Κοπή βασιλόπιτας

Την Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2019 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας, με τη μέριμνα του Συλλόγου Γονέων-Κηδεμόνων του, η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας. Όπως κάθε χρόνο, κόπηκε μια ξεχωριστή πίτα για κάθε τάξη. Οι τυχεροί μαθητές/τριες, που έτυχαν το φλουρί, παρέλαβαν από ένα συμβολικό δώρο και έβγαλαν όλοι μαζί μια αναμνηστική φωτογραφία. Την ημέρα της κοπής της βασιλόπιτας απουσίαζε ο μαθητής της Β’  τάξης που έτυχε το φλουρί της τάξης του.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ εκ μέρους της Διευθύντριας και του Συλλόγου Διδασκόντων στο Σύλλογο Γονέων-Κηδεμόνων και, κυρίως, στα μέλη εκείνα που διέθεσαν το χρόνο τους για την επιτυχή οργάνωση αυτής της εκδήλωσης, που έδωσε τόση χαρά στους μαθητές μας.

Και του χρόνου!!!

 

 

 

Χριστουγεννιάτικη γιορτή!

Μια γιορτή πλημμυρισμένη από αγάπη είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε την Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου στην αίθουσα εκδηλώσεων του  Δ.Σ. Ιουλίδας. Οι δασκάλες της Β΄ και Δ΄ τάξης, κα Μαρία Διαλούπη και κα Ασπασία Δουγά, αφού εμπνεύστηκαν και επιμελήθηκαν τα κείμενα, καθοδήγησαν με πολλή αγάπη και μεράκι τους μαθητές  τους σ’ έναν κόσμο μαγικό, σ’ ένα παραμυθένιο χριστουγεννιάτικο χωριό. Στο μέρος αυτό, όπου κάθε μέρα είναι Χριστούγεννα, κυριαρχεί μόνο η καλοσύνη, η αισιοδοξία και η αγάπη, κάνοντας πράξη με τον καλύτερο τρόπο το βαθύτερο νόημα των Χριστουγέννων. Πολλά συγχαρητήρια και το θερμότερο χειροκρότημά μας απέσπασαν τόσο οι μαθητές/τριες όσο και οι δασκάλες τους!!!

 

 

Εορτή Χριστουγέννων

Η Διευθύντρια, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/-τριες του Δημοτικού Σχολείου Ιουλίδας Κέας σας προσκαλούμε στη γιορτή του Σχολείου μας για την εορτή των Χριστουγέννων την Τετάρτη  19 Δεκεμβρίου 2018 και ώρα 11:45 π.μ., στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.

 

 

Φίλοι για πάντα!

Τα παιδιά της Ε΄ τάξης στην ενότητα «Οι φίλοι μας, οι φίλες μας» συνεργάστηκαν, δούλεψαν ομαδικά και έφτιαξαν μία αφίσα με θέμα τη φιλία.  Άλλωστε, η φιλία είναι ένα από τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή μας.  Δε συμφωνείτε;

Εκδρομή στους Δελφούς!

Οι μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης, στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας, διοργάνωσαν μια εκπαιδευτική εκδρομή στους Δελφούς. Αφού βρήκαν πληροφορίες για τους Δελφούς από τη μυθολογία και την ιστορία, διάλεξαν τη διαδρομή που θα ακολουθήσουν από τον οδικό χάρτη και αποφάσισαν ποια μνημεία είναι καλό να επισκεφτούν. Όλες αυτές τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες μας τις παρουσιάζουν μέσα από ένα PowerPoint που έφτιαξαν ομαδικά μέσα στην τάξη. Καλή ταξίδι!

Δείτε το στο slideshare.net

20 Νοεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού

Κάθε χρόνο στις 20 Νοεμβρίου εορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού, με αφορμή την επέτειο υιοθέτησης από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, το 1989, της Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού.

 

 

Εορτασμός επετείου Πολυτεχνείου

Την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018 οι μαθητές – μαθήτριες θα έρθουν στο σχολείο κανονικά το πρωί χωρίς σχολικές τσάντες και θα αποχωρήσουν στις 10.00 π.μ., λόγω εορτασμού της επετείου του Πολυτεχνείου. Κατά τη διάρκεια αυτού του δίωρου, οι μαθητές – μαθήτριες θα συμμετέχουν σε δράσεις, στο χώρο της σχολικής τους αίθουσας, για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.

Φθινοπωρινός περίπατος στον Προφήτη Ηλία!

Με σύμμαχο τον καλό καιρό την Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018 καλωσορίσαμε το νέο μήνα με έναν όμορφο περίπατο στον Προφήτη Ηλία. Η διαδρομή στο μονοπάτι ήταν μαγευτική, ενώ ο προαύλιος χώρος της εκκλησίας  υποδέχθηκε τα παιχνίδια μικρών και μεγάλων.

Λέμε “όχι” στον σχολικό εκφοβισμό!

 

Την Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018 φιλοξενήσαμε στο σχολείο μας ψυχολόγους-μέλη της κινητής Μονάδας Ε.Π.Α.Ψ.Υ. . Οι μαθητές των Α΄, Γ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και να συμμετάσχουν στη διαδραστική παρουσίαση-δράση των ψυχολόγων της Μονάδας με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό, τα χαρακτηριστικά του και, κυρίως, τους τρόπους καταπολέμησής του.

                         

                        

Εορτασμός Εθνικής επετείου 28ης Οκτωβρίου 1940

Με κάθε επισημότητα γιορτάστηκε η Εθνική επέτειος της 28ης Οκτωβρίου 1940. Οι μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν τη δοξολογία στον Ι.Ν. Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και μετά την επιμνημόσυνη δέηση κατέθεσαν στεφάνι στο Μνημείο Ηρώων και απήγγειλαν ποιήματα στη μνήμη των ένδοξων ηρώων. Ο εορτασμός ολοκληρώθηκε με την παρέλαση των μαθητών και μαθητριών, δίνοντας τον καλύτερο τους εαυτό!