Μια ξεχωριστή ανταμοιβή: Πικ νικ στην αυλή μας!

Η φετινή χρονιά ήταν γεμάτη δράση, υπευθυνότητα και ομαδικό πνεύμα. Μέσα από το πρόγραμμα ΠροΘεΣυ (Σχολικό Σύστημα Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς), βάλαμε όλοι ένα μεγάλο στόχο: να διατηρήσουμε το σχολείο μας καθαρό, όμορφο και φιλόξενο για όλους. Και τα καταφέραμε περίφημα!
Ως επιβράβευση για την προσπάθεια, τη συνέπεια και τη συνεργασία που δείξαμε στο θέμα της καθαριότητας, μας περίμενε μια υπέροχη έκπληξη: ένα μεγάλο πικ νικ στην αυλή του σχολείου μας!
Οι τάξεις μας οργανώθηκαν τέλεια. Με τα σακίδια γεμάτα λιχουδιές και την καλύτερη μας διάθεση, βγήκαμε στην αυλή. Κάθε τμήμα βρήκε το δικό του στρατηγικό σημείο, στρώσαμε τα χαλάκια και τις κουβέρτες μας στο γρασίδι και το πάρτι ξεκίνησε!

Μοιραστήκαμε ιστορίες, είπαμε τα νέα μας και χαλαρώσαμε μακριά από τα θρανία, φάγαμε, ακούσαμε μουσική και παίξαμε ομαδικά παιχνίδια.

Η καθαριότητα και ο σεβασμός στον χώρο μας δεν είναι απλώς κανόνες, είναι ο τρόπος μας να δείχνουμε ότι αγαπάμε το σχολείο μας. Και όπως αποδείχθηκε, η θετική συμπεριφορά επιστρέφει πάντα σε εμάς με τον πιο όμορφο και διασκεδαστικό τρόπο!

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα ΠροΘεΣυ. Και του χρόνου με τις ίδιες –και ακόμα περισσότερες– πράσινες και καθαρές συνήθειες!

20260609 11054220260609 095305120260609 105748120260609 095405

Δεντροφύτευση στην αυλή μας

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας, στο πλαίσιο της δράσης του Ενεργού Πολίτη με τίτλο “Ομορφαίνω την αυλή του σχολείου μου” , σήκωσαν τα μανίκια, πήραν τσάπες και φτυάρια και ανέλαβαν δράση για να ομορφύνουν τον δικό τους χώρο: το προαύλιο του σχολείου μας.
Με κέφι, ομαδικό πνεύμα και πολλή όρεξη, τα παιδιά έκαναν δενδροφύτευση, μεταμορφώνοντας την αυλή μας σε έναν πιο πράσινο και φιλικό χώρο.

Η δράση αυτή, όμως, δεν σταμάτησε μόνο στο φύτεμα. Είχε και μια πολύ όμορφη ιδιαιτερότητα.
Κάθε τάξη αφού ανέλαβε να φυτέψει το δικό τους δέντρο,έπειτα το υιοθέτησε.
Αυτό σημαίνει ότι οι μαθητές έδωσαν μια κοινή υπόσχεση: να το ποτίζουν, να το φροντίζουν και να παρακολουθούν την ανάπτυξή του μέρα με τη μέρα, καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Τα παιδιά έβαλαν όλη τους την αγάπη και, πλέον, κάθε διάλειμμα θα είναι μια ευκαιρία για να ελέγχουν πώς μεγαλώνει ο νέος, πράσινος “φίλος” τους!

