Επίσκεψη του Δημοτικού Σχολείου Πλαταμώνα στο σχολείο μας!
Στο πλαίσιο του προγράμματος συνεκπαίδευσης, φιλοξενήσαμε στο σχολείο μας το Δημοτικό Σχολείο του Πλαταμώνα. Όλοι οι μαθητές έγιναν μια παρέα, συμμετείχαν σε δράσεις και αλληλεπίδρασαν μέσα από το παιχνίδι, το χορό και το τραγούδι. Περάσαμε πολύ ωραία και υποσχεθήκαμε να ξανασυναντηθούμε σύντομα!