Καλό Καλοκαίρι
Μια ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της, γεμάτη γνώσεις, εμπειρίες, δημιουργικές στιγμές και όμορφες αναμνήσεις.
Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές τους ένα ξέγνοιαστο και χαρούμενο καλοκαίρι! Να γεμίσετε τις μέρες σας με παιχνίδι, ξεκούραση, βόλτες, θάλασσα, γέλια και όμορφες στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα.
Ας απολαύσουμε τον ήλιο, τη φύση και τις μικρές χαρές των διακοπών, ώστε να επιστρέψουμε τον Σεπτέμβριο γεμάτοι ενέργεια, όνειρα και δημιουργική διάθεση.







































