Κοπή Βασιλόπιτας στο σχολείο μας από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

Ιαν 202517

Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2025 η καθιερωμένη κοπή βασιλόπιτας στο σχολείο μας, μια πρωτοβουλία που ανέλαβε με αγάπη και φροντίδα ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων για όλες τις τάξεις του σχολείου, τους εκπαιδευτικούς μας, καθώς και το υπόλοιπο προσωπικό.

Η κάθε τάξη έκοψε τη δική της βασιλόπιτα, γεμίζοντας την ατμόσφαιρα με χαμόγελα και ανυπομονησία για το ποιος θα ήταν ο τυχερός που θα έβρισκε το φλουρί. Οι τυχεροί μαθητές από κάθε τάξη κέρδισαν ένα ξεχωριστό δώρο,  προσθέτοντας μια ακόμη δόση χαράς στη μέρα τους. Επιπλέον, για τους εκπαιδευτικούς και το προσωπικό του σχολείου, υπήρχαν δύο ιδιαίτερα δώρα, τα οποία δόθηκαν στους τυχερούς της ημέρας!

Η εκδήλωση αυτή δεν ήταν μόνο μια όμορφη γιορτινή στιγμή, αλλά και μια ευκαιρία να ενισχύσουμε το αίσθημα της ενότητας και της συνεργασίας στο σχολείο μας. Θερμές ευχαριστίες από τους μαθητές, τον Σύλλογο Διδασκόντων και το προσωπικό του σχολείου μας στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την άψογη οργάνωση και την εξαιρετική τους προσφορά, καθώς και σε όλους όσους συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της ξεχωριστής ημέρας.

Ευχόμαστε σε όλους υγεία, πρόοδο και μια δημιουργική νέα χρονιά, γεμάτη όμορφες στιγμές και επιτυχίες!

173740517481817374052011131737405253532173740523204117374052535191737405232029

173740517483217374052320141737405231999173740523198317374052535491737405231967173740517484717374052011611737405201150173740517485917374052011371737405201124173740520117217374051748851737405174873

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχ. Έτος 2024-2025 | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κοπή Βασιλόπιτας στο σχολείο μας από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων    

Χριστουγεννιάτικη γιορτή από την Α΄ και Β΄ τάξη του σχολείου μας

Δεκ 202424

Τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024, το σχολείο μας έζησε μια αξέχαστη χριστουγεννιάτικη γιορτή που διοργανώθηκε με μεράκι και δημιουργικότητα από τους μαθητές  και τις εκπαιδευτικούς της Α’ και Β’ τάξης.

Η γιορτή περιλάμβανε γιορτινά θεατρικά δρώμενα που παρουσιάστηκαν από τους μαθητές με πολύ κέφι και ενέργεια. Οι μικροί πρωταγωνιστές κατάφεραν να μας μεταφέρουν το πνεύμα των Χριστουγέννων μέσα από χιουμοριστικές  μα και συγκινητικές σκηνές. Παράλληλα, η χορωδία τους χάρισε μοναδικές στιγμές, ερμηνεύοντας αγαπημένα χριστουγεννιάτικα τραγούδια που γέμισαν την αίθουσα με μελωδίες και ζεστασιά.

Επιπλέον, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τα χειροποίητα χριστουγεννιάτικα στολίδια που λάβαμε από σχολεία από  διάφορες γωνιές της χώρας μας, χάρη στη συμμετοχή μας στο πανελλήνιο σχολικό δίκτυο “Ο Ερμής των Χριστουγέννων”, αλλά και μια εντυπωσιακή  έκθεση ζωγραφικής, η οποία περιλάμβανε  έργα μαθητών που δημιουργήθηκαν στο εργαστήριο ζωγραφικής του Πολιτιστικού Συλλόγου.

Στο τέλος της γιορτής , μικροί και μεγάλοι,  είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν έναν πλούσιο μπουφέ γεμάτο λαχταριστές λιχουδιές, που ετοίμασε με αγάπη ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με χαμόγελα και ζεστές ευχές για τις γιορτές. Ήταν μια ευκαιρία για όλους να μοιραστούν στιγμές χαράς, να θαυμάσουν τη δημιουργικότητα των μαθητών μας και να απολαύσουν τη συντροφικότητα που χαρακτηρίζει την κοινότητά μας.

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές  και τις εκπαιδευτικούς της Α’ και Β’ τάξης για την όμορφη γιορτή που ετοίμασαν και φυσικά θερμές ευχαριστίες στην κυρία Γρηγορία Καραούζα και τον Πολιτιστικό Σύλλογο για την άμεση ανταπόκριση στο κάλεσμά μας και την όμορφη συνεργασία, αλλά και στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πολύτιμη συμβολή και στήριξή  του. Ευχόμαστε σε όλους καλές γιορτές και μια ευτυχισμένη νέα χρονιά!

