🏀 Σήμερα… βάλαμε ΤΡΙΠΟΝΤΑ στο σχολείο μας! 🎯
Σήμερα Δευτέρα 23 Μαρτίου 2026, το σχολείο μας «μετατράπηκε» σε ένα ζωντανό γήπεδο μπάσκετ μέσα από τη δράση «Τρίποντα στα Σχολεία» της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης!
Με την καθοδήγηση του κ. Θεοδωρίδη Ραδή, οι μαθητές μας συμμετείχαν σε δυναμικά και διαδραστικά παιχνίδια, έμαθαν βασικές δεξιότητες μπάσκετ, συνεργάστηκαν, διασκέδασαν και γνώρισαν στην πράξη τις αξίες του αθλητισμού, της ομαδικότητας και του fair play.
⛹️♂️ Πάσες, ντρίπλες, σουτ και… πολλά χαμόγελα πλημμύρισαν την αυλή μας!
✨ Η ενέργεια, ο ενθουσιασμός και η συμμετοχή των παιδιών ήταν πραγματικά μοναδικά!




























































