Μια ξεχωριστή ανταμοιβή: Πικ νικ στην αυλή μας!
Η φετινή χρονιά ήταν γεμάτη δράση, υπευθυνότητα και ομαδικό πνεύμα. Μέσα από το πρόγραμμα ΠροΘεΣυ (Σχολικό Σύστημα Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς), βάλαμε όλοι ένα μεγάλο στόχο: να διατηρήσουμε το σχολείο μας καθαρό, όμορφο και φιλόξενο για όλους. Και τα καταφέραμε περίφημα!
Ως επιβράβευση για την προσπάθεια, τη συνέπεια και τη συνεργασία που δείξαμε στο θέμα της καθαριότητας, μας περίμενε μια υπέροχη έκπληξη: ένα μεγάλο πικ νικ στην αυλή του σχολείου μας!
Οι τάξεις μας οργανώθηκαν τέλεια. Με τα σακίδια γεμάτα λιχουδιές και την καλύτερη μας διάθεση, βγήκαμε στην αυλή. Κάθε τμήμα βρήκε το δικό του στρατηγικό σημείο, στρώσαμε τα χαλάκια και τις κουβέρτες μας στο γρασίδι και το πάρτι ξεκίνησε!
Μοιραστήκαμε ιστορίες, είπαμε τα νέα μας και χαλαρώσαμε μακριά από τα θρανία, φάγαμε, ακούσαμε μουσική και παίξαμε ομαδικά παιχνίδια.
Η καθαριότητα και ο σεβασμός στον χώρο μας δεν είναι απλώς κανόνες, είναι ο τρόπος μας να δείχνουμε ότι αγαπάμε το σχολείο μας. Και όπως αποδείχθηκε, η θετική συμπεριφορά επιστρέφει πάντα σε εμάς με τον πιο όμορφο και διασκεδαστικό τρόπο!
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα ΠροΘεΣυ. Και του χρόνου με τις ίδιες –και ακόμα περισσότερες– πράσινες και καθαρές συνήθειες!





































