Την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου, η Δ΄τάξη επισκέφτηκε τον Θαλασσόκοσμο παρέα με τους εκπαιδευτικούς κ. Ράνια, κ. Αρετή, κ. Γιάννη και κ. Ιωάννα για την παρακολούθηση του προγράμματος: “Ένας βυθός με χίλια πρόσωπα”. Σε αυτή την εκπαιδευτική και βιωματική ξενάγηση, υπό την καθοδήγηση των θαυμάσιων ξεναγών μας, κυρίας Έφης και κυρίας Εμμανουέλας τις οποίες ευχαριστούμε, επικεντρωθήκαμε…Συνέχεια ανάγνωσης Ένας βυθός με χίλια πρόσωπα