Τα παιδιά όπως και όλοι οι άνθρωποι έχουν δικαιώματα. Δικαίωμα στη ζωή, στην υγεία, στη μόρφωση. Δυστυχώς σε πολλές περιπτώσεις και σχεδόν σε όλα τα μέρη του κόσμου αυτό δε γίνεται.
Οι μαθητές/-τριες των B’ και Γ’ τάξεων με αφορμή τη σημερινή μέρα παρακολούθησαν σχετικά βίντεο με κινούμενα σχέδια που εξηγούσαν με απλό και κατανοητό τρόπο τα δικαιώματα των παιδιών, πήραν μέρος σε συζητήσεις, ανέφεραν τα πιο σημαντικά δικαιώματά τους, σχεδίασαν κάρτες με τα δικαιώματα τους και δημιούργησαν ομαδικό κολάζ με φράσεις -μνήματα που είχαν σχέση με τα δικαιώματα του παιδιού.
Την Τρίτη 19 Νοεμβρίου οι μαθητές/-τριες των Γ’, Δ’ και Ε’ τάξεων επισκέφτηκαν το οινοποιείο Κτήμα Άλφα. Εκεί ξεναγήθηκαν στους χώρους του οινοποιείου, έμαθαν για την ιστορία του και γνώρισαν όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας, από τον τρύγο μέχρι την εμφιάλωση.
Ευχαριστούμε θερμά τους/τις υπεύθυνους/-ες του κτήμα ΑΛΦΑ για τη φιλοξενία και την ξενάγηση.
οι μαθητές και οι μαθήτριες του σας ευχαριστούν θερμά για τη δωρεά των βιβλίων που ανανέωσαν τη βιβλιοθήκη μας. Με τη στήριξή σας, εμπλουτίζεται η γνώση και καλλιεργείται η αγάπη των μαθητών/-τριών για το διάβασμα.
«Η ιστορία γράφεται από αυτούς/-ές που δεν κοιτούν μόνο τη δουλειά τους !»
Οι μαθητές/-τριες της Ε’ τάξης τίμησαν την επέτειο του Πολυτεχνείου με τραγούδια και με το θεατρικό έργο « Ένα άλλο Πολυτεχνείο». Συγχαρητήρια στους/στις μαθητές/-τριες, στη δασκάλα της τάξης κ. Παπαδοπούλου Φανή και σε όλους τους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν σε αυτή την πρωτότυπη και όμορφη γιορτή.
Το σχολείο μας συμμετέχει στο eTwinning project “F.A.W.E.” με τις εκπαιδευτικούς Παπαδοπούλου Φανή και Τυρπίδου Μελπομένη, Το έργο σχετίζεται με τα τέσσερα στοιχεία της φύσης και βασικός του στόχος είναι η ενασχόληση των μαθητών με την εκπαιδευτική διαδικασία STEM.
Χώρες συμμετοχής : Πολωνία, Πορτογαλία, Σλοβενία, Ρουμανία, Ελλάδα, Γαλλία, Κροατία , Ισπανία και Ιταλία.
Αριθμός εκπαιδευτικών: 16
Διάρκεια έργου: Σεπτέμβριος 2024- Μάιος 2025
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
Τον Σεπτέμβριο επιλέχθηκε το λογότυπο του προγράμματος και δημιουργήθηκαν οι πίνακες ανακοινώσεων του προγράμματος και στις δυο τάξεις.
Στις 30 Σεπτεμβρίου έγινε η τηλεδιάσκεψη γνωριμίας των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα , η ανακοίνωση των στόχων του project , ο καθορισμός αρμοδιοτήτων κι ο ορισμός της πρώτης κοινής δραστηριότητας των μαθητών.
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
Τον Οκτώβριο ως πρώτη δραστηριότητα των εκπαιδευτικών. ορίστηκε η δημιουργία του χάρτη με τα σχολεία όλων των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Στις 4 Οκτωβρίου ξεκίνησε η εβδομάδα CodeWeek κι η πρώτη κοινή δραστηριότητα για όλους τους μαθητές.
Οι μαθητές έπρεπε να δημιουργήσουν έναν κώδικα βασισμένο στο αγγλικό αλφάβητο χρησιμοποιώντας τουβλάκια LEGO.
Στη συνέχεια , έπρεπε να επιλέξουν να δημιουργήσουν λέξεις που σχετίζονταν με τα 4 στοιχεία της φύσης χρησιμοποιώντας των κώδικα.
Οι κώδικες φωτογραφήθηκαν κι εστάλησαν στους υπόλοιπους μαθητές των άλλων χωρών για να προσπαθήσουν να τα αποκρυπτογραφήσουν.
Τέλος, οι μαθητές μας μέσα από την πλατφόρμα ESEP (eTwinning platform) , είδαν τους κώδικες των άλλων σχολείων και προσπάθησαν να τους αποκρυπτογραφήσουν.
Ακολουθούν φωτογραφίες από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα:
Η δραστηριότητα ήταν απόλυτα επιτυχής και το σχολείο μας έλαβε βεβαίωση συμμετοχής για την εβδομάδα CodeWeek (14-18 Οκτωβρίου) επιβραβεύοντας την προσπάθεια των μαθητών του σχολείου μας.
Επόμενη δράση του μήνα ήταν η παρουσίαση των σχολείων από τους/τις μαθητές/-τριες μέσα από ένα βίντεο. Οι μαθητές του σχολείου μας , έφτιαξαν δυο βίντεο για το πρόγραμμα παρουσιάζοντας τους χώρους του σχολείου αλλά και τις τάξεις τους:
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ
Ο μήνας Νοέμβριος ξεκίνησε με τη δεύτερη τηλεδιάσκεψη των δασκάλων στις 5 Νοεμβρίου 2024 για την οργάνωση των επόμενων δραστηριοτήτων των μαθητών.
Στη δεύτερη τηλεδιάσκεψη αποφασίστηκε η δημιουργία βίντεο παρουσίασης των μαθητών. Όλα τα σχολεία δημιούργησαν βίντεο με τους μαθητές να λένε το όνομά τους , το σχολείο τους, τα ενδιαφέροντα τους κλτ. Στόχος των βίντεο ήταν η γνωριμία των μαθητών μεταξύ τους.
Τα βίντεο δημιουργήθηκαν με τις εφαρμογές Voila και Chatterkid και μπορείτε να τα παρακολουθήσετε παρακάτω:
Στη τηλεδιάσκεψη των δασκάλων, αποφασίστηκε η αποστολή ευχετήριων καρτών για τα Χριστούγεννα μέσω του ταχυδρομείου , αλλά και η δημιουργία ψηφιακής κάρτας στην οποία πρόσθεσαν τα σχολεία φωτογραφίες κι ευχές για καλή χρονιά!
Το δικό μας σχολείο , έστειλε κάρτες στην Πολωνία και την Πορτογαλία:
Η ψηφιακή ευχετήρια κάρτα των μαθητών/-τριών είναι η εξής:
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ
Η τηλεδιάσκεψη των δασκάλων για τον μήνα Δεκέμβριο , έγινε στις 3 Δεκεμβρίου για την οργάνωση της δραστηριότητας του μήνα.
Αποφασίστηκε η δημιουργία ενός κοινού τραγουδιού με θέμα τα 4 στοιχεία της φύσης. Κάθε χώρα δημιούργησε το τραγούδι της στη δική της γλώσσα με κοινό στίχο «Μάντεψε ποιος είμαι!» και με κοινή μελωδία.
Οι μαθητές/-τριες μας συνεργάστηκαν και δημιούργησαν το παρακάτω τραγούδι το οποίο μπορείτε να ακούσετε στο παρακάτω βίντεο:
Στις 11 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε η πρώτη τηλεδιάσκεψη των μαθητών/-τριών σε ομάδες. Το δικό μας σχολείο συμμετείχε στην τηλεδιάσκεψη με τα σχολεία της Πολωνίας και της Ιταλίας .
