3 Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Δεκ 202410

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, στο σχολείο μας διοργανώθηκαν δράσεις που στόχευαν στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μαθητών και μαθητριών όλων των τάξεων.

c3da5d62 c29e 460c a1b8 8ea74098256b

 

  • Α΄ και Β΄ τάξη:

-Μέσα από το βιβλίο «Το Τζάτζαλο», οι μαθητές/-τριες γνώρισαν το μικρό τερατάκι που δυσκολεύει τη Ρούθι και δημιούργησαν τα δικά τους «τζάτζαλα», μοιραζόμενοι τις δικές τους «ζαβολιές».

-Επίσης, παρακολούθησαν το βίντεο «Ούσκο, ο μαχητής της ζωής», που αναφέρεται στην ιστορία μιας αρκούδας με αναπηρικό αμαξίδιο, και συζήτησαν για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τόσο τα ζώα όσο και οι άνθρωποι με αναπηρία.

  • Γ΄ και Δ΄ τάξη:

-Οι μαθητές/-τριες συζήτησαν για τις διάφορες μορφές αναπηρίας, παρακολούθησαν βίντεο για τον αυτισμό και συμμετείχαν σε βιωματικές δράσεις, όπως καθοδήγηση με κλειστά μάτια, ζωγραφική με το αντίθετο χέρι και επίλυση προβλημάτων μέσα σε συνθήκες θορύβου.

-Στη συνέχεια οι μαθητές/-τριες της Γ’ τάξης μέσα από το βίντεο «Pip, a short animated film γνώρισαν τη σημασία των σκύλων οδηγών τυφλών και σχημάτισαν τα ονόματά τους στο αλφάβητο Braille, ενώ οι μαθητές/-τριες της Δ’ τάξης παρακολούθησαν το βίντεο «Βλέπω… νιώθω… ακούω» και συμμετείχαν στη βιωματική δραστηριότητα «χειλεανάγνωση», όπου προσπάθησαν να διαβάσουν τα χείλη συμμαθητών τους, κατανοώντας τις προκλήσεις των ατόμων με προβλήματα ακοής.

  • Ε΄ και Στ΄ τάξη:

-Οι μαθητές/-τριες  έμαθαν για την ιστορία των Παραολυμπιακών Αγώνων και τη σημασία της τεχνολογίας στη βελτίωση της ποιότητας ζωής και της ανεξαρτησίας των ατόμων με αναπηρία.

Στη συνέχεια συζήτησαν για τα είδη αναπηρίας και τον τρόπο επικοινωνίας ατόμων με αναπηρία. Οι μαθητές/-τριες δούλεψαν σε ομάδες, επεξεργάστηκαν εικόνες παιδιών με διαφορετικές αναπηρίες και πρότειναν λύσεις για την ενσωμάτωσή τους στο σχολικό περιβάλλον.

Μέσα από τις δραστηριότητες, οι μαθητές/-τριες κατανόησαν τη σημασία του σεβασμού, της κατανόησης και της αποδοχής της διαφορετικότητας.

Ευχαριστούμε θερμά τους/τις εκπαιδευτικούς κ. Τυρπίδου Μελπομένη, κ. Γκήρμπα  Άννα, κ. Κιατίπη Στέφανο, την ψυχολόγο του σχολείου μας κ. Λαζαρίδου Γεωργία και την κοινωνική λειτουργό κ. Ρήστα Φωτεινή για την οργάνωση και υλοποίηση των δράσεων.

Ο Διευθυντής του Σχολείου

Πέτρος Ν. Μηλώσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Η ώρα στο σχολείο μας

Δεκέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Συντάκτες ιστολογίου

  • Δημοτικό Σχολείο Φιλώτα
  • Σαν σήμερα

    17/12/1913: Υπογράφεται από τις Μεγάλες Δυνάμεις το πρωτόκολλο της Φλωρεντίας που καθορίζει τα σύνορα της Βορείου Ηπείρου.
    Σύμφωνα με αυτό, παραχωρούνταν στην Αλβανία η Χειμάρρα, οι ʼγιοι Σαράντα, το Δέλβινο, το Τεπελένι, το Αργυρόκαστρο, η Κορυτσά και άλλες ελληνικές πόλεις.



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων