Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα «Δημιουργία Ψηφιακής Αφήγησης» δόθηκε δυνατότητα στους/στις μαθητές/-τριες της Β’ τάξης του δημοτικού σχολείου Φιλώτα να δημιουργήσουν τα δικά τους παραμύθια.
Οι μαθητές/-τριες συνεργάστηκαν σε ομάδες ,συγκεκριμένα τρεις, και συνέταξαν τα κείμενα προς ηχογράφηση, δημιούργησαν τους δικούς τους ήχους ,επέλεξαν και συνέθεσαν τη δική τους μουσική, ζωγράφισαν τις δικές τους εικόνες και τέλος συνένωσαν όλα τα παραπάνω σε ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα.
Μέσα από τη σύνθεση λοιπόν της μουσικής, της ζωγραφικής, της υποκριτικής τέχνης και της αφήγησης οι μαθητές/-τριες μας κατάφερε να τονώσουν την αυτοέκφραση τους, την αυτοεκτίμηση και την κριτική τους σκέψη.
Παρακάτω σας παραθέτουμε τα έργα των μικρών μας μαθητών/-τριών που κατάφεραν να καλλιεργήσουν τη φαντασία και την παραγωγική του μάθηση μέσα από τις τέχνες και τη δημιουργικότητα.
Για να διαβάσατε ή για να ακούσετε τα παραμύθια κάντε κλικ στους τίτλους των παραμυθιών ή σαρώστε το qr code του κάθε παραμυθιού:
“Οι σούπερ ήρωες σε εκπληκτική αποστολή”
” Η περιπέτεια του ΑΙ – ΒΑΣΙΛΗ “
Ο Διευθυντής του Σχολείου
Πέτρος Ν. Μηλώσης
Αφήστε μια απάντηση