το Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, διοργανώνει μια πανελλήνια δράση αφιερωμένη στην Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Η εκδήλωση, με τίτλο “Ενώνουμε τις φωνές μας ενάντια στον εκφοβισμό με ένα τραγούδι”, θα περιλαμβάνει τη συμμετοχή σχολείων από όλη την Ελλάδα, τα οποία έχουν δημιουργήσει το καθένα το δικό του πρωτότυπο τραγούδι με στίχους που προάγουν τη συμπερίληψη και την αλληλεγγύη. Οι μαθητές θα παρουσιάσουν τα τραγούδια τους είτε σε κεντρικά σημεία της περιοχής τους είτε στον χώρο του σχολείου τους, μεταδίδοντας μέσα από τη μουσική ένα ισχυρό μήνυμα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν δημιουργικές δράσεις όπως ζωγραφική και θεατρικά δρώμενα, προσφέροντας στους μαθητές επιπλέον ευκαιρίες να εκφράσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους για το ζήτημα.

Στις 11:00 π.μ., όλα τα συμμετέχοντα σχολεία θα ενώσουν τις φωνές τους μέσα από έναν συμβολικό κοινό μουσικό “θόρυβο”, εκτελώντας ένα κοινό κομμάτι κρουστών. Ο ρυθμικός αυτός ήχος θα συμβολίζει τη δύναμη της συλλογικότητας, την αποφασιστικότητα να σπάσει η σιωπή και να ακουστεί το μήνυμα ότι κανένα παιδί δεν πρέπει να νιώθει μόνο του.

Με σύνθημα “Κανένα παιδί στο περιθώριο”, η δράση στοχεύει στην προώθηση αξιών όπως η αποδοχή, η φιλία, η ενσυναίσθηση και η συνεργασία, δημιουργώντας ένα ασφαλές και υποστηρικτικό σχολικό περιβάλλον. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την ευαισθητοποίηση και την ενεργοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας, ενισχύοντας το όραμα για ένα σχολείο χωρίς φόβο, αλλά γεμάτο αγάπη και αλληλεγγύη.

Για περισσότερες πληροφορίες:
🌐 http://dssd.ecedu.uoi.gr
📧 dssd.uoi@gmail.com

Με εκτίμηση

Ο επιστημονικά υπεύθυνος

του ΔΣΣΔ

Η υπεύθυνη της δράσης

 

Θεόδωρος Θάνος

Καθηγητής

Σχολή Επιστημών Αγωγής Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Παυλίδου Βικτωρία

Εκπ/κός

Δημοτικό Σχολείο Κλειδίου

Ημαθίας

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΦΙΣΑΣ – ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Το σχολείο μας συμμετέχει στο μαθητικό διαγωνισμό ζωγραφικής με θέμα «Ταξίδι στην Ιστορία και τον Πολιτισμό του Τόπου μας» που διοργανώνει η Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης Ημαθίας για τα σχολεία που συμμετέχουν στο Τοπικό Θεματικό Δίκτυο Τοπικής Ιστορίας και Πολιτιστικής Κληρονομιάς. Στόχος είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών δια της δημιουργικής τέχνης σε θέματα τοπικής ιστορίας και πολιτιστικής κληρονομιάς. Οι δημιουργίες των μαθητών των Γ, Δ, Ε, ΣΤ τάξεων με την αρωγή της εικαστικού κ. Τσιλβελή Ζωής και των εκπαιδευτικών τους κ. Παυλίδου Ζωής, κ. Τούλιου Μαρίας, κ. Τσιριπίδη Ιωάννη και Φερενίδη Χρήστο.

ΔΣ ΚΛΕΙΔΙΟΥ Γ ΤΑΞΗ

ΔΣ ΚΛΕΙΔΙΟΥ Δ ΤΑΞΗ

ΔΣ ΚΛΕΙΔΙΟΥ Ε ΤΑΞΗ

ΔΣ ΚΛΕΙΔΙΟΥ ΣΤ ΤΑΞΗ

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΝΕΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΦΙΣΑΣ – ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΔΡΑΣΗ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ – STEM

