Εκπαιδευτικά παιχνίδια

Από το “Φωτόδεντρο” http://photodentro.edu.gr/

Κάντε κλικ στην εικόνα, για να μεταφερθείτε στον ιστότοπο “ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ” !

Παιχνίδια  γνώσεων  για  μαθητές  δημοτικού

Για να παίξετε, κάντε κλικ στην εικόνα και θα μεταβείτε στον ιστότοπο “NOUS” Ινστιτούτο ψηφιακής μάθησης & επικοινωνίας

ΨΩΝΙΖΩ  ΚΑΙ  ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ

Πηγή: http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-10855

Ψηφιακό παιχνίδι που έχει ως στόχο να εμπλέξει τους μαθητές στη διερεύνηση πολλαπλασιαστικών σχέσεων, στην εκτέλεση αριθμητικών πράξεων και νοερών υπολογισμών, καθώς και στη λήψη αποφάσεων στο πλαίσιο μιας παιγνιώδους δραστηριότητας. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να ξοδέψουν χρήματα στο σούπερ μάρκετ, αγοράζοντας τον μεγαλύτερο αριθμό τεμαχίων. Κάθε επιλογή των παικτών αντιστοιχεί σε συγκεκριμένες συνέπειες, οι οποίες αποτυπώνονται αριθμητικά στο σκορ του παιχνιδιού. Παράλληλα, πρέπει να συνυπολογιστούν οι συνέπειες σε σχέση με τις διάφορες μεταβλητές (λ.χ. σχέση ποσότητας και τιμής, διατροφική αξία, ευχαρίστηση) και τους κανόνες του παιχνιδιού, ώστε να επιτευχθούν συγκεκριμένοι στόχοι. Το παιχνίδι τερματίζεται, είτε μόλις μηδενιστεί μία από τις παραμέτρους της υγείας ή της ευχαρίστησης ή, αν ο παίκτης έχει καταφέρει να αποκτήσει περισσότερα από 60 τεμάχια, μόλις τα επίπεδα υγείας και ευχαρίστησης μειωθούν κάτω από 30 (το καθένα).


ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ  ΤΟ  ΚΟΣΤΟΣ  ΤΩΝ  ΤΕΜΑΧΙΩΝ

Πηγή: http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-11083

Ψηφιακό παιχνίδι που έχει ως στόχο να εμπλέξει τους μαθητές στην εκτέλεση αριθμητικών πράξεων και νοερών υπολογισμών με δεκαδικούς αριθμούς, καθώς και στη λήψη αποφάσεων στο πλαίσιο μιας παιγνιώδους δραστηριότητας. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να αγοράσουν διάφορα προϊόντα, με κριτήριο άλλοτε τη διατροφική τους αξία και άλλοτε την ευχαρίστηση που προφέρουν. Για κάθε αγορά θα πρέπει να υπολογιστεί το συνολικό κόστος της, γνωρίζοντας το σύνολο των τεμαχίων που θα αγοραστούν και την τιμή του ενός τεμαχίου προϊόντος. Το αντικείμενο έχει δημιουργηθεί στη διαδικτυακή εφαρμογή ανάπτυξης παιχνιδιών ChoiCo.


ΒΟΛΤΑ  ΣΤΗΝ  ΥΠΕΡΑΓΟΡΑ

Πηγή: http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-10856

Ψηφιακό παιχνίδι που έχει ως στόχο να εμπλέξει τους μαθητές στη διερεύνηση πολλαπλασιαστικών σχέσεων, στην εκτέλεση αριθμητικών πράξεων και νοερών υπολογισμών, καθώς και στη λήψη αποφάσεων στο πλαίσιο μιας παιγνιώδους δραστηριότητας. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να ξοδέψουν χρήματα στο σούπερ μάρκετ, αγοράζοντας τον μεγαλύτερο αριθμό τεμαχίων. Κάθε επιλογή των παικτών αντιστοιχεί σε συγκεκριμένες συνέπειες, οι οποίες αποτυπώνονται αριθμητικά στο σκορ του παιχνιδιού. Παράλληλα, πρέπει να συνυπολογιστούν οι συνέπειες σε σχέση με τις διάφορες μεταβλητές (λ.χ. σχέση ποσότητας και τιμής, διατροφική αξία, ευχαρίστηση) και τους κανόνες του παιχνιδιού. Το παιχνίδι τερματίζεται, μόλις μηδενιστεί μία από τις παραμέτρους της υγείας ή της ευχαρίστησης.


Φτιάξε την πρόταση!

