Εκδρομή στο κτήμα Γκαρλέμου στον Τύρναβο!
Περάσαμε υπέροχα στην εκδρομή μας στο κτήμα Γκαρλέμου στον Τύρναβο. Παίξαμε, φάγαμε και χαρήκαμε την φύση και τα άλογα!
Περάσαμε υπέροχα στην εκδρομή μας στο κτήμα Γκαρλέμου στον Τύρναβο. Παίξαμε, φάγαμε και χαρήκαμε την φύση και τα άλογα!
Το σχολείο μας επισκέφθηκε, την Παρασκευή 26 Μαΐου, ο Δήμαρχος Λαρισαίων Απόστολος Καλογιάννης συνοδευόμενος από τους αντιδημάρχους Θ. Αδαμόπουλο και Δημ. Δεληγιάννη και τους υπαλλήλους της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Λαρισαίων Β. Μακρογιαννούδη και Θ. Μιμούλη και ενημερώθηκε για την ολοκλήρωση των εργασιών διαμόρφωσης του αύλειου χώρου και της κατασκευής παιδικής χαράς ΑμεΑ. Παρόντες…