Σήμερα 23 Ιανουαρίου 2025 η κα Ελένη Σπηλιώτη παρέδωσε, με τη βοήθεια του κου Ιωάννη Τσιάμη, προέδρου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, ο οποίος διευκόλυνε με το επαγγελματικό του όχημα την ασφαλή μεταφορά του, στο Δημοτικό Σχολείο Καμαρίου ένα εξαιρετικό πιάνο Yamaha ως δωρεά της κόρης της Θεοφανής Τσιπά στο σχολείο μας.
Η δωρεά έγινε αποδεκτή με μεγάλο ενθουσιασμό και ευγνωμοσύνη από μέρους του σχολείου, καθώς πρόκειται για ένα μουσικό όργανο που στόχος μας είναι να αξιοποιηθεί συστηματικά σε γιορτές και εκδηλώσεις, αλλά και καθημερινά, από μαθητές/μαθήτριές μας που γνωρίζουν την ορθή χρήση του, αλλά και σε κλίμα συγκίνησης, καθώς μας τιμά ιδιαίτερα η απόφαση της οικογένειας να χαρίσει στο σχολείο μας το πιάνο με το οποίο μεγάλωσε η κα Θεοφανή Τσιπά και χάρη στο οποίο έχτισε όλη τη μουσικής της εκπαίδευση και παιδεία!
Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους όσους συνέβαλλαν στον πραγματοποίηση αυτής της δωρεάς και ευχόμαστε κάθε φορά που ηχούν τα πλήκτρα αυτού του πιάνου να συντονίζονται οι καρδιές όλων όσων το αγάπησαν, το αγαπούν και όσων θα το αγαπήσουν στο μέλλον, μεταδίδοντας κύμματα αγάπης, προσφοράς και ψυχικής ανάτασης που μόνο η μουσική μπορεί να προσφέρει!
Ευχαριστούμε πολύ!
Οι μαθητές/μαθήτριες και το προσωπικό του Δημοτικού Σχολείου Καμαρίου
