Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2025 η καθιερωμένη κοπή βασιλόπιτας στο σχολείο μας, μια πρωτοβουλία που ανέλαβε με αγάπη και φροντίδα ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων για όλες τις τάξεις του σχολείου, τους εκπαιδευτικούς μας, καθώς και το υπόλοιπο προσωπικό.
Η κάθε τάξη έκοψε τη δική της βασιλόπιτα, γεμίζοντας την ατμόσφαιρα με χαμόγελα και ανυπομονησία για το ποιος θα ήταν ο τυχερός που θα έβρισκε το φλουρί. Οι τυχεροί μαθητές από κάθε τάξη κέρδισαν ένα ξεχωριστό δώρο, προσθέτοντας μια ακόμη δόση χαράς στη μέρα τους. Επιπλέον, για τους εκπαιδευτικούς και το προσωπικό του σχολείου, υπήρχαν δύο ιδιαίτερα δώρα, τα οποία δόθηκαν στους τυχερούς της ημέρας!
Η εκδήλωση αυτή δεν ήταν μόνο μια όμορφη γιορτινή στιγμή, αλλά και μια ευκαιρία να ενισχύσουμε το αίσθημα της ενότητας και της συνεργασίας στο σχολείο μας. Θερμές ευχαριστίες από τους μαθητές, τον Σύλλογο Διδασκόντων και το προσωπικό του σχολείου μας στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την άψογη οργάνωση και την εξαιρετική τους προσφορά, καθώς και σε όλους όσους συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της ξεχωριστής ημέρας.
Ευχόμαστε σε όλους υγεία, πρόοδο και μια δημιουργική νέα χρονιά, γεμάτη όμορφες στιγμές και επιτυχίες!







































































