Μαθητική έρευνα: Ποια είναι η πορεία του νερού μας; Η συνέντευξη από τη Δήμαρχο

Μαρ 202515

Slide7

 

Στο πλαίσιο του Περιβαλλοντικού μας Προγράμματος με τίτλο “Νερό και κλίμα, η δύναμη της φύσης στα χέρια μας”, ομάδα μαθητριών από τη ΣΤ΄ τάξη  στις 12/3 πραγματοποίησε μία ξεχωριστή δράση. Επισκέφθηκε το Δήμο μας  μαζί με τις  εκπαιδευτικούς του προγράμματος και πήρε συνέντευξη από τη Δήμαρχο.  Στόχος ήταν η ενημέρωση για τους υδάτινους πόρους της περιοχής μας, τη λειτουργία του δικτύου ύδρευσης και τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στο νερό.

Οι ερωτήσεις περιλάμβαναν θέματα όπως:

  • Ποιοι είναι οι βασικοί υδάτινοι πόροι του Δήμου;
  • Από πού προέρχεται το νερό που πίνουμε;
  • Πώς καθαρίζεται και τι γίνεται αν υπάρξει βλάβη;
  • Πώς επηρεάζει η κλιματική αλλαγή τις πηγές νερού;
  • Υπάρχει πρόβλημα λειψυδρίας και πώς το αντιμετωπίζει ο Δήμος;

Η συνέντευξη ήταν για τα παιδιά μοναδική! Μάθανε πόσο πολύτιμο είναι το νερό, πόσο σοβαρές είναι οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και πώς η τοπική αυτοδιοίκηση προσπαθεί να διαχειριστεί τις προκλήσεις του μέλλοντος. Η δράση θα συμπεριληφθεί  στην εργασία που θα παρουσιάσει το σχολείο μας στο 2ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο στην Κωνσταντινούπολη.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας προς τη Δήμαρχο για τη θερμή υποδοχή και τη διάθεσή της να απαντήσει με ειλικρίνεια και σαφήνεια στις ερωτήσεις των μαθητριών. Η φιλοξενία της στο Δημαρχείο και ο χρόνος που αφιέρωσε, αποδεικνύουν έμπρακτα τη σημασία που δίνει στο διάλογο με τη νέα γενιά γύρω από τόσο κρίσιμα ζητήματα όπως το νερό και η κλιματική αλλαγή.

Το περιβάλλον είναι υπόθεση όλων μας. Ενημερωνόμαστε, μαθαίνουμε και δρούμε!

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχ. Έτος 2024-2025 | με ετικέτα , , , , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μαθητική έρευνα: Ποια είναι η πορεία του νερού μας; Η συνέντευξη από τη Δήμαρχο    

Συμμετοχή της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικών «Αριστοτέλης» 2024–25

Μαρ 202514

Οι μαθητές και μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικών «Αριστοτέλης» 2024–25, που πραγματοποιήθηκε ενδοσχολικά την Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025 με διάρκεια 10:00-11:30 π.μ.

Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε από το Τμήμα Φυσικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Φυσικής για την Επιστήμη και την Εκπαίδευση (ΕΕΦΕΕ), και απευθύνονταν σε μαθητές Δημοτικού από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Στόχος του είναι η ενίσχυση της γνώσης και της κατανόησης βασικών εννοιών της Φυσικής, μέσα από δραστηριότητες που σέβονται την επιστημονική δεοντολογία και ενισχύουν την αγάπη των παιδιών για την Επιστήμη, χωρίς εμπορικές ή ανταγωνιστικές πιέσεις.

Οι μαθητές μας προσέγγισαν την εμπειρία με χαρά, περιέργεια και ενεργό συμμετοχή. Ο διαγωνισμός αποτέλεσε μια ευκαιρία να ανακαλύψουν τη Φυσική μέσα από ένα διαφορετικό πρίσμα: το πνεύμα διερεύνησης, την παρατήρηση και την κατανόηση του κόσμου γύρω τους.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή και την προσπάθειά τους! Ευχαριστούμε θερμά τους δασκάλους των τάξεων για την προετοιμασία και τη στήριξη. Η συμμετοχή σε τέτοιες δράσεις εμπλουτίζει τη σχολική εμπειρία και ενδυναμώνει την επαφή των μαθητών με την επιστήμη και τη δημιουργική μάθηση.

