ΕΓΩ ΜΑΓΕΙΡΕΥΩ – ΧΟΡΤΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ (ΒΡΑΣΤΟ ΑΥΓΟ)
Την φετινή σχολική χρονιά, μετά από απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων εκπονείται το πρόγραμμα “Εγώ μαγειρεύω – χορταίνουμε όλοι” . Κάθε Παρασκευή την δεύτερη ώρα ένας εκπαιδευτικός με το τμήμα του αναλαμβάνει την παρασκευή του πρωινού για όλα τα υπόλοιπα παιδιά του σχολείου μας. Εκπαιδευτικοί στόχοι του παραπάνω προγράμματος είναι οι μαθητές/τριες με την ολοκλήρωσή του:
- να μάθουν να χρησιμοποιούν ηλεκτρικές συσκευές
- να γνωρίσουν υλικά μαγειρικής
- να εξοικειωθούν με τη χρήση μαγειρικών σκευών
- να χρησιμοποιούν όλες τις αισθήσεις τους
- να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους
- να φροντίζουν τους συμμαθητές τους
- να μάθουν να τρώνε περισσότερα φαγητά
- να αναγνωρίζουν λέξεις
- να σέβονται και να μην πετάνε το φαγητό τους
Πρώτος σταθμός σε αυτό το μαγειρικό μας ταξίδι ήταν το βραστό αυγό.
Στην αρχή έβγαλαν από τις θήκες και έβαλαν χωρίς να σπάσουν τα αυγά μέσα στην κατσαρόλα. Ρίξανε το νερό που είχανε βράσει στον βραστήρα και άναψαν το μάτι της κουζίνας.
Μόλις το νερό άρχισε να κοχλάζει βάλανε χρονόμετρο για να ξέρουν πότε θα είναι έτοιμα. Αφού κρύωσαν τα αυγά τα καθάρισαν και τα σέρβιραν στους υπόλοιπους μαθητές/τριες μαζί με φέτα ή γαλοπούλα και ψωμί. Καλή όρεξη!