Γιατί όμως είναι τόσο σημαντική αυτή η πρωτοβουλία;
Το να είσαι «Ενεργός Πολίτης» δεν είναι απλώς ένα μάθημα στα βιβλία, είναι στάση ζωής.
Μέσα από αυτή τη δενδροφύτευση, οι μαθητές μας δεν έμαθαν μόνο για την αξία της προστασίας του περιβάλλοντος και της κλιματικής αλλαγής στην πράξη. Έμαθαν κάτι πολύ πιο βαθύ: την ευθύνη και τη συνέπεια.
Φυτεύοντας ένα δέντρο και αναλαμβάνοντας τη φροντίδα του, τα παιδιά κατανοούν ότι το περιβάλλον γύρω μας δεν είναι κάτι ξένο, αλλά το «σπίτι» μας, για το οποίο έχουμε χρέος να νοιαζόμαστε. Παράλληλα, η συνεργασία για έναν κοινό σκοπό δίδαξε στα παιδιά τη δύναμη της συλλογικότητας.
Όπως ακριβώς αυτές οι πλατανομουριές θα βγάζουν ρίζες και θα μεγαλώνουν ομορφαίνοντας την αυλή μας, έτσι και στην καρδιά των μαθητών μας ριζώνουν οι αξίες του σεβασμού, της προσφοράς και της υπευθυνότητας.
Ένα μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν! Ανυπομονούμε να δούμε τα δέντρα μας να μεγαλώνουν μαζί με τους μαθητές μας!

 

 

 

 

20260609 091328 2 20260609 092352 20260609 092859 20260609 094036 20260609 094102

Καθαρή αυλή, όμορφο σχολείο! Οι μαθητές μας αναλαμβάνουν δράση!

Μια ξεχωριστή και γεμάτη προσφορά ημέρα έζησε το σχολείο μας! Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας απέδειξαν στην πράξη τι σημαίνει να είσαι υπεύθυνος και ενεργός πολίτης, παίρνοντας την κατάσταση… στα χέρια τους.
Εφοδιασμένοι με προστατευτικά γάντια, μεγάλες σακούλες σκουπιδιών και, πάνω απ’ όλα, με τεράστιο κέφι και χαμόγελα, οι μαθητές μας βγήκαν στην αυλή του σχολείου.
Χαρτογραφήσαμε τον χώρο, χωριστήκαμε σε ομάδες και ξεκινήσαμε έναν σχολαστικό καθαρισμό, μαζεύοντας κάθε λογής σκουπίδια και αφήνοντας το προαύλιο να «ανασάνει».
Δύο Σχέδια Δράσης, ένας κοινός στόχος!
Η όμορφη αυτή πρωτοβουλία δεν ήταν τυχαία, καθώς φέτος το σχολείο μας εστιάζει στην καλλιέργεια της περιβαλλοντικής συνείδησης και της κοινωνικής ευθύνης. Η συγκεκριμένη εξόρμηση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο δύο πολύ σημαντικών σχεδίων δράσης που υλοποιούμε στο σχολείο μας:
1. Σχέδιο Δράσης «Ενεργός Πολίτης»:«Φροντίζω την αυλή του σχολείου μου», το πρόγραμμα αυτό στοχεύει στο να κατανοήσουν τα παιδιά ότι ο δημόσιος χώρος είναι χώρος όλων μας και έχουμε χρέος να τον αγαπάμε και να τον προστατεύουμε.
2.Σχέδιο Δράσης ΠpoΘεΣυ όπου φέτος, εστιάσαμε στην αξία της καθαριότητας. Μέσα από τη δράση αυτή, οι μαθητές μας είδαν στην πράξη πώς η καθαριότητα του περιβάλλοντος συνδέεται άμεσα με την υγεία, την ασφάλεια και την ποιότητα της καθημερινότητάς μας στο σχολείο.
Η εικόνα της πεντακάθαρης αυλής στο τέλος της ημέρας ήταν η καλύτερη ανταμοιβή για όλους. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι το μήνυμα που έστειλαν οι ίδιοι οι μαθητές: Το σχολείο είναι το δεύτερο σπίτι μας και η καθαριότητά του είναι υπόθεση όλων μας!
Δεν λερώνω, φροντίζω, προστατεύω!
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εργατικότητα, τη συνεργασία και το εξαιρετικό παράδειγμα που έδωσαν! Ελπίζουμε η προσπάθειά τους αυτή να αποτελέσει έμπνευση, ώστε να διατηρούμε την αυλή μας πάντα καθαρή και όμορφη.

Βιβλιοπαρουσίαση

Το σχολείο μας «ζωντάνεψε» με τον πιο μελωδικό τρόπο! Στο πλαίσιο των δράσεών μας για την προώθηση της Φιλαναγνωσίας είχαμε τη χαρά και την τιμή να φιλοξενήσουμε στον χώρο μας τον διακεκριμένο συγγραφέα και εκπαιδευτικό, Θοδωρή Παπαϊωάννου.

Η συνάντηση ξεκίνησε με τον συγγραφέα να μας συστήνεται, κερδίζοντας αμέσως το ενδιαφέρον των παιδιών με την αμεσότητα και το ζεστό του χαμόγελο. Σύντομα, ο λόγος πέρασε στο βιβλίο του με τον τίτλο «Ούτε Νότα», το οποίο αποτέλεσε και την αφορμή για ένα μοναδικό ταξίδι στον κόσμο των μουσικών οργάνων.
Δεν ήταν μια απλή παρουσίαση βιβλίου, αλλά μια πραγματική εμπειρία! Ο κύριος Παπαϊωάννου διάβασε το παραμύθι του με τρόπο βιωματικό, εντάσσοντας μουσικά παιχνίδια που παρέσυραν τους μαθητές στον ρυθμό της ιστορίας.

Ο συγγραφέας έδειξε στα παιδιά πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε αυτοσχέδια μουσικά όργανα χρησιμοποιώντας απλά, καθημερινά υλικά που όλοι έχουμε γύρω μας. Στη συνέχεια μοίρασε στα παιδιά από ένα σείστρο. Υπό τους ήχους της κιθάρας του συγγραφέα, όλοι μαζί έγιναν μια μεγάλη αγκαλιά και μια υπέροχη χορωδία.
Προς το τέλος της επίσκεψης οι μαθητές μας μεταμορφώθηκαν σε νεαρούς δημοσιογράφους και έθεσαν στον καλεσμένο μας εξαιρετικά ενδιαφέρουσες ερωτήσεις. Συζήτησαν για την έμπνευση, τη διαδικασία της συγγραφής, αλλά και τη σημασία της τέχνης στη ζωή μας, παίρνοντας απαντήσεις που σίγουρα θα θυμούνται για καιρό.

Ήταν μια δράση γεμάτη ρυθμό, φαντασία και αγάπη για το βιβλίο.

Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Θοδωρή Παπαϊωάννου για τις υπέροχες στιγμές που χάρισε στους μαθητές και τις μαθήτριές μας. Του ευχόμαστε να είναι πάντα δημιουργικός και να συνεχίσει να εμπνέει τα παιδιά με τις «νότες» και τις ιστορίες του!

IMG 1b8436487dff3fbf46a97fe34853d0dc V IMG 874e1ae386f592ddd19fe92f32760b4e V IMG 9420d95cf04b1a41ff6640021cdd8330 V IMG 9476010b856148583a69a8605a9e0c4d V IMG e47f9a86de463d47961cddcbc86e24c0 V

Επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη

Με στόχο την επαφή των παιδιών με τον μαγικό κόσμο του βιβλίου, οι μαθητές του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή εκπαιδευτική επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Γιαννιτσών στο πλαίσιο των δράσεων για την προώθηση της Φιλαναγνωσίας.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στους χώρους της βιβλιοθήκης, να μάθουν πώς λειτουργεί ο δανεισμός και να ανακαλύψουν παλιές εκδόσεις αλλά και αγαπημένα λογοτεχνικά έργα. Μέσα από τη δράση αυτή, τα παιδιά συνειδητοποίησαν ότι η βιβλιοθήκη δεν είναι απλώς ένας χώρος με βιβλία, αλλά ένας ζωντανός οργανισμός γνώσης, φαντασίας και

Η ημέρα μας όμως δεν είχε μόνο πνευματική τροφή! Μετά την επίσκεψη, η δράση μεταφέρθηκε σε γηπεδάκια της πόλης. Εκεί, οι μαθητές απόλαυσαν τον ήλιο και το παιχνίδι, εκτονώνοντας την ενέργειά τους με αθλητικές δραστηριότητες και ομαδικά παιχνίδια.