Επόμενη δραστηριότητα του μήνα ήταν η οργάνωση ενός πειράματος στην τάξη που να σχετίζεται με τα 4 στοιχεία της φύσης . Οι εκπαιδευτικοί έπρεπε να οργανώσουν μια διδασκαλία και να την πραγματοποιήσουν μέσα στην τάξη εμπλέκοντας τους/τις μαθητές/-τριες στη διαδικασία.
Η Ε΄ τάξη στο μάθημα της Φυσικής και στα πλαίσια της ενότητας ‘Θερμότητα – Θερμοκρασία’ ασχολήθηκε με την μέτρηση της θερμοκρασίας του νερού. Οι μαθητές/-τριες διαπίστωσαν ότι με την αφή δεν μπόρεσαν να αισθανθούν τη θερμοκρασία κι έτσι χρησιμοποίησαν ένα θερμόμετρο για να διαπιστώσουν την ακριβή θερμοκρασία του νερού όταν είναι παγωμένο κι όταν βρίσκεται σε κατάσταση βρασμού.
Η Δ΄ τάξη στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος ασχολήθηκε με το νερό. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές και οι μαθήτριες έκαναν ένα πείραμα που ένα αφορούσε τον κύκλο του νερού και διαπίστωσαν με ποιον τρόπο δημιουργούνται οι υδρατμοί, όπου ανεβαίνουν στα σύννεφα κι επιστρέφουν στη γη, ως βροχή.
Τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ και Ε΄ τάξης στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος e Twinning, στο οποίο συμμετέχουν παρακολούθησαν διάφορα μαθήματα φυσικής σχετικά με τα τέσσερα στοιχεία της φύσης (αέρας, νερό, χώμα και φωτιά).
Με αφορμή τα μαθήματα αυτά, έγιναν μικροί εξερευνητές και προσπάθησαν να απαντήσουν σε διάφορα ερωτήματα όπως: Πως δημιουργείται το νερό; Πως μοιάζει ένα ηφαίστειο όταν εκρήγνυται; Μπορεί ο αέρας να συμβάλλει στην κίνηση ενός αντικειμένου; Τι μπορεί να κάνει η φωτιά; Πως μετράμε τη θερμοκρασία του νερού; Μπορούμε να μετρήσουμε τη θερμοκρασία του νερού με το χέρι μας; Πως μοιάζει το χώμα όταν δεν ποτίζεται καθόλου; Πως ένας σπόρος μετατρέπεται σε φυτό;…. κάνοντας διάφορα πειράματα στην τάξη με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών, τα οποία δημοσιευθήκαν στο ηλεκτρονικό περιοδικό το οποίο δημιουργήθηκε για τις ανάγκες του προγράμματος.
Τα πειράματα όλων των μαθητών του προγράμματος μπορείτε να τα δείτε στο e-magazine που δημιουργήθηκε:
Στις 22 Μαρτίου 2025 ήταν η Παγκόσμια ημέρα νερού και οι μαθητές εργάστηκαν πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Αφού παρακολούθησαν σχετικά βίντεο και τα συζήτησαν στην ολομέλεια δημιούργησαν σχετικές ζωγραφιές σχετικά με τη σημασία του νερού στη ζωή μας . Οι μαθητές δεν παρέλειψαν να φτιάξουν ζωγραφιές με συμβουλές για τη σωστή χρήση του νερού , οι οποίες συγκεντρώθηκαν σε ένα αρχείο (Infographic) . Μπορείτε να τo δείτε πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο:
Επόμενη κοινή δράση ήταν η δημιουργία ενός ψηφιακού βιβλίου με ιστορίες βασισμένες στα 4 στοιχεία της φύσης . Το βιβλίο γέμισε ιστορίες από όλες τις τάξεις του προγράμματος αποδεικνύοντας τη σημασία της συνεργατικότητας και της ομαδικότητας. Όλοι οι μαθητές χρησιμοποίησαν την αγγλική γλώσσα κι έτσι είχαν τη δυνατότητα να διαβάσουν όλες τις ιστορίες μέσα στην τάξη.