Πηγή: http://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/1403

Το “Φτιάξε την πρόταση”/ “StrigiScrambled Sentences” είναι ένα παιχνίδι που στόχο έχει την εκμάθηση απλών προτάσεων με σωστή μορφοσυντακτική δομή και χρηστικό περιεχόμενο. Οι λέξεις παρουσιάζονται μπερδεμένες και το παιδί καλείται να βρει τη σωστή σειρά, τόσο κρίνοντας από τα σημεία στίξης, όσο και διαβάζοντας και κατανοώντας τις λέξεις, Οι λέξεις αυτές, είναι συχνά εμφανιζόμενες στην ελληνική γλώσσα ή συμπεριλαμβάνεται στο βασικό λεξιλόγιο των πρώτων τάξεων του δημοτικού. Αποτελείται από 3 επίπεδα δυσκολίας που διαφέρουν ως προς το μήκος και τη δομή της πρότασης .

 


Με τον Μr Batt, η ανακύκλωση μπαταριών γίνεται παιχνιδάκι!

Μπες τώρα στο https://afis.gr/mr-batt-world/, πάρε μέρος σε συναρπαστικές περιπέτειες και μάθε για την ανακύκλωση παίζοντας!

“ΑΦΗΣ – Ανακύκλωση Φορητών Ηλεκτρικών Στηλών”

 


→ Κολλάω, χρωματίζω, μαντεύω!

Για να παίξετε το παιχνίδι, κάντε κλικ για να μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα του Βυζαντινού & Χριστιανικού Εικονικού Μουσείου!     Πηγή: https://www.1dimrafin.com/

→  Ταίριαξε τις εικόνες!

Κάντε κλικ στην εικόνα, για να μεταφερθείτε στον ιστότοπο του Βυζαντινού και Χριστιανικού Μουσείου και να παίξετε το παιχνίδι! Πηγή: https://www.ebyzantinemuseum.gr/

→  Πώς ντύνονταν σε άλλες εποχές;

      Διάλεξε εποχή και φτιάξε τη μορφή

Κάντε κλικ στην εικόνα για να παίξετε το παιχνίδι από Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών/ http://games.mthv.gr/mth-clothes/

→Παιχνίδι  Μυστηρίου

Για να παίξετε το παιχνίδι, κάντε κλικ στην εικόνα για να μεταφερθείτε στον ιστότοπο του Εθνικού Ιστορικού Μουσείου!

    από το Εθνικό Ιστορικό Μουσείο 


→ “Θεόδωρος”

Διαδραστική δραστηριότητα με τίτλο : Στα βήματα ενός μοναχού του 10ου αιώνα στο Βυζάντιο

από το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού


→ IMEakia

Κάντε κλικ στην εικόνα, για να μεταφερθείτε στα “ΙΜΕάκια” από το ΄Ιδρυμα Μείζονος Ελληνισμού!

→ Ελληνικές παραδοσιακές φορεσιές
Ένα παιχνίδι του Εθνικού Ιστορικού Μουσείου για τις ελληνικές παραδοσιακές φορεσιές

                       Κάντε κλικ στην εικόνα, για να παίξετε την εφαρμογή του Εθνικού Ιστορικού Μουσείου!

→  Συντήρησε τα αρχαία

Κόλλησε τα θραύσματα

 

 

                           Από το Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών    /      http://games.mthv.gr/mth-puzzle/

→ Γίνε αρχαιολόγος

Ταίριαξε τα όστρακα των αγγείων

Από το Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών/Για να παίξετε, κάντε κλικ στην εικόνα!

→  Ένας αρχαίος ναός

Για να παίξετε την εφαρμογή, κάντε κλικ στην εικόνα!

→  Χρωμάτισε  την  Πεπλοφόρο!

Για να παίξεις, κάνε κλικ στην εικόνα!
https://www.ysma.gr/educational-apps/

 


                                                Κάντε κλικ στην εικόνα!

 https://www.acropolismuseumkids.gr/

                                                              ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ

                                                                 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

                                                                  ΒΙΝΤΕΟ

                                                               ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ


→  Ο σιωπηλός δάσκαλος

Κάντε κλικ για να μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα      https://silentteacher.toxicode.fr/ και να παίξετε το παιχνίδι!

→  Ναυαγός

           Πηγή: http://users.sch.gr/vaskitsios/katsba/yliko/Quandary/castaway.htm

→  Βρες τις σημαίες!

Από τον επίσημο ιστότοπο της Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης_

Γωνιά μάθησης

 https://europa.eu/learning-corner/home_el


→  ΤΑΙΡΙΑΞΕ  ΤΑ  ΣΗΜΑΤΑ  ΤΗΣ  ΤΡΟΧΑΙΑΣ!