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχ. Έτος 2024-2025 | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικών «Αριστοτέλης» 2024–25    

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο ΚΕ.ΠΕ.Α Άμφισσας

Μαρ 202513
images

Την Τρίτη 11 Μαρτίου 2025, οι μαθητές του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε  εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Άμφισσας. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, παρακολούθησαν δύο ιδιαίτερα ενδιαφέροντα προγράμματα που τους βοήθησαν να κατανοήσουν τη σχέση του ανθρώπου με το περιβάλλον και τη σημασία της βιώσιμης διαχείρισης των φυσικών πόρων.

Οι μαθητές της Α’, Γ’ και Ε’ τάξης παρακολούθησαν το πρόγραμμα «Πόλη και οικοσύστημα: Το χθες, το σήμερα και το αύριο της Άμφισσας». Μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα τους δόθηκε η ευκαιρία να εξερευνήσουν την ιστορική και περιβαλλοντική εξέλιξη της πόλης, αλλά και να κατανοήσουν τη σύνδεση μεταξύ ανθρώπινης δραστηριότητας και φυσικού περιβάλλοντος.  Στο πλαίσιο του προγράμματος, οι μαθητές επισκέφτηκαν και το Κάστρο της Άμφισσας, όπου εκεί έμαθαν για την ιστορία του κάστρου, τη στρατηγική του σημασία και τον τρόπο που η παρουσία του επηρέασε την ανάπτυξη της πόλης. Μέσα από αυτή την εμπειρία, οι μαθητές αντιλήφθηκαν πώς η ανθρώπινη δραστηριότητα διαμόρφωσε το τοπικό οικοσύστημα στο πέρασμα του χρόνου και συζήτησαν για τη σημασία της διατήρησης των πολιτιστικών και φυσικών μνημείων.

Οι μαθητές της Β’, Δ’ και ΣΤ’ τάξης παρακολούθησαν το πρόγραμμα «Διαχείριση υδάτινων πόρων: Το κανάλι του Μόρνου», μέσω του οποίου γνώρισαν τη σημασία της σωστής διαχείρισης του νερού και το πώς το κανάλι του Μόρνου συμβάλλει στην υδροδότηση μεγάλων περιοχών της χώρας. Στο πλαίσιο του προγράμματος, οι μαθητές επισκέφθηκαν το υδροηλεκτρικό εργοστάσιο και τις εγκαταστάσεις της ΕΥΔΑΠ, όπου παρακολούθησαν από κοντά τη διαδικασία παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας μέσω του νερού και τον τρόπο που αυτό επεξεργάζεται και διανέμεται για κατανάλωση. Μέσα από αυτή την εμπειρία, κατανόησαν πόσο πολύτιμος είναι ο φυσικός αυτός πόρος και τη σημασία της εξοικονόμησης και της ορθολογικής χρήσης του. Μία ακόμη δράση για το πρόγραμμά μας “ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ”

Η εκπαιδευτική αυτή επίσκεψη αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία για τους μαθητές, καθώς τους έδωσε την ευκαιρία να μάθουν μέσα από την άμεση επαφή με το περιβάλλον και τις υποδομές της περιοχής. Μέσα από τη γνώση και την ενεργή συμμετοχή, μπορούμε όλοι να συμβάλουμε στη διαμόρφωση ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος!

1741901157622 1741901157594 1741901157581 174190155471017419017727381741901276988174190127700717419012769661741901276946174190136209817419013621201741901362080

6 Μαρτίου – Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Μαρ 20257

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, μια ημέρα αφιερωμένη στην ευαισθητοποίηση και πρόληψη της βίας στο σχολικό περιβάλλον. Είναι μια υπενθύμιση ότι το σχολείο πρέπει να είναι ένας τόπος ασφάλειας, σεβασμού και συμπερίληψης για όλα τα παιδιά.