ΡΟΜΠΟΤ1

Την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας εργαστήριο ρομποτικής κατά τις δύο τελευταίες διδακτικές ώρες με τη συμμετοχή των μαθητών/τριών της Δ΄ και Ε΄ τάξης. Τη δράση επιμελήθηκε η εκπαιδευτικός πληροφορικής του σχολείου μας κα. Τζελέπη Ιωάννα σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων. Επίσης,  για τη διεξαγωγή του εργαστηρίου προσκλήθηκε στο σχολείο μας ο εκπαιδευτικός πληροφορικής, εξειδικευμένος στη διδασκαλία της ρομποτικής,  κ. Παυλόπουλος Σωτήριος, ο οποίος προσέφερε τις πολύτιμες γνώσεις του και διέθεσε τον απαραίτητο εξοπλισμό στους μαθητές μας. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου τα παιδιά εργάστηκαν σε ομάδες, δημιούργησαν διάφορες κατασκευές και στη συνέχεια τις προγραμμάτισαν χρησιμοποιώντας λογισμικά σε τάμπλετ. Αξίζει να αναφερθεί ότι η ενσωμάτωση της ρομποτικής στη διδακτική πράξη κρίνεται πολύ σημαντική καθώς προάγει τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα, την εφευρετικότητα, την κριτική και αλγοριθμική σκέψη. Οι μαθητές μας με τη δράση αυτή απέκτησαν μια πολύ εποικοδομητική εμπειρία συνδυάζοντας τη δημιουργική μάθηση με την   ομαδική εργασία και τη διασκέδαση!  

ΡΟΜΠΟΤ2  ΡΟΜΠΟΤ3

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΝΕΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΔΡΑΣΗ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ – STEM

ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

Το σχολείο μας δηλώνει και φέτος έμπρακτα την υποστήριξή του στον
Εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2025. Η Ημέρα Ασφαλούς
Διαδικτύου (SID) διοργανώνεται κάθε Φεβρουάριο από το κοινό δίκτυο
Insafe/INHOPE, το οποίο αποτελείται από Κέντρα Ασφαλούς Διαδικτύου στην Ευρώπη, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Ο κύριος στόχος της είναι να προάγει την ασφαλή και θετική χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, ιδιαίτερα μεταξύ των παιδιών και των νέων. Την ημέρα αυτή, εκατομμύρια άνθρωποι ενώνουν τις δυνάμεις τους για να ενθαρρύνουν θετικές αλλαγές στο διαδίκτυο, να ευαισθητοποιήσουν το κοινό σε θέματα διαδικτυακής ασφάλειας και να συμμετάσχουν σε εκδηλώσεις και δραστηριότητες που πραγματοποιούνται παγκοσμίως.
Έτσι λοιπόν οι μαθητές της Δ’ και Ε΄ τάξεων έγραψαν ένα μήνυμα
υποστήριξης: ‘’Η ασφάλεια στο διαδίκτυο είναι ευθύνη όλων μας! Μαζί για ένα ασφαλές και θετικό διαδίκτυο!’’ Με αυτό το μήνυμα ενώνουμε κι εμείς τη φωνή μας με τους υπόλοιπους υποστηρικτές σε διάφορα μέρη της Ελλάδας για ένα ασφαλέστερο και ποιοτικότερο διαδίκτυο τόσο για μας όσο και για τις επόμενες γενιές.

Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, οι μαθητές της Δ΄ τάξης συμμετείχαν και σε διαδικτυακή ενημερωτική δράση την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2025. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι μαθητές παρακολούθησαν ενημερωτικά βίντεο και συμμετείχαν σε διαδραστικές δραστηριότητες, με σκοπό να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα που αφορούν την ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Safer Internet 1Day 202

ΑΣΦΑΛΕΙΑ2 ΑΣΦΑΛΕΙΑ1 ΑΣΦΑΛΕΙΑ3

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΝΕΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ

2 μπαρ

Την Τρίτη 11/2/2025 το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο εργοστάσιο Μπάρμπα Στάθης στη Σίνδο Θεσσαλονίκης. Εκεί οι μαθητές μας έλαβαν μέρος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Κάνε ένα βήμα για την υγιεινή διατροφή». Μέσα από στοχευμένες δραστηριότητες και βιωματικές δράσεις οι μαθητές πληροφορήθηκαν για τη διατροφική αξία των λαχανικών, ενημερώθηκαν για τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής και ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με το κρίσιμο ζήτημα της Σπατάλης των Τροφίμων. Επιπλέον, οι μαθητές ξεναγήθηκαν στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, έπαιξαν διαδραστικά, βιωματικά και αισθητηριακά παιχνίδια, δημιούργησαν αναμνηστικές χειροτεχνίες και απόλαυσαν γευστικές νοστιμιές με λαχανικά. Οι μικρές μαθητές μας ενθουσιάστηκαν με τις δράσεις και τις βιωματικές δραστηριότητες. 3μπαρ  4μπαρ 5μπαρ 6μπαρ

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΝΕΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