Ακολουθούν φωτογραφίες από τις ημέρες που εργάστηκαν οι μαθητές του σχολείου μας :
Και οι ιστορίες που δημιούργησαν οι μαθητές της Δ’και Ε’ τάξης είναι οι παρακάτω:
Ε΄ΤΑΞΗ:
Δ’ ΤΑΞΗ :
EARTHDAY– Παγκόσμια Ημέρα της Γης
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα της Γης (22 Απριλίου), οι μαθητές και οι μαθήτριες έφτιαξαν δύο βίντεο σχετικά με την προστασία της Γης, τα οποία εμφανίζονται στα παρακάτω λινκ.
Επίσης οι μαθητές/-τριες δημιούργησαν σε συνεργασία την αφίσα ανακύκλωσης. Για τη δημιουργία της χρησιμοποίησαν διαφημιστικά φυλλάδια με προϊόντα, έκοψαν , ζωγράφισαν τους κάδους, επέλεξαν σε ποιον κάδο ανήκει το κάθε προϊόν και τοποθέτησαν την αφίσα στον διάδρομο του σχολείου για να υπενθυμίσουν σε όλους τους μαθητές τη σωστή χρήση των κάδων αλλά και τη σημασία της ανακύκλωσης.
Μάιος
Από τη συμμετοχή των γονέων από όλες τις χώρες σε κουίζ με τις 3 πιο σημαντικές λέξεις που χαρακτηρίζουν το πρόγραμμα στο οποίο συμμετείχαν τα παιδιά τους , προέκυψε η παρακάτω εικόνα:
Τέλος ετοιμάστηκαν οι βεβαιώσεις συμμετοχής των μαθητών :
Οι μαθητές/-τριες της Ε’ και Στ’ τάξης στις 22/10/2024 και οι μαθητές/-τριες της Γ’ και Δ’ τάξης στις 29/10/2024 επισκέφτηκαν το χωριό Δροσοπηγή, όπου ενημερώθηκαν για την προσφορά του δάσους στη γη και στον άνθρωπο. Αφού παρακολούθησαν την παρουσίαση που είχαν ετοιμάσει οι υπεύθυνοι/-ες του ΚΕΠΕΑ, είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν τη ζωή στο δάσος μέσα από έναν περίπατο στο παραποτάμιο δάσος του χωριού.
Εκεί παρατήρησαν τα φυτά και τα δέντρα και με την καθοδήγηση των υπευθύνων μάζεψαν φύλλα δέντρων και φυτών για να τα κολλήσουν στο φυτολόγιο που τους δόθηκε ως ενθύμιο της εκπαιδευτικής εκδρομής.
Ευχαριστούμε θερμά τους υπεύθυνους του ΚΕΠΕΑ Μελίτης, κ. Μπάλκο Νικόλαο, κ. Μάνου Λεωνίδα και την κ. Τσώνη Άννα για την εξαιρετική υποδοχή και παρουσίαση του προγράμματος.
Την Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε η σχολική γιορτή για την 28η Οκτωβρίου. Οι μαθητές/-τριες της Γ’ τάξης υπό την καθοδήγηση της δασκάλας της τάξης κ. Αντωνίας Σεμπέκου και της εκπαιδευτικού κ. Άννας Γκήρμπα ζωντάνεψαν τις αναμνήσεις του παρελθόντος. Με απαγγελίες, θεατρικά δρώμενα και τραγούδια, τίμησαν το “ΟΧΙ” των Ελλήνων και το διαχρονικό μήνυμα της ελευθερίας και της ενότητας.
Οι μαθητές/-τριες της Β’ και Ε’ τάξης, συμμετέχοντας στην ενημερωτική εκδήλωση του Δήμου Αμυνταίου “Η σημασία της πρόληψης στον καρκίνο του μαστού”, δημιούργησαν έργα για την ευαισθητοποίηση του κοινού για τον καρκίνο του μαστού.