IMG 8df0be9c2a073acbd04999c98d95ae14 V IMG fb01a977fbde9556a43ab3c3b219ca26 V IMG c722282cd507b2da8417764bda243010 V IMG 1b43225c85626ba5d52252647e38abfb V IMG dba637972483d9d011ace90f11203565 V

IMG d340d7dd30a21943d2179062c0562b95 VIMG 512b0088f0e0e04455ec2fdde69c5adf V


Μαθαίνουμε να Τρεφόμαστε Σωστά: Επίσκεψη Γιατρού στο Σχολείο μας

Μαθαίνουμε να Τρεφόμαστε Σωστά: Επίσκεψη Γιατρού στο Σχολείο μας
Την Τετάρτη 1 Απριλίου, είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας την γιατρό, κα. Ρενάσκω η οποία πραγματοποίησε μια πολύ ενδιαφέρουσα ενημέρωση στους μαθητές μας για την αξία της υγιεινής διατροφής.
Τι συζητήσαμε:
  • Η αξία των γευμάτων: Πόσα γεύματα χρειαζόμαστε καθημερινά για να έχουμε ενέργεια.
  • Το σωστό ξεκίνημα: Ιδέες για θρεπτικό πρωινό και υγιεινά σνακ για το δεκατιανό στο σχολείο.
  • Η συχνότητα των τροφών: Ποιες τροφές πρέπει να αποτελούν τη βάση της διατροφής μας και ποιες πρέπει να καταναλώνουμε σπανιότερα.
Μάθηση μέσα από το Παιχνίδι
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο! Τα παιδιά συμμετείχαν σε ένα διαδραστικό παιχνίδι, όπου καλούνταν να τοποθετήσουν διάφορα τρόφιμα στη σωστή θέση πάνω στη διατροφική πυραμίδα.
Μέσα από τη συζήτηση και το παιχνίδι, οι μαθητές μας κατάλαβαν ότι η υγεία μας ξεκινά από το πιάτο μας. Ευχαριστούμε θερμά τη γιατρό για τις πολύτιμες συμβουλές της!
IMG 82c68c05fcfa8133186022eab863adeb V IMG e93fcb4ee88c75f5b77d0929db323e90 V IMG fbf3109b663de0ee1bacae49c62f917f V IMG c610fdb2e049dc3193f6b4a00a2eb076 V IMG 29fad274c84d0da1efe2f03fd9cbc3cb VIMG 0e9aa89101ff43534df7f43d0e6e2f05 V

Γινόμαστε «Ντετέκτιβ του Πάρκου»: Μια Δράση Φροντίδας και Προσφοράς από το Σχολείο μας!

Τη Δευτέρα 30 Μαρτίου, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας αφήσαμε για λίγο τις σχολικές αίθουσες και μεταφερθήκαμε στο πάρκο του χωριού μας. Στόχος μας; Όχι απλώς ένας περίπατος, αλλά μια ουσιαστική αποστολή εξερεύνησης και καταγραφής!
Η Αποστολή: «Γινόμαστε Ντετέκτιβ του Πάρκου»
Εξοπλισμένοι με κέφι και το ειδικό φύλλο εργασίας με τίτλο «Γινόμαστε Ντετέκτιβ του Πάρκου», χωριστήκαμε σε ομάδες και πιάσαμε δουλειά. Τα παιδιά, με το προσεκτικό βλέμμα ενός ντετέκτιβ, εξέτασαν κάθε γωνιά του πάρκου:
  • Καθαριότητα: Εντοπίσαμε τα σημεία όπου υπήρχαν σκουπίδια.
  • Εξοπλισμός: Ελέγξαμε την κατάσταση στους κάδους απορριμμάτων και τα παγκάκια.
  • Πράσινο: Παρατηρήσαμε τα φυτά και τα δέντρα μας.
Από την Καταγραφή στη Λύση
Οι μικροί μας ντετέκτιβ δεν έμειναν μόνο στα προβλήματα. Κάθε ομάδα συζήτησε και πρότεινε έξυπνες λύσεις και δημιουργικές ιδέες για το πώς ο χώρος αυτός μπορεί να γίνει πιο όμορφος, πιο καθαρός και πιο ελκυστικός για όλους τους κατοίκους του χωριού.
«Το πάρκο είναι το σπίτι μας έξω από το σπίτι. Θέλουμε να το βλέπουμε γεμάτο χρώματα και καθαρό!» – δήλωσε ένας από τους μαθητές μας, εκφράζοντας τον ενθουσιασμό όλης της ομάδας.
Η Συνέχεια… στις Πράξεις!
Η δράση μας δεν σταματά εδώ. Τα στοιχεία που συλλέξαμε θα αναλυθούν στην τάξη και το επόμενο διάστημα θα περάσουμε στο στάδιο της δράσης. Προγραμματίζουμε ήδη:
  1. Εθελοντικό καθαρισμό του χώρου.
  2. Φύτευση νέων λουλουδιών για να δώσουμε χρώμα και ζωή στο πάρκο μας.
Ήταν μια ημέρα γεμάτη χαμόγελα, ομαδικότητα και προσφορά. Μέσα από τέτοιες δράσεις, τα παιδιά μαθαίνουν να αγαπούν τον τόπο τους και να καταλαβαίνουν ότι η αλλαγή ξεκινά από εμάς τους ίδιους!
Πατήστε στην εικόνα να δείτε στιγμιότυπα από την δράση μας.
20260402 095944

