Επίσκεψη σε Super market

Την Τετάρτη 22 Μάϊου οι μαθητές του προγράμματος Αγωγής Υγείας “Φροντίζω το σώμα μου, Το διατηρώ καθαρό, Τρέφομαι υγιεινά, αθλούμαι”, με τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς Βασιλική Μητριτζίκου και Λεμονιά Μανωλίδου επισκέφτηκαν το Super Market “ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ”. Οι μαθητές παρατήρησαν τα τρόφιμα στα ράφια και τα διέκριναν σε συσκευασμένα, κατεψυγμένα και νωπά. Υγιεινά και ανθυγιεινά. Επίσης διάλεξαν και αγόρασαν τα υλικά για την παρασκευή κέικ στο σχολείο. Ακόμα παρατήρησαν τα προϊόντα ατομικής υγιεινής και καθαριότητας.

 

Από τη συμμετοχή των παιδιών στην Παρασκευή κέικ 

Via Egnatia RUN – Συμμετοχή Ειδικού Δημοτικού

Μαθητές του σχολείου μας έδωσαν το παρών και συμμετείχαν στον αγώνα VIA EGNATIA RUN 2019 την Κυριακή 12 Μαΐου, αθλητική διοργάνωση της Περιφερειακής ενότητας Έβρου – Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης υπό την αιγίδα του ΣΕΓΑΣ και με την υποστήριξη ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Στο τέλος του αγώνα οι μαθητές τιμήθηκαν με τα μετάλλια.

Επίσκεψη σε Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Αλεξανδρούπολης

Στα πλαίσια του προγράμματος “Οδηγώ με ασφάλεια” τα παιδιά του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου επισκέφτηκαν το πάρκο “Κυκλοφοριακής Αγωγής Αλεξανδρούπολης”. Εκεί ενημερώθηκαν για τον ασφαλή τρόπο οδήγησης. Μάθαμε τα σήματα, πότε έχουμε προτεραιότητα ως πεζοί και πότε πρέπει να σταματάμε και να δίνουμε προτεραιότητα στα αυτοκίνητα. Στο τέλος γίναμε και οι ίδιοι οδηγοί! Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε με συνοδεία της Γυμνάστριας και της Νοσηλεύτριας, υπεύθυνες του προγράμματος “Κυκλοφοριακής Αγωγής”.

 

Φύτεμα λουλουδιών στην αυλή του σχολείου μας

Εκπαιδευτική δραστηριότητα ομάδας μαθητών που περιελάμβανε επίσκεψη σε κατάστημα Γεωπονικών ειδών κ.Νίκου Γιαντσάκη, στα πλαίσια του προγράμματος: Ανακύκλωσης και Φροντίδας του περιβάλλοντος. Μετά φυτέψαμε λουλούδια σε παλιά λάστιχα που μας έβαψε ο οδηγός του σχολείου κ.Δημήτρης.

 

Επίσκεψη στη Λαϊκή Αγορά – Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας

Την Πέμπτη 9-5-2019 οι μαθητές των τμημάτων 6 και 7 επισκέφτηκαν τη λαϊκή αγορά της Αλεξανδρούπολης. Περιηγήθηκαν στους πάγκους της λαϊκής και διάλεξαν φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Η επίσκεψη έγινε στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας με θέμα “Φροντίζω το σώμα μου”.

Υπεύθυνες προγράμματος: Λεμονιά Μανωλίδου και Βασιλική Μητριτζίκου.

 

Βάψιμο Πασχαλινών Αυγών

Την Τετάρτη 17 Απριλίου 2019 οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Αλεξανδρούπολης με τη βοήθεια του προσωπικού βάψαμε πασχαλινά αυγά και φτιάξαμε πασχαλινά δώρα! Σας Ευχόμαστε Καλό Πάσχα και Καλές Γιορτές!!

 

Εβδομάδα Δημόσιας Υγείας ΠΑΜΘ 2019

Στα πλαίσια της εβδομάδας Υγείας που οργανώθηκε για δεύτερη χρονιά από την Περιφέρεια ΑΜΘ, διοργανώθηκε η εκδήλωση με τίτλο Εβδομάδα Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας στην οποία συμμετείχε και το σχολείο μας στα πλαίσια του προγράμματος “Ζω με ασφάλεια” που υλοποιούν οι εκπαιδευτικοί: Μελά Εύη, Βλάχου Αναστασία και Γκιούρταλη Μαρία.

Η δράση υλοποιήθηκε στην Αλεξ/πολη στις 11/4/2019 και ώρες 09.00 – 11.00 π.μ. και είχαν ως στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα Υγείας:

  • Στοματικής υγείας
  • Ατομικής Υγιεινής και Πρώτες Βοήθειες
  • Κάπνισμα
  • Προστασία από τα κουνούπια
  • Οδηγός σωστής συμπεριφοράς προς αποφυγή δαγκώματος σκύλου

Επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας

Την Τρίτη 16 Απριλίου 2019 οι μικροί φίλοι της ομάδας ανακύκλωσης του σχολείου επισκέφτηκαν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στον πλατανότοπο Μαΐστρου. Εκεί συμμετείχαν σε ενδιαφέρουσες διαδραστικές δραστηριότητες σχετικές με την Ανακύκλωση και τον διαχωρισμό και την συλλογή των ανακυκλώσιμων υλικών. Παίξανε το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού και ανακάλυψαν στο χώρο του μουσείου όλα τα ” σκουπίδια. Με ενθουσιασμό κατασκεύασαν από άχρηστα υλικά πασχαλινά καλαθάκια και τα γέμισαν με αβγά που βάψανε μόνοι τους. Ευχαριστούμε πολύ το ευγενικό προσωπικό για την φιλοξενία.

Υπεύθυνες προγράμματος: Ζακυργιά Διονυσία Λιολιοσίδου Έλσα Ρεμπούτζια Εύη Ραχτσοπούλου Κατερίνα