Στο σχολείο μας, με αφορμή τη σημαντική αυτή ημέρα, υλοποιήθηκαν στοχευμένες δράσεις με επίκεντρο τη συμμετοχή των μαθητών, την ενημέρωση και τη δημιουργική έκφραση.

Οι μαθητές όλων των τάξεων είχαν την ευκαιρία :

  • Να παρακολουθήσουν  βίντεο και παρουσιάσεις με στόχο την κατανόηση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού, των μορφών του και των συνεπειών του στην ψυχολογία των παιδιών.
  • Να διαβάσουν παραμύθια τα οποία πραγματεύονται εύστοχα το ζήτημα της σχολικής βίας.
  • Να συμμετάσχουν σε  διαλογικές συζητήσεις, όπου εξέφρασαν απόψεις, συναισθήματα και προσωπικές σκέψεις για το πώς μπορούμε όλοι να συμβάλουμε σε ένα σχολείο χωρίς βία.
  • Να συμμετάσχουν σε βιωματικές δραστηριότητες και παιχνίδια ρόλων.
  • Να δημιουργήσουν καλλιτεχνικά έργα, όπως αφίσες, ζωγραφιές και συνθήματα με μηνύματα φιλίας, αποδοχής και σεβασμού. Μέσα από την τέχνη, έδωσαν το δικό τους δυνατό μήνυμα ενάντια στον εκφοβισμό.

1745402603361 1745402603411 1745402603376 1745402603395 1745961797011   174596179702620250423 130051 1745961796992 1745961796974 1745402162443 1745402162428

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχ. Έτος 2024-2025 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 6 Μαρτίου – Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού    

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων φέρνει τον “Μάρτη” στο σχολείο μας

Μαρ 20254
martis12

Την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2025, μια όμορφη έκπληξη περίμενε τους μαθητές του σχολείου μας! Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, με πολλή αγάπη και φροντίδα, προνόησε και προσέφερε σε όλα τα παιδιά το παραδοσιακό «Μαρτάκι», συνεχίζοντας έτσι ένα αγαπημένο έθιμο της ελληνικής παράδοσης.

Το Μαρτάκι, το χαρακτηριστικό βραχιολάκι από κόκκινη και άσπρη κλωστή, φοριέται από την 1η έως τις 31 Μαρτίου και πιστεύεται ότι προστατεύει από τον ανοιξιάτικο ήλιο. Αυτή η συμβολική κίνηση γέμισε χαμόγελα τους μαθητές μας, που φόρεσαν με ενθουσιασμό το δικό τους μαρτάκι και ετοιμάστηκαν  να καλωσορίσουν την άνοιξη!

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την υπέροχη αυτή πρωτοβουλία και για τη συνεχή του υποστήριξη στο σχολείο μας. Χάρη σε τέτοιες ενέργειες, τα έθιμά μας παραμένουν ζωντανά και περνούν από γενιά σε γενιά!

Καλή άνοιξη σε όλους!

1741120351427 1741120351451 1741120351437

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχ. Έτος 2024-2025 | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων φέρνει τον “Μάρτη” στο σχολείο μας    

Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης 2025: Διαδικτυακή Ενημέρωση για τους μαθητές της Β’,Γ’ και Δ΄ τάξης

Φεβ 202514

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου  διοργανώνεται κάθε χρόνο από το δίκτυο Insafe/INHOPE με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης , με σκοπό να προωθήσει την ασφαλή και θετική χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, ιδιαίτερα ανάμεσα σε παιδιά και νέους ανθρώπους. Κατά τον εορτασμό της ημέρας Ασφαλούς διαδικτύου , χιλιάδες άνθρωποι ενώνονται για να αφυπνίσουν σε θέματα σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις και δράσεις.

Σε μια ανάλογη δράση είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν  οι μαθητές της Β’,Γ’ και Δ’ τάξης , παρακολουθώντας  το διαδικτυακό σεμινάριο που διοργανώθηκε από το safeinternet4kids την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2025.