Παιχνίδι μνήμης με τα σήματα της τροχαίας.

Σκοπός του παιχνιδιού είναι το ταίριασμα των όμοιων οδικών σημάτων.

δημιουργός: Γιάννης Σαλονικίδης


→  Ψωνίζοντας στο σούπερ μάρκετ 

Ψηφιακό παιχνίδι που έχει ως στόχο να εμπλέξει τους μαθητές στην εκτέλεση αριθμητικών πράξεων και νοερών υπολογισμών, καθώς και στη λήψη αποφάσεων στο πλαίσιο μιας παιγνιώδους δραστηριότητας.

Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να ξοδέψουν χρήματα στο σούπερ μάρκετ, αγοράζοντας διάφορα προϊόντα, με κριτήριο άλλοτε τη διατροφική τους αξία και άλλοτε την ευχαρίστηση που προφέρουν. Κάθε επιλογή των παικτών αντιστοιχεί σε συγκεκριμένες συνέπειες, οι οποίες αποτυπώνονται αριθμητικά στο σκορ του παιχνιδιού.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10854

Εγχειρίδιο χρήσης


Πηγή: https://paroutsas.jmc.gr/pel_war/index.htm

→  Ψηφιακός  παιδότοπος

“CyberKids” από την Υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος


→   “Μια μέρα στην αγορά”

    (από τον κ.Κοσμά Αθανασιάδη)

Εφαρμογή για εξοικείωση των μαθητών/τριών της Γ΄ και Δ΄ τάξης του δημοτικού με τη χρήση του ευρώ (κερμάτων και χαρτονομισμάτων).

Περιλαμβάνει 8 προβλήματα-δοκιμασίες με κλιμακούμενη δυσκολία.

Προσφέρει ανατροφοδότηση και αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή/τριας.

Χρόνος ενασχόλησης: τουλάχιστον 15 λεπτά.

                                                                 Πηγή:http://2dim-lavriou.att.sch.gr/


→  ΤΑΙΡΙΑΞΕ ΤΑ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ!

Παιχνίδι μνήμης με εμπεδωτικό χαρακτήρα, με θέμα έξι από τα γεωγραφικά διαμερίσματα του ελλαδικού χώρου.

Σκοπός της άσκησης είναι η αναγνώριση των ηπειρωτικών γεωγραφικών διαμερισμάτων και το ταίριασμα κάθε γεωγραφικού διαμερίσματος με το αντίστοιχο σχήμα. Απώτερος στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εμπεδώσουν οι μαθητές υπάρχουσες γνώσεις αναφορικά με τη γεωγραφική διαίρεση της χώρας.

      ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ: Ιωάννης Σαλονικίδης, Εκπαιδευτικός ΠΕ70 Δασκάλων
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ (LOR)

http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-10943


→  Νίκησε τον ιό!

Παιχνίδι από το Συμβούλιο της Ευρώπης

Πηγή: https://e-geografia.eduportal.gr/


“Καλώς ήρθατε στον πλανήτη Cool Food” _COOL FOOD PLANET

O Πλανήτης Cool Food βρίσκεται σε έναν γαλαξία πολύ, πολύ μακριά!

Οι εξωγήινοι είναι έτη φωτός μπροστά από τη Γη στις γνώσεις των τροφίμων!

Έχεις κληθεί από τους Παγκόσμιους Ηγέτες σε μια αποστολή στον Πλανήτη Cool Food ώστε να ανακαλύψεις όλα όσα μπορείς για τα νόστιμα, υγιεινά, διασκεδαστικά τρόφιμα!


→  Ο  ΜΥΣΤΙΚΟΣ  ΚΩΔΙΚΑΣ

Άσκηση αποκρυπτογράφησης κώδικα. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξάσκηση των μαθητών στο «σπάσιμο» μυστικών κωδίκων, ώστε να διαβάσουν τους δύο γρίφους που δίνονται. Οι γρίφοι είναι γραμμένοι με κρυπτογραφικό αλφάβητο, διαφορετικό κάθε φορά. Για να ολοκληρωθεί η αποκρυπτογράφηση, θα πρέπει να βρεθεί με ποιο γράμμα του ελληνικού αλφαβήτου αντιστοιχεί κάθε γράμμα του κώδικα.


→  Γίνε Μουσειολόγος!

 Κάντε κλικ στην εικόνα, για να μεταφερθείτε στη ιστοσελίδα του Βυζαντινού και Χριστιανικού Εικονικού Μουσείου και να παίξετε το παιχνίδι!
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση