Ακολουθεί ο σύνδεσμος της πρόσκλησης:
Με μεγάλη χαρά οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή σχολική δράση: το μάζεμα της ελιάς 🌿
Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση, οι μαθητές της Β΄ , Ε΄ και Στ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Καλάμου συμμετείχαν σε μια όμορφη δράση αγάπης και προσφοράς. Με αφορμή τις γιορτές των Χριστουγέννων, τα παιδιά έφτιαξαν με αγάπη και φαντασία χριστουγεννιάτικες κάρτες, γεμάτες ευχές, χρώματα και αισιοδοξία.
Οι κάρτες αυτές προσφέρθηκαν σε άτομα που νοσηλεύονται με καρκίνο στο Νοσοκομείο «Άγιος Σάββας», με σκοπό να μεταφέρουν ένα μήνυμα στήριξης, ελπίδας και ανθρώπινης ζεστασιάς. Μέσα από αυτή τη δράση, οι μαθητές μας έμαθαν την αξία της ενσυναίσθησης, της αλληλεγγύης και της προσφοράς προς τον συνάνθρωπο, αποδεικνύοντας πως ακόμα και μια μικρή πράξη μπορεί να έχει μεγάλη σημασία. Ευχόμαστε οι κάρτες τους να έφεραν χαμόγελα και δύναμη σε όσους τις έλαβαν.