17353904095801735390409568

1735390409557 1735390409530

173539040954417353904095161735393217242173539321726717353932172541735393217230

1735393217216 20241228 154230 1 1735393263449

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχ. Έτος 2024-2025 | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χριστουγεννιάτικη γιορτή από την Α΄ και Β΄ τάξη του σχολείου μας    

Μια γιορτινή πρωτοβουλία: Χριστουγεννιάτικα Κάλαντα από τους μαθητές της Ε΄ τάξης

Δεκ 202421

Έχοντας μπει για τα καλά στο γιορτινό πνεύμα των Χριστουγέννων, την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024 οι μαθητές  και οι εκπαιδευτικοί της Ε΄ τάξης  θέλησαν  να μεταφέρουν τη μαγεία και τη χαρά των Χριστουγέννων στον χώρο του σχολείου τραγουδώντας τα  παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα κάλαντα σε όλες τις τάξεις και στο προσωπικό του σχολείου μας.

 Οι μελωδικές φωνές τους αντήχησαν στους διαδρόμους του σχολείου, γεμίζοντας την ατμόσφαιρα με το χαρμόσυνο και ελπιδοφόρο μήνυμα των Χριστουγέννων. Κάθε τάξη τους υποδέχτηκε με ενθουσιασμό, ενώ οι δάσκαλοι και το υπόλοιπο προσωπικό δεν έκρυψαν τη συγκίνησή τους.

Η πρωτοβουλία αυτή δεν ήταν μόνο μια ευχάριστη έκπληξη, αλλά και μια υπενθύμιση της σημασίας της αλληλεγγύης και της συλλογικότητας. Μέσα από αυτήν τη δράση, οι μαθητές έδειξαν ότι ακόμα και μια απλή χειρονομία μπορεί να γεμίσει τις καρδιές όλων με ζεστασιά και αγάπη.

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές της πέμπτης τάξης για την υπέροχη ιδέα τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που τους ενθάρρυναν.

17353895289801735389528968

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχ. Έτος 2024-2025 | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μια γιορτινή πρωτοβουλία: Χριστουγεννιάτικα Κάλαντα από τους μαθητές της Ε΄ τάξης    

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας – Α΄ Τάξη

Δεκ 202421

Στους μαθητές Α’ Δημοτικού, από τις 10 Οκτωβρίου 2024 έως τις 20 Δεκεμβρίου 2024, εφαρμόστηκε από την εκπαιδευτικό της τάξης, Ιακωβάκη Ιωάννα, πρόγραμμα “Αγωγής Υγείας” – μια καινοτόμος, διαθεματική προσέγγιση που συνδύασε ερωτηματολόγια, εικαστικές και μουσικοκινητικές δραστηριότητες, θεατρικό παιχνίδι, πρακτικές ασκήσεις και ψηφιακά μέσα. Μέσα από παραμύθια, τραγούδια, χορό και δημιουργικές κατασκευές, τα παιδιά ανέπτυξαν βιωματικά δεξιότητες ατομικής υγιεινής, σωστής διατροφής και άσκησης, ενισχύοντας τη γνώση και τις στάσεις τους σε θέματα υγείας.

1 1 2 1

 

3 14 1

5 1

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχ. Έτος 2024-2025 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας – Α΄ Τάξη    

Χριστουγεννιάτικα κάλαντα στην Κοινότητα από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης

Δεκ 202421

Με μια ξεχωριστή χριστουγεννιάτικη αποστολή, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί της Στ’ Δημοτικού του σχολείου μας ολοκλήρωσαν τις” αποστολές καλοσύνης” του Χριστουγεννιάτικου Ημερολογίου Αντίστροφης Μέτρησης τους. Την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024, μετά τη γιορτινή δράση που διοργανώθηκε από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων στην πλατεία του χωριού, οι μαθητές αποφάσισαν να μεταφέρουν τη μαγεία των Χριστουγέννων σε ολόκληρο το χωριό.

Η όμορφη αυτή αποστολή περιλάμβανε επισκέψεις στο Κέντρο Κοινότητας του Δήμου, το Δημαρχείο, το ΚΑΠΗ, καθώς και στο Γυμνάσιο και Λύκειο Ελάτειας. Οι μαθητές τραγούδησαν τα κάλαντα, μοιράζοντας χαρά και ελπίδα μέσα από τις γιορτινές φωνές τους. Παράλληλα, πρόσφεραν χριστουγεννιάτικες κάρτες και στολίδια που δημιούργησαν με μεράκι, χαρίζοντας ένα κομμάτι της καρδιάς τους σε κάθε παραλήπτη.