Οι μαθητές μας ενημερώθηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν αναφορικά με τους κινδύνους που υπάρχουν στο διαδίκτυο και πώς μπορούν να προστατευτούν, προάγοντας τις αξίες της ασφαλούς και υπεύθυνης χρήσης των ψηφιακών μέσων. Μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες και παραδείγματα από την καθημερινότητά τους, οι μαθητές απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις για το πώς να πλοηγούνται με ασφάλεια στο διαδίκτυο, αποφεύγοντας απειλές και σεβόμενοι τους άλλους χρήστες.

Η συμμετοχή των μαθητών ήταν ιδιαίτερα ενθουσιώδης και ενεργή καθ’ όλη τη διάρκεια του σεμιναρίου. Οι μαθητές όχι μόνο παρακολούθησαν προσεκτικά το υλικό, αλλά συμμετείχαν και σε συζητήσεις και διαδραστικές δραστηριότητες, εκφράζοντας τις σκέψεις και τις απορίες τους για τα θέματα ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου.

Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη ευκαιρία για τους μαθητές μας να κατανοήσουν τη σημασία της ασφάλειας στο διαδίκτυο και να αποκτήσουν τα εργαλεία για να προστατεύσουν τον εαυτό τους στον ψηφιακό κόσμο.

 

1739816594781   1739816594753 1 1739816594727 1 1739816594690

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχ. Έτος 2024-2025 | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης 2025: Διαδικτυακή Ενημέρωση για τους μαθητές της Β’,Γ’ και Δ΄ τάξης    

Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο 2025 : Διαδικτυακή Ενημέρωση για τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄

Φεβ 20258

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο (2025), την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2025, οι μαθητές της Πέμπτης και Έκτης τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε ενημερωτική δράση με στόχο την ευαισθητοποίησή τους για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου. Μέσα από τη συγκεκριμένη  δράση, η οποία συνδιοργανώθηκε από τη  Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας και το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τους κινδύνους που ελλοχεύουν στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, τον διαδικτυακό εκφοβισμό (cyberbullying) και πώς να τον αντιμετωπίσουν, τον διαδικτυακό εκβιασμό και τις μεθόδους προστασίας, καθώς και τον εθισμό στα διαδικτυακά παιχνίδια και τη σωστή χρήση του χρόνου στο διαδίκτυο. Μέσα από μια στοχευμένη παρουσίαση και παραδείγματα πραγματικών περιστατικών, οι μαθητές κατανόησαν τη σημασία της υπεύθυνης και ασφαλούς πλοήγησης. Παράλληλα, τους δόθηκαν συμβουλές προστασίας και τρόποι με τους οποίους μπορούν να αντιδράσουν σε περίπτωση που αντιμετωπίσουν κάποιον διαδικτυακό κίνδυνο. Η συμμετοχή των μαθητών ήταν ιδιαίτερα ενεργή, καθώς εξέφρασαν απορίες, προβληματίστηκαν και έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για το θέμα. Τέτοιες δράσεις είναι πολύτιμες, καθώς συμβάλλουν στην ενημέρωση και την προστασία των παιδιών, βοηθώντας τα να αναπτύξουν υπεύθυνες ψηφιακές συνήθειες.

1739041142680 1739041142710 1739041142648 1739041142700 1739041142668 1739041142690

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχ. Έτος 2024-2025 | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο 2025 : Διαδικτυακή Ενημέρωση για τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄    

Ανακοίνωση του 2ου Μαθητικού Περιβαλλοντικού Συνεδρίου του Εθνικού Εκπαιδευτικού Δικτύου Δράσης «Κωνσταντινούπολη-Θεσσαλονίκη, μια Εκπαιδευτική Συνύπαρξη – Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης», που συντονίζουν οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης

Φεβ 20257


Λήψη αρχείου

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχ. Έτος 2024-2025 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανακοίνωση του 2ου Μαθητικού Περιβαλλοντικού Συνεδρίου του Εθνικού Εκπαιδευτικού Δικτύου Δράσης «Κωνσταντινούπολη-Θεσσαλονίκη, μια Εκπαιδευτική Συνύπαρξη – Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης», που συντονίζουν οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης    

