Τη Δευτέρα 30 Μαρτίου, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας αφήσαμε για λίγο τις σχολικές αίθουσες και μεταφερθήκαμε στο πάρκο του χωριού μας. Στόχος μας; Όχι απλώς ένας περίπατος, αλλά μια ουσιαστική αποστολή εξερεύνησης και καταγραφής!
Η Αποστολή: «Γινόμαστε Ντετέκτιβ του Πάρκου»
Εξοπλισμένοι με κέφι και το ειδικό φύλλο εργασίας με τίτλο «Γινόμαστε Ντετέκτιβ του Πάρκου», χωριστήκαμε σε ομάδες και πιάσαμε δουλειά. Τα παιδιά, με το προσεκτικό βλέμμα ενός ντετέκτιβ, εξέτασαν κάθε γωνιά του πάρκου:
-
Καθαριότητα: Εντοπίσαμε τα σημεία όπου υπήρχαν σκουπίδια.
-
Εξοπλισμός: Ελέγξαμε την κατάσταση στους κάδους απορριμμάτων και τα παγκάκια.
-
Πράσινο: Παρατηρήσαμε τα φυτά και τα δέντρα μας.
Από την Καταγραφή στη Λύση
Οι μικροί μας ντετέκτιβ δεν έμειναν μόνο στα προβλήματα. Κάθε ομάδα συζήτησε και πρότεινε έξυπνες λύσεις και δημιουργικές ιδέες για το πώς ο χώρος αυτός μπορεί να γίνει πιο όμορφος, πιο καθαρός και πιο ελκυστικός για όλους τους κατοίκους του χωριού.
«Το πάρκο είναι το σπίτι μας έξω από το σπίτι. Θέλουμε να το βλέπουμε γεμάτο χρώματα και καθαρό!» – δήλωσε ένας από τους μαθητές μας, εκφράζοντας τον ενθουσιασμό όλης της ομάδας.
Η Συνέχεια… στις Πράξεις!
Η δράση μας δεν σταματά εδώ. Τα στοιχεία που συλλέξαμε θα αναλυθούν στην τάξη και το επόμενο διάστημα θα περάσουμε στο στάδιο της δράσης. Προγραμματίζουμε ήδη:
-
Εθελοντικό καθαρισμό του χώρου.
-
Φύτευση νέων λουλουδιών για να δώσουμε χρώμα και ζωή στο πάρκο μας.
Ήταν μια ημέρα γεμάτη χαμόγελα, ομαδικότητα και προσφορά. Μέσα από τέτοιες δράσεις, τα παιδιά μαθαίνουν να αγαπούν τον τόπο τους και να καταλαβαίνουν ότι η αλλαγή ξεκινά από εμάς τους ίδιους!
Πατήστε στην εικόνα να δείτε στιγμιότυπα από την δράση μας.

Μείνετε συντονισμένοι για τις επόμενες εξορμήσεις μας!