“Μαχητές των μνημείων εν δράσει”

Οι Ε’ και ΣΤ’ τάξεις του σχολείου μας υλοποίησαν σήμερα δράση στο πεδίο “Μαχητές των μνημείων εν δράσει”, στην πράσινη διαδρομή, στην Ιουλίδα.

Η δράση έλαβε χώρα στην κρήνη Λέπουρα με την υποστήριξη και καθοδήγηση της ομάδας του προγράμματος “Diadrasis”,  στο πλαίσιο του εργου Συμβαδίζουμε, σε συνεργασία με τον Δήμο Κέας.

Οι μαθητές παρατήρησαν το μνημείο και τον περιβάλλοντα χώρο, σκέφτηκαν τι μπορεί να απειλεί τη βιωσιμότητά του και τρόπους παρέμβασης ώστε να προστατευτεί και να αποτελεί σημείο αναφοράς για πολλά χρόνια ακόμη.

IMG 20220919 100745IMG 20220919 100736IMG 20220919 100322

Polish 20220919 162423195

Αφού επιστρέψαμε στο σχολείο καθήκον μας ήταν να γράψουμε ενα άρθρο σχετικά με τη δράση που υλοποιήσαμε. Έτσι κι εγινε! Μπορείτε να το διαβάσετε!

Polish 20221110 091024874
Άρθρο από τους μαθητές της ΣΤ τάξης

Παράλληλα, συντάξαμε και μια επιστολή προς την Δήμαρχο του νησιού στην οποία εκτός των άλλων αναφέρουμε προβλήματα που υπάρχουν στο μνημείο που επισκεφτήκαμε και χρειάζονται επίλυση. Μπορείτε να την διαβάσετε!

Polish 20221013 113447246
Επιστολή από τους μαθητές της Ε’ τάξης

Ευχαριστούμε πολύ!

Έναρξη σχολικής χρονιάς 2022-2023

Η νέα σχολική χρονιά ξεκινά με τον καθιερωμένο Αγιασμό και οι εκπαιδευτικοί ανυπομονούν να συναντήσουν τους μαθητές τους με πολλή χαρά κι ένα αισιόδοξο μήνυμα καλωσορίσματος για κάθε τάξη!

Polish 20220921 194342728

IMG 20220921 081936

Ετήσια έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας


Λήψη αρχείου

 

Διαδραστικός χάρτης έργων του Αλέκου Φασιανού στην Ιουλίδα

οθόνης 2022 06 17 123315

O διαδραστικός αυτός χάρτης είναι αφιερωμένος στον Αλέκο Φασιανό, τον ζωγράφο που άφησε το στίγμα του κοσμώντας με τα έργα του πολλές γωνιές στα σοκάκια της Ιουλίδας και υλοποιήθηκε στα πλαίσια εκπαιδευτικής επίσκεψης στον οικισμό με σκοπό την χαρτογράφησή τους. Δημιουργήθηκε από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ’ και ΣΤ’ τάξης μαζί με τις δασκάλες τους Ντιούδη Ευανθία και Αναγνωστοπούλου Αθανασία, αξιοποιώντας την ψηφιακή εφαρμογή thinglink.

Ανοίξτε τον σύνδεσμο του χάρτη και πατήστε πάνω στα διάφορα σύμβολα ώστε να ανακαλύψετε πού υπάρχουν έργα του Φασιανού και να τα γνωρίσετε. Παράλληλα, θα βρείτε και περισσότερες πληροφορίες για τη ζωή και το έργο του γνωστού ζωγράφου μέσα από επιλεγμένες συνεντεύξεις του και άρθρα που έχουν γραφτεί για εκείνον.

Εάν έχετε εντοπίσει κι εσείς κάποιο έργο του Αλέκου Φασιανού σε κάποια βόλτα σας στην Κέα και θέλετε να το καταχωρίσουμε στον χάρτη μας, στείλτε μας τη φωτογραφία σας στο email: mathitika.dim@gmail.com

Καλή περιήγηση!

 

 

Τα τεταρτάκια αφηγούνται… “Μακεδονία”

Σας παρουσιάζουμε τα  podcasts που δημιούργησαν οι μαθητές της Δ’  Τάξης του σχολείου μας χαρίζοντας τη φωνή τους, με σκοπό την αφήγηση των μαθημάτων της ενότητας “Μακεδονία” του βιβλίου της Ιστορίας τους.

Η δράση υλοποιήθηκε κατά τη διάρκεια ενασχόλησης με το Εργαστήριο Δεξιοτήτων “Ψηφιακή Αφήγηση”. Μπορείτε να ακούσετε τα podcasts στην πλατφόρμα Anchor στον σύνδεσμο που ακολουθεί:
podcasts ιστοριασ

 

Εργασίες της Β’ τάξης στην ενότητα “Νοιάζομαι και δρω” (Εργαστήρια Δεξιοτήτων)

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ τάξης του 6θέσιου Δημοτικού Σχολείου Ιουλίδας Κέας, σας παρουσιάζουν με μεγάλη χαρά μερικές από τις εργασίες που υλοποίησαν στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, στην Ενότητα «Νοιάζομαι και Δρω», κατά την οποία επικεντρώθηκαν κυρίως στις έννοιες του Εθελοντισμού και της Αλληλεγγύης.

