Εθελοντική δράση στην παραλία του Οτζιά
Με αφορμή τον μήνα παγκόσμιου εθελοντικού καθαρισμού ακτών, το Δημοτικό σχολείο Ιουλίδας σε συνεργασία με τον Δήμο Κέας συμμετείχε ενεργά στον καθαρισμό της ακτής του Οτζιά που συντονίστηκε πανελλαδικά από την HELMEPA (Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος).
Συγκεκριμένα, την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου οι Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του σχολείου μας παρευρέθηκαν στην παραλία του Οτζιά για να βοηθήσουν στον καθαρισμό της ακτής.
Αφού συγκεντρωθήκαμε στην παραλία, χωριστήκαμε σε ομάδες, μαζέψαμε τα απορρίμματα της ακτής και τα καταγράψαμε σε ειδικές φόρμες καταγραφής.
Στη συνέχεια, η διοικητής του λιμενικού σώματος μας ενημέρωσε για το πρόβλημα της ρύπανσης των ακτών και των θαλασσών και τόνισε την ανάγκη ευαισθητοποίησης μικρών και μεγάλων απέναντι στο ζήτημα αυτό.
Ακολούθησαν αθλητικές δραστηριότητες στη φύση με συμμετοχή όλων των μαθητών.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμο Κέας για την πρόσκληση και όλους όσοι συμμετείχαν στην εθελοντική αυτή δράση και να δηλώσουμε πως το σχολείο μας είναι ανοιχτό σε παρόμοιες ενέργειες που στόχο έχουν τη διατήρηση της καθαριότητας και ομορφιάς του νησιού μας!



Κατασκευή από υλικά της θάλασσας!


















































