Ο «Αρκτούρος»… στο Δημοτικό Σχολείο Φιλώτα!

Μαρ 202429

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές/-τριες της Α΄ και Β΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Φιλώτα ασχολήθηκαν με τη προστασία τόσο των ζώων όσο και του δάσους στο οποίο τα ζώα μας διαμένουν, βρίσκουν τροφή και καταφύγιο.

Προσκαλέσαμε λοιπόν την κ. Γλούφτση Μαρία, ξεναγό και μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας του «Αρκτούρου», στοOpJFhqa σχολείο μας. Μέσα από μία σειρά δράσεων η κ. Γλούφτση προσπάθησε να ευαισθητοποιήσει τους/τις ς μαθητές/-τριες όλων των τάξεων (Α’,Β’,Γ’,Δ’,Ε’,Στ’) πάνω σε κρίσιμα περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα, όπως είναι η συνύπαρξη της άγριας ζωής με τις τοπικές κοινότητες

Στους/στις μαθητές/-τριες των Α’ και Β’ τάξεων παρουσίασε την Περιβαλλοντική Οργάνωση για την Άγρια Ζωή και τη Φύση  «Καλλιστώ» , όπου οι δράσεις της αφορούν τη διατήρηση της άγριας ζωής, δίνοντας έμφαση στα μεγάλα θηλαστικά και τη συνύπαρξη των ειδών αυτών με τον άνθρωπο. Αρχικά τους/τις διάβασε τον μύθο της, όπου  εκεί οι μαθητές-/τριες  μας γνώρισαν τη μικρή και μεγάλη Άρκτο. Έπειτα τους/τις οδήγησε μέσα από το ψηφιακό μονοπάτι της περιοχής του Νυμφαίου, κοντά στις αρκούδες και τους/τις παρουσίασε περισσότερες πληροφορίες για τη ζωή τους, για την ένταξη τους στον δάσος καθώς επίσης τόνισε και την σημασία της προστασίας των  μεγάλων αυτών θηλαστικών.

oFnT1B6n uOrXYer0

Με τους/τις μαθητές/-τριες των Γ’ και Δ’ τάξεων συζήτησε για το κέντρο, τη δράση και την τοποθεσία του «Αρκτούρου» και έπειτα τους αφηγήθηκε το παραμύθι «Πως πήρε το όνομα του ο Αρκτούρος;». Στη συνέχεια, περιηγήθηκαν εικονικά στο Κέντρο Προστασίας της Αρκούδας, είδαν φωτογραφίες από το μονοπάτι και πως αυτό εμφανίζεται μέσα στις τέσσερις εποχές, παρακολούθησαν βίντεο με διαφορά ζώα κι έμαθαν ποια είδη τροφών προτιμούν οι αρκούδες. Ακόμα, η κ. Γλούφτση παρουσίασε στα παιδιά την ιστορία των αρκούδων που ζουν εκεί και τους έδειξε βίντεο από την καθημερινότητα τους και από την φροντίδα τους.

kK xIUV2 aL0QITKM

Στους/στις μαθητές/-τριες των Ε’ και Στ’ τάξεων υλοποίησε το πρόγραμμα “το μυστήριο της μικρής Αρκούδας”

Τέλος, οι μαθητές/-τριες ανά ομάδες, (Α’-Β’ τάξη και Γ’-Δ’ τάξη) βγήκαν στην αυλή του σχολείου. Έκαναν έναν τεράστιο κύκλο, έμαθαν το τραγούδι της αρκούδας, και χόρεψαν με συγκεκριμένες κινήσεις που τους είχε υποδείξει η κ. Γλούφτση. Τέλος, χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες (δέντρα, αρκούδες, άνθρωποι) και έπαιξαν ένα παιχνίδι. Στόχος του ήταν να κατανοήσουν οι μαθητές/-τριες ότι οι αρκούδες ζουν και κινούνται κοντά στους ανθρώπους και τους είναι μάλλον δυσάρεστο να συναντηθούν με αυτούς.

sY2 jNof hl1LN5W8 z3SnGXGArb3FLmOO

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Γλούφτση  για την υλοποίηση των  εξαιρετικών δράσεων.

Ο Διευθυντής του Σχολείου

Πέτρος Ν. Μηλώσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Η ώρα στο σχολείο μας

Μάρτιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Συντάκτες ιστολογίου

  • Δημοτικό Σχολείο Φιλώτα
  • Σαν σήμερα

    21/1/1878: Ο ελληνικός στρατός εισβάλει στη τουρκοκρατούμενη Θεσσαλία
       - Σχετικές αναρτήσεις

    21/1/: Παγκόσμια ημέρα αγκαλιάς
    Η αγκαλιά είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως ωφελεί τη σωματική και πνευματική μας υγεία. Η ιδέα προήλθε το 1986 από τον φοιτητή Kevin Zaborney.
       - Σχετικές αναρτήσεις



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων