Οι Σχολικοί Αγώνες ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ για τα Δημοτικά Σχολεία έχουν καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια και το σχολείο μας έλαβε μέρος και τη φετινή χρονιά στους αγώνες Καλαθοσφαίρισης. Οι 2 ομάδες αγοριών αγωνίστηκαν στα 2 Αοράκια, την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου με συνοδούς τις εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Μανάφη Νατάσα και Τσικανδυλάκη Εύη. Οι Αγώνες ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ δίνουν την ευκαιρία…Συνέχεια ανάγνωσης Αγώνες “ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ” στην Καλαθοσφαίριση