Καλό καλοκαίρι!
“Μη σταματάς να Ονειρεύεσαι….” Καλό καλοκαίρι, γεμάτο χαρά και παιχνίδι!
“Μη σταματάς να Ονειρεύεσαι….” Καλό καλοκαίρι, γεμάτο χαρά και παιχνίδι!
Οι μαθητές μας απολαμβάνουν το παιχνίδι στην παιδική χαρά του σχολείου, πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς!
Περάσαμε υπέροχα στην εκδρομή μας στο κτήμα Γκαρλέμου στον Τύρναβο. Παίξαμε, φάγαμε και χαρήκαμε την φύση και τα άλογα!
Το σχολείο μας επισκέφθηκε, την Παρασκευή 26 Μαΐου, ο Δήμαρχος Λαρισαίων Απόστολος Καλογιάννης συνοδευόμενος από τους αντιδημάρχους Θ. Αδαμόπουλο και Δημ. Δεληγιάννη και τους υπαλλήλους της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Λαρισαίων Β. Μακρογιαννούδη και Θ. Μιμούλη και ενημερώθηκε για την ολοκλήρωση των εργασιών διαμόρφωσης του αύλειου χώρου και της κατασκευής παιδικής χαράς ΑμεΑ. Παρόντες…
Ομάδα μαθητών μας και με την συνοδεία εκπαιδευτικών, επισκέφτηκαν το 5ο φεστιβάλ κόμικ της πόλης μας. Εκεί ήρθαν σε επαφή με την Ένατη τέχνη και με δημιουργούς της. Ξεναγήθηκαν στις εκθέσεις και μέσα από εκπαιδευτικό πρόγραμμα φτιάξανε τους δικούς τους ήρωες κόμικς.
Στο πλαίσιο του προγράμματος συνεκπαίδευσης, φιλοξενήσαμε στο σχολείο μας το Δημοτικό Σχολείο του Πλαταμώνα. Όλοι οι μαθητές έγιναν μια παρέα, συμμετείχαν σε δράσεις και αλληλεπίδρασαν μέσα από το παιχνίδι, το χορό και το τραγούδι. Περάσαμε πολύ ωραία και υποσχεθήκαμε να ξανασυναντηθούμε σύντομα!