Οι μαθητές/τριες της Β’ Τάξης στο πλαίσιο του μαθήματος “Εργαστήρια Δεξιοτήτων” και για την ενότητα “Ενδιαφέρομαι και ενεργώ”, συμμετείχαν σε μια σειρά από βιωματικές δράσεις που είχαν ως θέμα τον “Εθελοντισμό”. Στόχος των δράσεων ήταν η καλλιέργεια των αξιών του αλτρουϊσμού και της συνεργασίας και η προαγωγή της ομαδικότητας, της ενσυναίσθησης και του ενδιαφέροντος για…Συνέχεια ανάγνωσης “Νοιάζομαι… Μοιράζομαι… Εθελοντισμός…” Βιωματικές δράσεις της Β΄ τάξης