Μείνετε συντονισμένοι για τις επόμενες εξορμήσεις μας!

 

Πετάμε Ψηλά το Σεβασμό, Διώχνουμε τον Εκφοβισμό!

Την Παρασκευή 6 Μαρτίου, το σχολείο μας ενώθηκε με όλα τα σχολεία της χώρας για να τιμήσει την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού. Ήταν μια ημέρα γεμάτη συναίσθημα, περισυλλογή και, πάνω απ’ όλα, μια ηχηρή υπόσχεση από όλους μας: Στο σχολείο μας δεν υπάρχει χώρος για τον φόβο, μόνο για τη φιλία.
Οι δράσεις ξεκίνησαν μέσα στις σχολικές αίθουσες, όπου οι εκπαιδευτικοί μας οργάνωσαν δραστηριότητες που άγγιξαν τις καρδιές των μαθητών:
Αναγνώσεις Βιβλίων: Μέσα από ιστορίες και παραμύθια, μπήκαμε στη θέση των άλλων και καταλάβαμε τη δύναμη των λέξεων.
Παρουσιάσεις & Συζητήσεις: Παρακολουθήσαμε ενημερωτικό υλικό και συζητήσαμε ανοιχτά για το πώς μπορούμε να αναγνωρίζουμε τον εκφοβισμό και, κυρίως, πώς να μη μένουμε απλοί θεατές.
Βιωματικές Δράσεις: Μέσα από παιχνίδια ρόλων, μάθαμε να εκφράζουμε τα συναισθήματά μας και να λύνουμε τις διαφορές μας με διάλογο.
Συνθήματα σε Χαρταετούς: Το πιο δημιουργικό κομμάτι της ημέρας ήταν όταν οι μαθητές κάθε τάξης έγιναν μια γροθιά για να σκεφτούν τα δικά τους συνθήματα κατά του σχολικού εκφοβισμού. Αντί όμως να τα γράψουμε απλά σε ένα χαρτί, επιλέξαμε έναν ιδιαίτερο «ταχυδρόμο»: τον χαρταετό.  Κάθε τάξη στόλισε τον δικό της χαρταετό με λέξεις όπως:
«Μίλα, μη φοβάσαι!»
«Η φιλία είναι δύναμη, η βία είναι αδυναμία.»
«Είμαστε όλοι διαφορετικοί, είμαστε όλοι ίσοι.»
Η ημέρα έκλεισε με τον πιο όμορφο τρόπο στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας. Όλες οι τάξεις συγκεντρώθηκαν έξω και, με τη βοήθεια του αέρα, πετάξαμε τους χαρταετούς μας ψηλά! Βλέποντας τους χαρταετούς να ανεβαίνουν στον ουρανό, νιώσαμε ότι τα συνθήματά μας ταξιδεύουν παντού, συμβολίζοντας την επιθυμία μας να «πετάξουμε μακριά» κάθε μορφή βίας και να κρατήσουμε το σχολείο μας φωτεινό και ελεύθερο.

