Ενημέρωση για τη σχολική γιορτή για την εξέγερση του Πολυτεχνείου

Τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου στις 09:15 θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση
του σχολείου για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης. Οι μαθητές θα έρθουν κανονικά το πρωί χωρίς τσάντες και θα σχολάσουν στις 10:00. Τη γιορτή μπορούν να την παρακολουθήσουν οι γονείς των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης. Το δρομολόγιο του λεωφορείου θα πραγματοποιηθεί κανονικά.