Κοπή Βασιλόπιτας για το Νέο Έτος 2025

Σήμερα Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2025 ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δ. Σχ. Καμαρίου, επισκέφτηκε το σχολείο μας και προσέφερε σε όλες τις τάξεις από μία βασιλόπιτα και από ένα αναμνηστικό δώρο στους τυχερούς μαθητές/τριες που βρήκαν το φλουρί!
Οι τυχεροί μαθητές ήταν ο Ματέο, η Φαίη, ή Αδαμαντια, η Ζωή, ο Αλέξανδρος κι ο Βασίλης ενώ από τους Εκπαιδευτικούς και τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων που μοιράστηκαν μία ακόμη βασιλόπιτα, ο Διευθυντής του Σχολείου μας κ. Τσάκαλης Παναγιώτη.
Και του Χρόνου με Υγεία!!!
Στιγμιότυπα από τον Σχολικό Ανθόκηπο/Λαχανόκηπό μας!!!
Το συγκεκριμένο βίντεο αποτελεί μια ανθολογία στιγμιότυπων από την πλούσια και ποικίλη δράση του σχολείου μας σε σχέση με τον Κήπο μας ως δείγμα της ιδιαίτερης έμφασης που αποδίδουμε ως σχολική κοινότητα σε θέματα που αφορούν τη Φύση και το Περιβάλλον. Όλες οι τάξεις και οι μαθητές του σχολείου μας συμμετέχουν ενεργά σε μεγάλο αριθμό δραστηριοτήτων που σχετίζονται με την προετοιμασία, την φροντίδα, τη μεταποίηση και την απόλαυση των καρπών του κήπου μας, αλλά και τη διχείριση των προβλημάτων και των αποτυχιών. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι μέσα από τις διάφορες δράσεις καλλιεργείται η συνεργασία των μαθητών μας, η ευαισθητοποίησή τους και η ανάπτυξη μιας βιωματικής περιβαλλοντικής συνείδησης.
Ευχαριστίες και Έπαινος στο Δ. Σχ. Καμαρίου από το Χαμόγελο του Παιδιού
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο “Δέντρο των Ξωτικών”, στην Πάτρα, στις 20 Δεκεμβρίου 2024
Στις 20 Δεκεμβρίου 2024 το σχολείο μας επισκέφθηκε το “Δέντρο των Ξωτικών” στην Πάτρα κλείνοντας την σχολική περίοδο πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων με απόλαυση δράσεων σχετικών με έθιμα και ήθη που σχετίζονται με τα Χριστούγεννα και την Προτωχρονιά, σε κλίμα ευχάριστο και εορταστικό που απόλαυσαν μικροί και μεγάλοι!!!
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ!
Αγαπητοί γονείς, μέσα απ’ αυτό το βίντεο με τις πανέμορφες Χριστουγεννιάτικες κατασκευές των μαθητών-τριών, η Διεύθυνση και οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας, σας ευχόμαστε ολόψυχα Καλά Χριστούγεννα κι Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος, με υγεία, ευτυχία και καλή πρόοδο σε όλα τα παιδιά!
Χριστουγεννιάτικη Γιορτή – 19 Δεκεμβρίου 2024
Σήμερα Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024 στις 18:00, πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη μας Χριστουγεννιάτικη Γιορτή με τη συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών της Α’ και Β’ τάξης, και τον συντονισμό των δασκάλων τους κας Λιακοπούλου Αγγελικής και κας Ελένης Μαρίας Σωτηροπούλου και την υποστήριξη της μουσικού κας Γερλύμου Μαρίας, την οποία απόλαυσαν όλοι οι μαθητές/μαθήτριες του σχολείου μας, καθώς και πλήθος γονέων/κηδεμόνων.
Mετά τη γιορτή, ακολούθησε bazaar με πολύ όμορφες χριστουγεννιάτικες κατασκευές που δημιούργησαν οι μαθητές/μαθήτριες με τις εκπαιδευτικούς τους στις τάξεις, για την ενίσχυση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
Συγχαρητήρια, ευχαριστίες και θερμές ευχές σε όλους τους γονείς/κηδεμόνες, σε όλους τους μαθητές/μαθήτριες, στον Σύλλογο Διδασκόντων και στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για όλη την προετοιμασία και τα αναμνηστικά δώρα που προσέφερε ο Άγιος Βααίλης!
Τα λέμε ξανά του Χρόνου!!!
Διασχολικό Τουρνουά Καλαθοσφαίρισης 3 X 3 στον Δήμο Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης
Σήμερα Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024 ο Δήμος Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης σε συνεργασία με την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης, διοργάνωσε τουρνουά 3 on 3 με σχολεία της περιοχής του Δήμου μας στο κλειστό Δημοτικό Γυμναστήριο Ξυλοκάστρου. Το σχολείο μας συμμετείχε στο τουρνουά με δύο μικτές ομάδες ( αγόρια-κορίτσια) της ΣΤ τάξης. Συγχαρητήρια στους μαθητές/μαθήτριές μας, που πέρα από τον δυναμισμό που επέδειξαν στους αγώνες, ξεχώρισαν για το ήθος και την συμπεριφορά τους εντός και εκτός γηπέδου!
