Αποτίμηση Σχεδίου Δράσης
Την Πέμπτη 15 Μαΐου οι μαθητές/τριες της Γ-Δ τάξης συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς της τάξης πραγματοποίησαν επίσκεψη στο φυτώριο του κυρίου Αλεξανδρή Αλέξανδρου στον Κάμπο Πάτμου προκειμένου να μιλήσουν για τα φυτά, ενώ στο τέλος πήραν ανά ομάδες από ένα φυτό προκειμένου να δημιουργήσουμε τον σχολικό μας κήπο.
Ευχαριστούμε θερμά τον κο. Αλεξανδρή που μας χάρισε τα φυτά που επέλεξαν τα παιδιά και ήταν πάντα πρόθυμος να μας βοηθήσει.