Έπαινοι για συμμετοχή σε διαγωνισμούς ζωγραφικής
Στην τελική γιορτή μας πολλά παιδιά του σχολείου μας πήραν επαίνους για τις συμμετοχές τους σε διαφορετικούς διαγωνισμούς και εκθέσεις από την κυρία των Εικαστικών Αικατερίνη Λιαλιαμπίδου. Έπαινο πήρε και το σχολείο μας και ίδια η εκπαιδευτικός που στηρίζουν τις προσπάθειες τους και φροντίζουν να αναδεικνύεται το έργο των μικρών μαθητών μας και έξω από αυτό.
Συμμετείχαμε στην έκθεση Ζωγραφικής που διοργανώθηκε από την Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών μαθημάτων και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, και οι ζωγραφιές των μικρών μας μαθητών κόσμησαν το υπέροχο κτίριο της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. Τα παιδιά ζωγράφισαν με θέμα την καταστροφή και την δημιουργία και πολλοί επισκέπτες θαύμασαν τα έργα τους, ανάμεσα τους και οι φοιτητές και οι καθηγητές της Σχολής, οι οποίοι γνώρισαν τους προβληματισμούς, τις ιδέες και τα συναισθήματα των μικρών μας μαθητών.
Επίσης συμμετείχαμε σε διαγωνισμό συγγραφής παραμυθιού με εικονογράφηση με τα παιδιά της Ε’, αλλά και της Στ’ Τάξης . Γράψαμε τα δικά μας παραμύθια και τα εικονογραφήσαμε , με θέμα : ‘Ο δράκος που έφαγε τη Δευτέρα”, περάσαμε πολύ όμορφα και δημιουργικά.
Συμμετείχαμε και σε άλλο ένα διαγωνισμό ζωγραφικής, με τεράστια συμμετοχή, (περίπου 4700 μαθητές έστειλαν έργα) και ένα όμορφο θέμα: “Φτερά και πούπουλα” από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή. Ταξιδέψαμε με την φαντασία μας και τα φτερά των πουλιών που ζωγραφίσαμε με τα μολύβια μας και τα χρώματα μας. Μάθαμε πολλά για τους φτερωτούς μας φίλους, τους υδροβιότοπους και αναπτύξαμε την οικολογική μας συνείδηση.
Συγχαρητήρια σε όλους!!