Εορτή των Τριών Ιεραρχών στο σχολείο μας

Ιαν 202531

Την Πέμπτη  30 Ιανουαρίου 2025, το σχολείο μας τίμησε τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών, των μεγάλων δασκάλων και προστατών της παιδείας. Οι μαθητές, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς τους, εκκλησιάστηκαν συμμετέχοντας στη Θεία Λειτουργία, όπου είχαν την ευκαιρία να ακούσουν για τη ζωή και το έργο του Μ. Βασιλείου, του Γρηγορίου του Θεολόγου και του Ιωάννη Χρυσοστόμου. Στη συνέχεια, επέστρεψαν στο σχολείο, όπου παρακολούθησαν το ντοκιμαντέρ “Μέγας Βασίλειος – Το Λιοντάρι του Θεού”, το οποίο παρουσίασε τη ζωή, το έργο και την τεράστια προσφορά του Μεγάλου Βασιλείου στην Εκκλησία, την εκπαίδευση και την κοινωνία. Οι μαθητές μέσα από το ντοκιμαντέρ γνώρισαν καλύτερα την προσωπικότητά του και το παράδειγμά του ως άνθρωπος αγάπης, μόρφωσης και προσφοράς. Η ημέρα αυτή αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία για τους μαθητές μας να κατανοήσουν τη σημασία της παιδείας και της αλληλεγγύης, αξίες που δίδαξαν και υπηρέτησαν με το έργο τους οι Τρεις Ιεράρχες.

1739040530817 1739040814584

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχ. Έτος 2024-2025 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εορτή των Τριών Ιεραρχών στο σχολείο μας    

Ημέρα Μνήμης του Ολοκαυτώματος – Εκπαιδευτική Δράση στο Σχολείο μας

Ιαν 202528

Τη Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2025, στο πλαίσιο της Διεθνούς Ημέρας Μνήμης του Ολοκαυτώματος, πραγματοποιήθηκε δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τους μαθητές της Πέμπτης και Έκτης τάξης του σχολείου μας. Η δράση  ξεκίνησε με την προβολή ενός εισαγωγικού εκπαιδευτικού βίντεο, το οποίο παρουσίαζε βασικές πληροφορίες για το Ολοκαύτωμα και τη σημασία της μνήμης. Στη συνέχεια, η εκπαιδευτικός του σχολείου μας, κυρία Μαρία Ηλιοπούλου, πραγματοποίησε μια διαδραστική παρουσίαση, η οποία περιλάμβανε ιστορικά γεγονότα σχετικά με το Ολοκαύτωμα,  αποσπάσματα από συνεντεύξεις επιζώντων, καθώς και  ψηφιακές εφαρμογές. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στη ζωή και το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ, γεγονός που προκάλεσε έντονο προβληματισμό στους μαθητές. Μέσα από τη δράση αυτή, τα παιδιά εξέφρασαν απορίες, συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση και στις δραστηριότητες, ενώ παράλληλα είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τη σημασία της μνήμης και της ιστορικής γνώσης. Η δράση αυτή αποτέλεσε μια ακόμη σημαντική ευκαιρία, ώστε οι   μαθητές να αναλογιστούν τη σημασία της ειρήνης, της ανεκτικότητας και του σεβασμού στη διαφορετικότητα. Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Μαρία Ηλιοπούλου,   που ανέλαβε να οργανώσει και να υλοποιήσει τη συγκεκριμένη δράση , συμβάλλοντας στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών μας για ένα τόσο σημαντικό ιστορικό ζήτημα.

1739038745144173903874512117390387451111739038745100

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχ. Έτος 2024-2025 | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ημέρα Μνήμης του Ολοκαυτώματος – Εκπαιδευτική Δράση στο Σχολείο μας    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »
Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Σαν σήμερα

25/6/1925: Ο στρατηγός Θεόδωρος Πάγκαλος διαλύει το κοινοβούλιο και κηρύσσει τη βραχύβια δικτατορία του.

Translate

Σκακιστική άσκηση



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων