Επίσκεψη της ΣΤ τάξης στο Γυμνάσιο – Λ.Τ. Ιτέας (2026)
Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης στην επόμενη σχολική βαθμίδα, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν την Τετάρτη 13/5/2026 το Γυμνάσιο – Λ.Τ. Ιτέας.
Εκεί τους υποδέχθηκαν ο Διευθυντής και μαθητές του Γυμνασίου – Λ.Τ. Ιτέας, οι οποίοι ανέλαβαν να τους ξεναγήσουν στους χώρους του σχολείου, ώστε τα παιδιά να τους γνωρίσουν καλύτερα. Έτσι, επισκέφθηκαν όλες τις σχολικές αίθουσες, τα γραφεία των εκπαιδευτικών και του Διευθυντή, τη βιβλιοθήκη, το εργαστήριο Πληροφορικής, καθώς και την αίθουσα του γυμναστηρίου, όπου είχαν την ευκαιρία να παίξουν πινγκ πονγκ και μποξ.