Αγαπητή ομάδα του Πολιτιστικού Ιδρύματος Παν. Χρ. Χατζηγάκη,
Με ιδιαίτερη εκτίμηση, θα θέλαμε να σας εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας για την υποστήριξη που προσφέρατε στο σχολείο μας μέσω του προγράμματος «Μαζί για το Σχολείο». Η προσφορά σας είναι ανεκτίμητη, καθώς συμβάλλει στην αναβάθμιση των εκπαιδευτικών μας πόρων και την ενίσχυση της εμπειρίας των μαθητών/-τριών μας. Με δύο νέους φορητούς υπολογιστές, βιβλία και επιτραπέζια παιχνίδια που μας παραχωρήσατε, εμπλουτίζουμε τα εκπαιδευτικά μας μέσα και δίνουμε νέα εφόδια στα παιδιά μας για τη μαθησιακή τους ανάπτυξη.
Η παρουσία σας ειδικά σε μια ακριτική περιοχή όπως η δική μας, αποτελεί σημαντική στήριξη και μια έμπρακτη πράξη ενάντια στις ανισότητες που αντιμετωπίζουν τα σχολεία της χώρας. Η προσφορά σας αντικατοπτρίζει την αφοσίωσή σας στην κοινωνική ευημερία και την παιδεία όλων των μαθητών/-τριών μας, γεγονός για το οποίο είμαστε βαθιά ευγνώμονες.
Εκ μέρους των μαθητών/-τριών, των γονέων και των εκπαιδευτικών στης σχολικής μας μονάδας, σας ευχαριστούμε από καρδιάς για τη στήριξη και την ανεκτίμητη συνεισφορά σας στην εκπαιδευτική μας κοινότητα.
Με εκτίμηση,
Η Διεύθυνση και το Εκπαιδευτικό Προσωπικό του Σχολείου
Την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου, οι μαθητές/-τριες της Α’ και Β’ τάξης επισκέφτηκαν το Οινοποιείου Αμυνταίου.
Μόλις φτάσαμε στο Οινοποιείο μας υποδέχτηκαν με χαμόγελο οι υπεύθυνες και μας ενημέρωσαν για τις ποικιλίες των σταφυλιών και συγκεκριμένα ότι για τη λευκή ποικιλία, που λέγεται Ροδίτης και την ξινόμαυρη ποικιλία.
Στη συνέχεια μας έδειξαν φαγώσιμα σταφύλια, τα σταφύλια που χρησιμοποιούν για να γίνει το κρασί. Οι μαθητές/-τριες μας είδαν αμπέλια με την ξινόμαυρη ποικιλία και ενημερώθηκαν για την παραγωγή του κρασιού. Μας τόνισαν ότι παλιά χρησιμοποιούσαν πέτρινες δεξαμενές σε αντίθεση με τα σημερινά χρόνια που αξιοποιούν μεταλλικές σύγχρονες δεξαμενές. Μετά μας μίλησαν για την εμφιάλωση των μπουκαλιών, τα βήματα που ακολουθούν και πως τοποθετούν τις ετικέτες σε κάθε μπουκάλι .
Τελειώνοντας την ξενάγηση συγκεντρωθήκαμε σε μια αίθουσα, στην οποία οι υπεύθυνες κέρασαν τους/τις μικρούς/-ές μας μαθητές/-τριες χυμούς και κρουασάν και έδωσαν σε κάθε μαθητή /τρία μια λευκή ετικέτα για να την ζωγραφίσει με μαρκαδόρους και να γράψει ένα δικό του όνομα για το κρασί. Έπειτα τους μοίρασαν από ένα μπουκαλάκι κρασί σε κάθε παιδί, στο οποίο κόλλησε το καθένα την ετικέτα που είχε φτιάξει. Τέλος, τους έδωσαν ένα σήμα που έλεγε ότι έκαναν καλή δουλειά ως επιβράβευση για την προσπάθεια τους.
Ευχαριστούμε θερμά τους/τις υπεύθυνους/-ες του Οινοποιείου για τη φιλοξενία και την ξενάγηση.
Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα ψυχικής, στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν δράσεις, σε όλη τη διάρκεια της προηγούμενης εβδομάδας, που επικεντρώθηκαν στην προαγωγή της κοινωνικής και συναισθηματικής ευεξίας των παιδιών και στην ευαισθητοποίηση επί της σημασίας της ψυχικής υγείας.
Τη Δευτέρα η ψυχολόγος και η κοινωνική λειτουργός του σχολείου μας, υλοποίησαν στην Α’ Β’ και Γ’ τάξη δράσεις που σχετίζονταν με την έκφραση των συναισθημάτων μας και την κατανόηση των συναισθημάτων των άλλων.
Την Τρίτη επισκέφτηκαν το σχολείο μας μέλη του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας της Π.Ε Φλώρινας, η κ. Βικτώρια Ζιώγα, η κ. Ρόζαμαρη Σιάκου και ο κ. Θεόδωρος Βογδάνης και υλοποίησαν δράσεις στις Δ’, Ε’ και Στ΄τάξεις σχετικές με τη σημασία της υπεύθυνης χρήσης του διαδικτύου, καθώς η διατήρηση της ψυχικής μας ευεξίας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον ψηφιακό μας τρόπο ζωής.
Την Πέμπτη διοργανώσαμε δράση με τίτλο «Φώτισε τη Μέρα σου». Όλοι/-ες οι μαθητές/-τριες φόρεσαν κίτρινο μπλουζάκι κάτι κίτρινο (μπλουζάκι, ζακέτα, φουλάρι, κτλ), το διαχρονικό χρώμα της ευτυχίας, της αισιοδοξίας, της χαράς και του αυθορμητισμού. Οι μικροί/-ές μαθητές/-τριές μας ζωγράφιζαν σε μπαλόνια φατσούλες με συναισθήματα και δημιούργησαν emoji συναισθημάτων. Οι μεγαλύτεροι/-ες μαθητές/-τριες δημιούργησαν μια ιστορία συναισθημάτων με τίτλο «Δώσε Χρώμα στο Συναίσθημά Σου», συναισθήμετρο και μικρές ζωγραφιές με μηνύματα χαράς, αυτοπεποίθησης και αισιοδοξίας στα αγγλικά.
Στο τέλος παρουσίασαν ανά τάξη της δημιουργίες του, ανέφεραν περιπτώσεις στις οποίες νιώθουν συγκεκριμένα συναισθήματα και δημιούργησαν το δέντρο της αισιοδοξίας με μηνύματα και συναισθήματα αισιοδοξίας γραμμένα στα ελληνικά, αγγλικά και γερμανικά.
Τόσοι οι μαθητές/-τριες όσο και οι εκπαιδευτικοί απoλαύσαμε την ημέρα αυτή.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους/στις εκπαιδευτικούς για την οργάνωση των δράσεων.
1ος Πανελλήνιος διαγωνισμός Φιλοζωίας με διεθνή συμμετοχή 2023-2024. Η απονομή των Βραβείων και των Επαίνων πραγματοποιήθηκε σε μια εκδήλωση, που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας στις 10 Οκτωβρίου 2024 στην Αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου Αμυνταίου
Το Δημοτικό Σχολείο Φιλώτα απέσπασε συνολικά 9 βραβεία ομαδικά και ατομικά σε διάφορες κατηγορίες:
Την προηγούμενη εβδομάδα το σχολείο μας συμμετείχε στην 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024.
Το σύνθημα της ημέρας «Αθλούμαστε μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή» έγινε πράξη από μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικούς του σχολείου μας και αποτυπώθηκε στα πρόσωπά όλων η χαρά της συμμετοχής.
Στην αρχή, οι μαθητές/-τριες της Α’ και Β’ τάξης χόρεψαν τον ποντιακό χορό Ομάλ και στη συνέχεια τον δίδαξαν στους εκπαιδευτικούς του σχολείου.