Πάνω απ’ όλα, όμως, οι μαθητές μοίρασαν ζεστά χαμόγελα και την αγάπη τους, θυμίζοντας σε όλους ότι το πραγματικό νόημα των Χριστουγέννων βρίσκεται σε απλές ανιδιοτελείς  πράξεις καλοσύνης.

Ευχαριστούμε τους μαθητές της Στ’ Δημοτικού για την πρωτοβουλία τους, καθώς και όλους όσους υποδέχθηκαν θερμά τη  αποστολή τους. Αυτές οι στιγμές αγάπης και αλληλεγγύης μας υπενθυμίζουν πως το πνεύμα των Χριστουγέννων ζει μέσα μας!

1735313910708  1735313910692173531391072417353139107371735314589702173531458969017353145896621735314589650173531458963517353145896191735314589678

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχ. Έτος 2024-2025 | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χριστουγεννιάτικα κάλαντα στην Κοινότητα από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης    

Χριστουγεννιάτικη δράση σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

Δεκ 202420

Την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024, η πλατεία του χωριού μας γέμισε με τη μαγεία των Χριστουγέννων! Μετά τον εκκλησιασμό, οι μαθητές του σχολείου μας έζησαν μια ευχάριστη έκπληξη που διοργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.

Ο Άγιος Βασίλης έκανε την εμφάνισή του, μοιράζοντας δώρα σε όλους τους μαθητές και γεμίζοντας τις καρδιές τους με χαρά και ενθουσιασμό. Οι μαθητές, με τη σειρά τους, τον ευχαρίστησαν τραγουδώντας τα παραδοσιακά κάλαντα και προσφέροντάς του μια ζεστή αγκαλιά.

Φυσικά δεν έλειπαν και τα γευστικά κεράσματα από τον Σύλλογο Γυναικών Ελάτειας, που ενίσχυσαν το εορταστικό κλίμα.

Ήταν μια μαγευτική εμπειρία για όλους μας, γεμάτη αγάπη, χαρά και το πραγματικό πνεύμα των Χριστουγέννων. Ευχαριστούμε θερμά όσους συνέβαλαν στην πραγματοποίηση αυτής της υπέροχης δράσης!

1735310958225 1735310958214 1735310753098 1735310753107 1735310753090 17353107530811735310753115

 

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχ. Έτος 2024-2025 | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χριστουγεννιάτικη δράση σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων    

Πρόσκληση για τη χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας

Δεκ 202419

0001 8594444389167531262

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχ. Έτος 2024-2025 | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόσκληση για τη χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας    

Συμμετοχή Εκπαιδευτικών του Σχολείου μας στην Ημερίδα “Εrasmus: Παρουσίαση-Διάχυση Καλών Πρακτικών”

Δεκ 202419

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024, στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Λαμιέων, η ημερίδα με θέμα “Εράσμους: Παρουσίαση-Διάχυση Καλών Πρακτικών”, που διοργάνωσε η ΔΙ.Π.Ε Φθιώτιδας. Το σχολείο μας είχε την τιμή να συμμετάσχει ενεργά στην εκδήλωση, παρουσιάζοντας τη δράση του στο πλαίσιο του προγράμματος ΚΑ1 Εράσμους Διαπίστευση.

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας,  που ταξίδεψαν στη Λετονία μαζί με τις εκπαιδευτικούς του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μαλεσίνας, προκειμένου να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό περιβαλλοντικό πρόγραμμα ”Learning in nature” , στο δημοτικό σχολείο όπου φιλοξενήθηκαν, είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν με τους συμμετέχοντες της ημερίδας τις εμπειρίες και τις γνώσεις που απέκτησαν.

Στην παρουσίασή τους, οι εκπαιδευτικοί μας ανέδειξαν σημαντικές πτυχές του ταξιδιού τους, όπως την κατανόηση νέων διδακτικών μεθόδων και την  ενσωμάτωσή τους στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, τη σημασία της ενίσχυσης της διαπολιτισμικής επικοινωνίας και της δημιουργίας διεθνών συνεργασιών, καθώς και  καινοτόμες πρακτικές που μπορούν να εφαρμοστούν στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία.

Η συμμετοχή μας στην ημερίδα αποτελεί ακόμη ένα βήμα προς τη συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης στο σχολείο μας και την ενδυνάμωση του ευρωπαϊκού χαρακτήρα του. Είμαστε περήφανοι που οι εκπαιδευτικοί μας είναι ενεργοί πρεσβευτές της καινοτομίας και της συνεργασίας, συνεισφέροντας στη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Θερμά συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς μας για την επιτυχημένη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα και την παρουσία τους στην ημερίδα. Ευχόμαστε να συνεχίσουν να πρωτοπορούν και να εμπνέουν, φέρνοντας νέα οράματα και προοπτικές στη σχολική μας κοινότητα.