Έφτιαξαν αφίσα, δημιούργησαν κόμικς αφηγούμενοι-ες τις δικές τους ιστορίες αλληλεγγύης και συνέθεσαν συνεργατικά το ποίημα «Για μια πιο δίκαιη κοινωνία», το οποίο και τραγουδούν, εμπνευσμένο από το ποίημα του Μαχμούτ Νταρουίς «Να σκέφτεσαι τους άλλους».

Παρακολουθήστε τις δημιουργίες τους στο παρακάτω βίντεο, πατώντας στον σύνδεσμο που ακολουθεί:

 

https://video.link/w/xQatd

 

 

ΚΑΙ ΔΡΩ Β ΤΑΞΗ

 

 

 

Εκπαιδευτικές επισκέψεις στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ιουλίδας

Για άλλη μια χρονιά οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο της Ιουλίδας και ξεναγήθηκαν στα εκθέματά του, μαθαίνοντας για την αρχαία ιστορία του τόπου τους. Κάνοντας ένα νοητό ταξίδι στον χρόνο, παρατήρησαν, προβληματίστηκαν, συζήτησαν, έπαιξαν και, τελικά, εμπνεύστηκαν να δημιουργήσουν με αφορμή όσα είδαν και άκουσαν. Ακούραστη συνοδοιπόρος των μαθητών στο ταξίδι αυτό ήταν η κ.Ελένη Τσιόγκα, την οποία και ευχαριστούμε ιδιαίτερα τόσο για την αλληλεπιδραστική ξενάγησή της, όσο και για τις δημιουργικές, ευφάνταστες δράσεις που οργάνωσε και υλοποίησε με τα παιδιά!

mouseio 2022 05 17 15 40 19 576

Στιγμές από την επίσκεψη της Α’ και Β’ τάξης: 

mouseio 2022 05 17 15 40 20 558

mouseio 2022 05 17 15 40 21 257

Στιγμές από την επίσκεψη της Δ’ τάξης: 

mouseio 2022 05 17 15 40 17 055 mouseio 2022 05 17 15 40 19 097

mouseio 2022 05 17 15 40 19 488mouseio 2022 05 17 15 40 20 643

Στιγμές από την επίσκεψη της Ε’ και Στ’ τάξης:

mouseio 2022 05 17 15 40 19 968 mouseio 2022 05 17 15 40 20 759 

 

Μια ξεχωριστή μέρα στο αρχαιολογικό μουσείο της Ιουλίδας (Γ’ τάξη)

mouseio C 1Είδαμε και ακούσαμε  από κοντά όλα αυτά τα καταπληκτικά που μάθαμε φέτος στην ιστορία για τους  προϊστορικούς  χρόνους και τον  κυκλαδικό πολιτισμό.

Γίναμε:

  • Μικροί αρχαιολόγοι¨ ψάχνοντας στην αμμοδόχο   ευρήματα : όστρακα  νεολιθικά , οψιανο,  χάντρες,  κοχύλια, σφονδυλια …

mouseio C 2

Τα οποία στη συνέχεια τα αντιστοιχίσαμε παίζοντας ένα κουίζ αντιστοίχισης  ευρήματος –  ονομασίας:

mouseio C 3

  • ¨Κυκλαδίτες αγγειοπλάστες¨:  με λευκή πλαστελίνη μπροστά  στην βιτρίνα  με τα κυκλαδικά ειδώλια  φτιάξαμε  το δικό  μας ειδώλιο.

mouseio C 4

  • ¨Κυκλαδίτες ζωγράφοι¨: σε περίγραμμα τηγανόσχημου αγγείου ζωγραφίσαμε σχήματα με έμπνευση από εγχάρακτα αγγεία του μουσείου.

mouseio C 5

  • ¨Κυκλαδίτες καλλιτέχνες¨ : φτιάξαμε κοσμήματα με χάντρες και κοχύλια, κυκλαδικής τέχνης.

mouseio C 6 mouseio C 7

Φεύγοντας, τραγουδήσαμε στην κ. Ε. Τσιόγκα το τραγούδι ¨Μες στο μουσείο¨ (Λιλιπούπολη) : ένα μικρό ευχαριστήριο από την Γ΄ τάξη για την ξεχωριστή μέρα που μάς πρόσφερε.

Κάνοντας την ανακύκλωση παιχνίδι!

Τη Δευτέρα 9 Μαΐου οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στην εκπαιδευτική δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ανακύκλωση που διοργάνωσε ο Δήμος Κέας σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης Α.Ε., στο Πνευματικό Κέντρο της Κορησσίας. Μέσα από διάφορα εκπαιδευτικά παιχνίδια, όπως σκοποβολή, φιδάκι και παζλ, οι μαθητές και μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να ακούσουν για τη σημασία και το σωστό τρόπο ανακύκλωσης συσκευασιών και ταυτόχρονα να παίξουν και να διασκεδάσουν. Στο τέλος, προσφέρθηκε σε κάθε παιδί έντυπο ενημερωτικό υλικό και μια τσάντα ανακύκλωσης για να την αξιοποιήσουν συστηματικά στην καθημερινότητά τους.

May112022 145352   May112022 145418

May112022 145301   20220511 145526132

05 11 2022 14.58 1

05 11 2022 14.58 2