Το σχολείο μας δεσμεύεται να συνεχίσει να καλλιεργεί το κλίμα της αποδοχής και της αγάπης, όχι μόνο στις 6 Μαρτίου, αλλά κάθε μέρα του χρόνου.

20260306 12171020260306 1222501000017191100001719210000172001000017196

Μια Ημέρα Γεμάτη Αθλητισμό και Ήθος: Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου

Στις 17 Φεβρουαρίου, το σχολείο μας άφησε για λίγο τα θρανία και μεταφέρθηκε στον προαύλιο χώρο, τιμώντας την Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου. Ήταν μια ημέρα αφιερωμένη όχι μόνο στη χαρά του παιχνιδιού, αλλά κυρίως στις αξίες που κάνουν τον αθλητισμό πραγματική γιορτή: τον σεβασμό, την ευγενή άμιλλα και την αλληλεγγύη.
Τι γιορτάζουμε την Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου;
Η ημέρα αυτή έχει ως κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση της μαθητικής κοινότητας ενάντια στη βία στα γήπεδα και την προώθηση του υγιούς φίλαθλου πνεύματος. Σκοπός μας είναι να κατανοήσουμε ότι: Ο αντίπαλος είναι συναθλητής και όχι εχθρός. Η νίκη είναι σημαντική, αλλά ο σεβασμός στους κανόνες και στον «άλλο» είναι μεγαλύτερη επιτυχία. Ο αθλητισμός ενώνει τους ανθρώπους και καλλιεργεί τον χαρακτήρα μας.

Οι Δράσεις μας:
Η Αφίσα μας
Η ημέρα ξεκίνησε δημιουργικά! Οι μαθητές και οι μαθήτριες με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού των Εικαστικών κα. Λιαλιαμπίδου Καίτη, δημιούργησαν μια μεγάλη αφίσα. Με χρώματα και συνθήματα, αποτυπώσαμε το δικό μας μήνυμα για έναν αθλητισμό χωρίς βία, γεμάτο χαμόγελα και ομαδικότητα. Η αφίσα κοσμεί πλέον τον χώρο του σχολείου μας, θυμίζοντάς μας τις αξίες που συμφωνήσαμε να τηρούμε.
Στο Γήπεδο με Σχέδιο
Στη συνέχεια, τη σκυτάλη πήρε η δράση! Με την καθοδήγηση του γυμναστή κ. Λουκά Στέργιου τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες, προσέχοντας να υπάρχει ισορροπία και  συνεργασία μεταξύ τους. Το πρώτο παιχνίδι το βόλεϊ. Το φιλέ στήθηκε και οι πάσες ξεκίνησαν. Έμαθαν να εμπιστεύονται τους συμπαίκτες τους και να στηρίζουν ο ένας τον άλλον σε κάθε χαμένο ή κερδισμένο πόντο. Έπειτα η  δράση κορυφώθηκε στο γήπεδο ποδοσφαίρου. Με γρήγορες πάσες και ομαδικό πνεύμα, απόλαυσαν το παιχνίδι, αποδεικνύοντας ότι το πραγματικό γκολ είναι η διασκέδαση και η τήρηση του “fair play”. Στο τέλος έπαιξαν μπέιζμπολ. Οι δυο ομάδες απέδειξαν ότι με τη συνεργασία και την άμιλλα το παιχνίδι γίνεται διασκέδαση.

«Ο αθλητισμός δεν χτίζει μόνο σώματα, αλλά κυρίως χαρακτήρες. Σήμερα κερδίσαμε όλοι, γιατί παίξαμε σωστά και με σεβασμό.»

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή τους και το εξαιρετικό τους ήθος! Και του χρόνου να είμαστε καλά, να αγωνιζόμαστε πάντα με την καρδιά μας και να παραμένουμε πραγματικοί φίλαθλοι.

IMG 303e47af685969ed2f48d8757beb6c44 VIMG 42afb6c1aaee56e8f093680ead94dbe6 V IMG b01a4b74d130472046b66940fe0b1a0d V IMG ce210c9da7abee28bcccf094ae636c65 V