17354007834011735400783356

 

1735401006932173540100694717354007833891735400783367173540078337820241228 175053

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχ. Έτος 2024-2025 | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή Εκπαιδευτικών του Σχολείου μας στην Ημερίδα “Εrasmus: Παρουσίαση-Διάχυση Καλών Πρακτικών”    

Ολοκλήρωση της Δράσης του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου “Ο Ερμής των Χριστουγέννων”

Δεκ 202418

Με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό, λάβαμε  το αναμνηστικό συμμετοχής μας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο ανταλλαγής χειροποίητων χριστουγεννιάτικων στολιδιών με τίτλο ”Ο Ερμής των Χριστουγέννων” ,μια δράση που διοργάνωσε και συντόνισε το Δημοτικό Σχολείο Γωνιάς Ρεθύμνου και ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία. Η δράση αυτή αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με σχολεία από κάθε γωνιά της Ελλάδας και να μοιραστούμε τη χαρά των Χριστουγέννων μέσα από τη δημιουργικότητα και την οικολογική συνείδηση.

Οι μαθητές μας, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τους, δημιούργησαν πανέμορφα χριστουγεννιάτικα στολίδια από ανακυκλώσιμα υλικά. Κάθε στολίδι είχε τη δική του ξεχωριστή πινελιά και αποτύπωνε τη φαντασία και το ταλέντο των παιδιών, ενώ ταυτόχρονα έστελνε ένα σημαντικό μήνυμα: ότι τα υλικά που συνήθως πετάμε μπορούν να αποκτήσουν ξανά ζωή και να γίνουν μέρος μιας λαμπερής γιορτής.

Μέσα από αυτή τη δράση, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούν ακόμα περισσότερο για το περιβάλλον. Η διαδικασία της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποίησης υλικών έγινε ένα ζωντανό μάθημα, ενισχύοντας την περιβαλλοντική τους συνείδηση. Επιπλέον, η συμμετοχή μας στη δράση αυτή μας έβαλε από νωρίς σε γιορτινούς ρυθμούς, γεμίζοντας τις καρδιές μας με το πνεύμα των Χριστουγέννων.

Τα στολίδια που δημιουργήσαμε στάλθηκαν σε σχολεία από όλη την Ελλάδα, ενώ και εμείς είχαμε τη χαρά να παραλάβουμε χειροποίητα στολίδια από άλλους μαθητές. Η ανταλλαγή αυτή όχι μόνο ενίσχυσε τη συνεργασία και τη σύνδεση μεταξύ των σχολείων, αλλά και δημιούργησε ένα δίκτυο επικοινωνίας και χαράς που μηδένισε τις γεωγραφικές αποστάσεις.

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας για τη δημιουργικότητα και τον ενθουσιασμό τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που στήριξαν και καθοδήγησαν τη συμμετοχή μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ επίσης στο Δημοτικό Σχολείο Γωνιάς Ρεθύμνου για την άψογη διοργάνωση και το συντονισμό της δράσης. Ευχόμαστε αυτή η πρωτοβουλία να συνεχιστεί και να μεγαλώνει χρόνο με τον χρόνο, φέρνοντας ακόμα περισσότερα σχολεία κοντά και μεταδίδοντας το μήνυμα της αλληλεγγύης, της δημιουργικότητας και της περιβαλλοντικής ευαισθησίας.

20241228 154414 1

17353983328891735398332897

173539833288220241228 154230 1

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχ. Έτος 2024-2025 | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ολοκλήρωση της Δράσης του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου “Ο Ερμής των Χριστουγέννων”    

Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα “Νερό και κλίμα, η δύναμη της φύσης στα χέρια μας”

Δεκ 202415

ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑ

 

Η τάξη Δ΄και ομάδα μαθητών της ΣΤ΄υλοποιούν το Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα “Νερό και κλίμα, η δύναμη της φύσης στα χέρια μας”.  Το κύριο θέμα του προγράμματος είναι η σχέση μεταξύ του νερού και του κλίματος, καθώς και η ανάδειξη της σημασίας της βιώσιμης διαχείρισης των υδάτινων πόρων για την προστασία του περιβάλλοντος και τη βελτίωση της ζωής στην κοινότητα.

Συντονίστρια: Μανιώτη Μόρφω.  Εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα: Γκούρλας Κωνσταντίνος, Καλοστύπη Κυριακή.

 


Φόρτωση PDF…

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχ. Έτος 2024-2025 | με ετικέτα , , , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα “Νερό και κλίμα, η δύναμη της φύσης στα χέρια μας”    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »
Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Σαν σήμερα

26/6/: Παγκόσμια Ημέρα των Ηνωμένων Εθνών υπέρ των θυμάτων των βασανιστηρίων

26/6: Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών και της Παράνομης Διακίνησής τους
   - Σχετικές αναρτήσεις

Translate

Σκακιστική άσκηση



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων