Με απέραντη χαρά και υπερηφάνεια μοιραζόμαστε μαζί σας μια εξαιρετική διάκριση: το σχολείο μας αναδείχθηκε πρώτο μεταξύ όλων των δημοτικών σχολείων της Δράμας στη δράση Follow Green, ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης της σχολικής κοινότητας σε θέματα ανακύκλωσης, μέσα από το οποίο οι σχολικές μονάδες αναλαμβάνουν δράση εφαρμόζοντας διαλογή στην πηγή σε βασικές κατηγορίες υλικών όπως χαρτί, πλαστικό, αλουμίνιο και μπαταρίες. Στην εκδήλωση βράβευσης (20 Μαΐου 2026), οι μαθητές μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε διαδραστικές δραστηριότητες, παιχνίδια και αθλητικές δράσεις, αποδεικνύοντας ότι η περιβαλλοντική συνείδηση μπορεί να συνδυαστεί με τη χαρά και τη δημιουργικότητα.
Το αποτέλεσμα αυτό είναι ακόμα πιο σημαντικό αν σκεφτεί κανείς ότι το σχολείο μας είναι ένα από τα μικρότερα της πόλης — κι όμως κατάφερε να τερματίσει 1ο!!!. Αυτό δεν είναι τυχαίο. Είναι το αποτέλεσμα μικρών, καθημερινών πράξεων που, όταν γίνονται με συνέπεια και πίστη, οδηγούν σε μεγάλους στόχους. Όλη η σχολική μας κοινότητα (μαθητές,εκπ/κοί, Δ/νση, γονείς και Τοπικοί Φορείς) ενωμένοι, έδωσαν το έναυσμα, εμπνέοντας τους μαθητές να πιστέψουν στις δυνάμεις τους και να κατανοήσουν ότι η αλλαγή αρχίζει από τον καθένα μας — από μια χούφτα χαρτί που ανακυκλώνεται, από μια επιλογή που γίνεται συνείδηση. Συγχαρητήρια σε όλους! 🌿♻️









































































