Εκδηλώσεις Δεκεμβρίου 2024
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου 2024 που κλείνουν τα σχολεία για διακοπές, θα πραγματοποιηθούν οι ακόλουθες εκδηλώσεις/δράσεις:
Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024: η Στ’ τάξη συμμετέχει στους διασχολικούς αθλητικούς αγώνες μπάσκετ 3Χ3 που διοργανώνονται στον Δήμου μας. Αναχώρηση 8.20 Επιστροφή 13.00.
Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024: Ολοκληρώνεται η συγκέντρωση των τροφίμων και των ειδών πρώτης ανάγκης για το Χαμόγελο του Παιδιού. Όσοι επιθυμείτε να βοηθήσετε θα πρέπει να το φροντίσετε άμεσα.
Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2024: Είναι προγραμματισμένη η 2η συνάντηση γονέων/κηδεμόνων στο πλαίσιο του προγράμματος “Συναντήσεις με τη Σχολική Κοινότητα” που συμμετέχει το σχολείο μας υπό τον Δίολκο με τη κα Αθηνά Γαϊτάνη. Περιμένουμε όλους όσοι έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και όλους όσοι είναι διαθέσιμοι έστω και αυτή τη φορά! Πρόκειται για μια ευχάριστη και πολύ ωφέλιμη εμπειρία που δεν θα μετανιώσετε!
Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2024: Θα δοθούν οι βαθμολογίες Α’ τριμήνου. Παρακαλείστε να είστε στο σχολείο στις 13.15 και να περιμένετε να σας καλέσουμε μέσα, αφού φύγουν οι μαθητές που μετακινούνται με λεωφορείο και τακτοποιηθεί το ολοήμερο. Το ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά! Την ίδια ημέρα θα είναι παρούσα εκπρόσωπος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για να σας παραδώσει τις φωτογραφίες και να συγκεντρώσει τα χρήματα!
Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024: Το σχολείο ΔΕΝ θα λειτουργήσει το πρωί, ούτε το ολοήμερο – θα γίνει μεταφορά ωραρίου – προκειμένου να γίνει το απόγευμα η σχολική εορτή που ετοιμάζουν οι τάξεις Α και Β με τις δασκάλες τους Αγγελική Λιακοπούλου και Ελένη Μαρία Σωτηροπούλου. Προσέλευση στις 6.00 μ.μ. Είστε όλοι προσκεκλημένοι και όποιος άλλος επιθυμεί! Οι μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων οφείλουν να συμμετάσχουν! Δεν είναι αργία! Μετά τη γιορτή, θα πραγματοποιηθεί το Εορταστικό Μπαζάρ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων με κατασκευές των παιδιών σας, μουσική και κεράσματα! Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων παρακαλεί όσους γονείς/κηδεμόνες μπορούν να συνεισφέρουν κάποιο αλμυρό ή κάποιο γλυκό κέρασμα, να ενημερώσουν την κα Σοφία Μπαϊραμίδου στο 6946713954.
Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024: Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Πάτρα. Αναχώρηση 8.00 (συγκέντρωση στις 7.50) Επιστροφή στις 14.15 περίπου. Δεν θα λειτουργήσει το ολοήμερο!
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024: Ημέρα πυτζάμας! Οι μαθητές/μαθήτριες θα έρθουν φορώντας τις χειμωνιάτικες πιζάμες τους και με μια ζεστή κουβερτούλα ή ένα μαξιλάρι! Θα πιούμε ζεστή σοκολάτα και θα φάμε ποπ κορν, βλέποντας ταινίες και μετά θα κάνουμε κατασκευές και άλλες δραστηριότητες! Το ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά, εφόσον υπάρχουν μαθητές/μαθήτριες!
Προετοιμασία του Κήπου μας και Φύτευση Χειμερινών Λαχανικών
Σήμερα 9 Δεκεμβρίου 2024, καταφέραμε να αφιερώσουμε χρόνο στον κήπο μας, να καθαρίσουμε, να διορθώσουμε το ποτιστικό σύστημα και να φυτέψουμε χειμενικά λαχανικά που έφεραν οι μαθητές/μαθήτριες από τα σπίτια τους.
Φυτέψαμε μπρόκολα, λάχανα, κουνουπίδια, αγκινάρες, μαΐντανό, σέληνο, μαρούλια και ακόμα δεν έχουμε τελειώσει! Ο σχολικός μας κήπος είναι σε ανάπτυξη και παραγωγή καθόλη τη διαρκεια του χρόνου! Όπως βλέπετε, ακόμη και Δεκέμβριο μήνα εμείς ακόμα τρώμε ντοματίνια, πέρα από τα πορτοκάλια και τα μανταρίνια που τρώνε τρώνε οι μαθητές μας και τελειωμό δεν έχουν! Ακόμα και χόρτα μαζέψαμε! Η συνέχεια σε επόμενη ανάρτηση…





































