Οι μαθητές της Στ’ μελέτησαν τα φυτικά και τα ζωικά κύτταρα….σχεδίασαν σε χαρτί, ζωγράφισαν και τέλος κατασκεύασαν 3d κύτταρα!!!
Οι μαθητές της Στ’ μελέτησαν τα φυτικά και τα ζωικά κύτταρα….σχεδίασαν σε χαρτί, ζωγράφισαν και τέλος κατασκεύασαν 3d κύτταρα!!!