Στη συνέχεια όλοι/-ες μαθητές/-τριες μετέβησαν στο γήπεδο του Φιλώτα, όπου πήραν μέρος σε ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες (αγώνες σκυταλοδρομίας, διαδρομές με εμπόδια, παραδοσιακά παιχνίδια)
Τέλος, οι μαθητές/-τριες της Δ’ τάξης έφτιαξαν μια αφίσα με συνθήματα και οι μαθητές/-τριες της Α’ και Β’ τάξης ετοίμασαν ένα εικαστικό πανό με μηνύματα (λεκτικά-εικαστικά) και έτρεξαν με αυτό διαδίδοντας τα μηνύματά τους σε όλα τα παιδιά.
Ευχαριστούμε τον γυμναστή του σχολείου μας, κ. Νίκο Σταμάτογλου για την καθοδήγηση και την επιμέλεια των δράσεων.
Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τα παιδιά να μάθουν για την προστασία και τη φροντίδα των ζώων, να ευαισθητοποιηθούν για τα δικαιώματά τους και να καλλιεργήσουν την αγάπη προς όλα τα ζώα.
Με αφορμή αυτή την ημέρα , δόθηκε η ευκαιρία στους/στις μαθητές/-τριες της Β’ τάξης του σχολείου μας μέσα από ενεργητικό διάλογο και ανταλλαγή ιδεών να δημιουργήσουν μια κατασκευή με αρκούδα, να ακούσουν τραγουδάκια για τα ζώα και να δημιουργήσουν κανόνες σωστής συμπεριφοράς που πρέπει να ακολουθούμε τόσο οι μικροί όσο και μεγάλοι.
Με τη σειρά τους οι μαθητές/-τριες της Γ΄τάξης κατασκεύασαν ομαδική αφίσα, γνώρισαν τα άγρια ζώα και μιμήθηκαν τις φωνές και τις κινήσεις τους (παντομίμα).
Τέλος, στα πλαίσια των πολιτιστικών ομίλων του ολοήμερου προγράμματος, οι μαθητές/-τριες συζήτησαν και γνώρισαν τα Δικαιώματα των ζώων ( Παγκόσμια Διακήρυξη Δικαιωμάτων των Ζώων).
Η 1η Οκτωβρίου έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα της Τρίτης Ηλικίας ,μία ημέρα αφιερωμένη στην την αναγνώριση των ηλικιωμένων και της σημαντικής τους προσφοράς στην οικογένεια και στην κοινωνία.
Με αφορμή αυτή την ημέρα οι μαθητές/-τριες της Β’ τάξης του σχολείου μας συζήτησαν,τραγούδησαν για τη γιαγιά και τον παππού και έφτιαξαν μια μεγάλη καρδιά για να δείξουν την αγάπη και το ενδιαφέρον τους για εκείνους.
Με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών (26/09/2024) και με πρωτοβουλία της εκπαιδευτικού Αγγλικών κ. Λασκαράκη Μαρίας και της εκπαιδευτικού Γερμανικών κ. Αγγελίδου Αικατερίνης, οι μαθητές/-τριες των Β’, Δ’ και Στ’ τάξης, πραγματοποίησαν σχετικές δραστηριότητες.
Κάθε χρόνο στις 21 Σεπτεμβρίου γιορτάζεται η Διεθνής Ημέρα Ειρήνης. Τη μέρα αυτή τίμησαν οι μαθητές/-τριες της Α’ και Β’ τάξης τραγουδώντας για την ειρήνη, συζητώντας και κατασκευάζοντας τα σύμβολά της.
Η ειρήνη είναι θεμελιώδης αξία για την ευημερία και την αρμονική συνύπαρξη των λαών. Μέσα από τη συζήτηση και τη δημιουργική έκφραση, οι μαθητές/-τριες κατανόησαν τη σημασία της διατήρησής της και τη δύναμη που έχει να ενώνει τις κοινωνίες. Η εκπαίδευση για την ειρήνη καλλιεργεί τις αξίες της αλληλεγγύης και του σεβασμού, προετοιμάζοντας τα παιδιά για έναν καλύτερο κόσμο.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή