Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – 3 Δεκεμβρίου 2024

Σήμερα Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2024 στο σχολείο μας, με προσκεκλημένο το 2ο Δημοτικό σχολείο Ξυλοκάστρου, πραγματοποιήθηκαν αθλητικές και εικαστικές δράσεις, τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία.
Μέσα από βιωματικές δράσεις μίμησης παραολυμπιακών αθλημάτων ή αναπαράσταση καταστάσεων που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρίες, οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο σχολείων είχαν την ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα αναπηρίας και να κατανοήσουν τις δυσκολίες, αλλά και τις ιδιαίτερες δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία. Μια εξαιρετική ευκαιρία συνειδητοποίησης της ανάγκης διασφάλισης ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών-τριών στην εκπαίδευση, βασιζόμενοι στις  αρχές της ενταξιακής εκπαίδευσης, του ανθρωπισμού, της ισότητας και της ισονομίας!

089 091 094 097 100 105 107 1 065 IMG 1946

Υπενθύμισης Έκκλησης του “Χαμόγελου του Παιδιού” για Προσφορά Τροφίμων & Ειδών Πρώτης Ανάγκης

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

σας υπενθυμίζουμε την έκκληση του “Χαμόγελου του Παιδιού” για Βοήθεια! Αναζητήστε στο παρακάτω έγγραφο τα είδη που έχει ανάγκη το “Χαμόγελο του Παιδιού” και όσοι μπορείτε να ανταποκριθείτε, στείλτε τα στο σχολείο με το παιδί σας.

Να είστε καλά όλοι και όλες!


Φόρτωση PDF…

Εκπαιδευτική Εκδρομή στο Θέατρο Τέχνης “Κάρολος Κουν” & Εθνικός Κήπος 22.11.2024

 

Σήμερα 22 Νοεμβρίου 2024 οι μαθητές/μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Καμαρίου πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην ΑΘήνα στο Θέατρο Τέχνης “Κάρολος Κουν” όπου παρακολούθησαν την θεταρική παράσταση “Ποιος Βάτραχος” των αδελφών Γκριμ και μετά επισκέφθηκαν τον Εθνικό Κήπο και τα γύρω αξιοθέατα!

Τα χαμόγελα των παιδιών και των ενηλίκων (εκπαιδευτικών και συνοδών) ήταν τρανή απόδειξη ότι η εκδρομή μας στέφθηκε ακόμη μια φορά με επιτυχία, εξυπηρετώντας και τον εκπαιδευτικό αλλά και τον ψυχαγωγικό της χαρακτήρα!

Σε εξέλιξη το Πιλοτικό Πρόγραμμα του Δίολκου “Συναντήσεις με τη Σχολική Κοινότητα” στο Δημοτικό Σχολείο Καμαρίου

Την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024 επισκέφθηκε το σχολείο μας η κα Γαϊτάνη Αθηνά, μέλος της επιστημονικής ομάδας του “Κέντρου Πρόληψης των εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας” να μας ανακοινώσει ότι απ’ ολόκληρη την Κορινθία επιλέχθηκε τελικά το σχολείο μας για την εφαρμογή του Πιλοτικού Βιωματικού Προγράμματος “Συναντήσεις με τη Σχολική Κοινότητα” χάρη στην ολοκληρωμένη αίτηση και την ενθουσιώδη υποδοχή της ιδέας από εκπαιδευτικούς και γονείς, καθώς φτάσαμε σχεδόν στις 30 δηλώσεις ενδιαφέροντος/δέσμευσης από γονείς/κηδεμόνες, δηλαδή ουσιαστικά από το μισό σχολείο! Σας ευχαριστούμε πολύ όλους για τη στήριξή σας σε αυτή μας την πρόταση/πρωτοβουλία, για το ενδιαφέρον σας και την ενεργό εμπλοκή σας στη σχολική μας κοινότητα.

Η παρέμβαση έχει ΕΝΙΑΙΟ θέμα για ολόκληρη τη σχολική κοινότητα, μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς και εστιάζει σε έναν συνδυασμό της Επικοινωνίας, της Διαχείρισης Συναισθημάτων και της Προαγωγής της Αυτοεκτίμησης.

Οι μαθητές/τριες έχουν ήδη ξεκινήσει τις τρεις δίωρες εβδομαδιαίες συναντήσεις τους, ανά τάξη, συνεχόμενες, εντός του ίδιου μήνα, ενώ γονείς και εκπαιδευτικοί θα έχουν συνολικά 7 συναντήσεις, μία κάθε μήνα!

