Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
Φέτος αποφασίσαμε να γράφουμε τις σκέψεις μας σε ένα ημερολόγιο. Το δημιουργήσαμε έτσι ώστε να είναι μαγικό, πήραμε και χρωματιστό μολύβι και είμαστε έτοιμοι κάθε Σαββατοκύριακο να γράφουμε πως περνάμε μια μέρα της εβδομάδας μας… Το κάνουμε με μεγάλη χαρά, ζήλο και ενδιαφέρον γι αυτό το αποτέλεσμα είναι μαγικό…Καλή μας συνέχεια λοιπόν…



