Επίσκεψη σε Super market
Την Τετάρτη 22 Μάϊου οι μαθητές του προγράμματος Αγωγής Υγείας “Φροντίζω το σώμα μου, Το διατηρώ καθαρό, Τρέφομαι υγιεινά, αθλούμαι”, με τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς Βασιλική Μητριτζίκου και Λεμονιά Μανωλίδου επισκέφτηκαν το Super Market “ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ”. Οι μαθητές παρατήρησαν τα τρόφιμα στα ράφια και τα διέκριναν σε συσκευασμένα, κατεψυγμένα και νωπά. Υγιεινά και ανθυγιεινά. Επίσης διάλεξαν και αγόρασαν τα υλικά για την παρασκευή κέικ στο σχολείο. Ακόμα παρατήρησαν τα προϊόντα ατομικής υγιεινής και καθαριότητας.
Από τη συμμετοχή των παιδιών στην Παρασκευή κέικ















































