Σήμερα Τετάρη 20 Νοεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκαν και οι πρώτες συναντήσεις των Εκπαιδευτικών του σχολείου μας με την κα Γαϊτάνη στις 13.30μμ και των Γονέων/Κηδεμόνων στις 4.00μμ με μεγάλη επιτυχία, ενθουσιασμό και χαμόγελα, που είναι μέρος των στόχων του συγκεκριμένου προγράμματος!

Για ακόμη μια φορά σας δηλώνω με μεγάλη βεβαιότητα ότι θα είναι μια εμπειρία που θα απολαύσουμε και από την οποία θα ωφεληθούμε όλοι!

Φιλικά,

Παναγιώτης Τσάκαλης

Εκδήλωση για την 51η Επέτειο της Εξέγερσης του Πολυτεχνείου

Σήμερα Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο σχολείο μας από τους μαθητές/μαθήτριες της Ε’ τάξης, εκδήλωση μνήμης και τιμής για την 51η Επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου και για εκείνους τους αγωνιστές που υπερασπίστηκαν τη Δημοκρατία. Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές/μαθήτριες που συμμετείχαν στην εκδήλωση, στη δασκάλα τους κα Εύη Σούρλου, στο εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου και σε όλους -μικρούς και μεγάλους- που συμμετείχαν σ’ αυτή.

009 004006 008007

Εκδήλωση Περιβαλλοντικού και Εικαστικού Ενδιαφέροντος από τον κ. Ηλία Μισύρη

Σήμερα Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024 στο Δημοτικό σχολείο Καμαρίου πραγματοποιήθηκε μια εξαιρετική Παρουσίαση Περιβαλλοντικού και Εικαστικού Ενδιαφέροντος από τον κ. Ηλία Γ. Μισύρη, Πολιτιστικό Συντονιστή της πόλης Vaasa της Φινλανδίας και Παραγωγό του Vaasa Wildlife Festival. H εκδήλωση ήταν η δεύτερη φέτος, μετά την πρώτη που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο κατά τη διάρκεια της συνεργασία του Vaasa Wildlife Festival με το 1o OurOcean Film Festival στην Αθήνα, η οποία συμπεριελάμβανε και απονομή διπλώματος “Ειδικής Μνείας” από το Φεστιβάλ στο Σχολείο μας, καθώς και προβολές ταινιών animation και σχολικών ταινιών που διακρίθηκαν στο φετινό διαγωνισμό, μεταξύ αυτών η Μαλαισιανή σχολική ταινία “Love Grandpa” η οποία ήταν και η νικήτρια στις σχολικές ταινίες.

Διαδικτυακό Σεμινάριο για την Ασφαλή Χρήση του Διαδικτύου από το SaferInternet4Kids.gr

Σήμερα Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024 οι μαθητές/μαθήτριες της ΣΤ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε διαδικτυακό σεμινάριο που διοργάνωσε το SaferInternet4Kids.gr για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου στα πλαίσια του μαθήματος Πληροφορικής (ΤΠΕ) υπό τον συντονισμό και την επίβλεψη της εκπαιδευτικού κας Άννας Μαμουζέλου.
Στο συγκεκριμένο σεμινάριο συμμετείχαν περίπου 35 σχολεία απο όλη την Ελλάδα.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης οι διοργανωτές έκαναν ερωτήσεις στα παιδιά. Οι μαθητές συμμετείχαν στην εκδήλωση είτε  ενεργοποιώντας το μικρόφωνο και απαντούσαν ζωντανά, είτε πληκτρολογώντας στο chat της εκδήλωσης.
Με χαρά συμμετείχαν και στα κουίζ της εκδηλωσης!

Μαθητική Παρέλαση 28ης Οκτωβρίου 2024

 

018 1

Σήμερα Δευτέρα 28η Οκτωβρίου 2024 σύσσωμο το Δημοτικό Σχολείο Καμαρίου Κορινθίας παρακολούθησε τη Θεία Λειτουργία και τη Δοξολογία στον Ιερό Ναού του Αγίου Δημητρίου του χωριού μας.

022 2

020 4

 

 

 

 

Στη συνέχεια ακολούθησε η μαθητική παρέλαση μέχρι το Μνημείο των Ηρώων, όπου τελέστηκε Επιμνημόσυνη Δέηση για τους πεσόντες του αγώνα.

Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε Κατάθεση Στεφάνων από εκπροσώπους φορέων του χωριού και η μαθήτρια της Στ’ τάξης Μαρία Δημοπούλου αναφέρθηκε στο έπος του 1940, κάνοντας μια συνοπτική ιστορική αναδρομή.

Τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή προς τιμήν όλων όσοι έχουν χάσει τη ζωή τους για την πατρίδα μας και τέλος, μικροί και μεγάλοι, ψάλαμε μαζί τον Εθνικό Ύμνο.

Χρόνια Πολλά σε όλους!