Δημοτικό Σχολείο Δαλαμανάρας

Την προηγούμενη εβδομάδα, το σχολείο μας επισκέφτηκε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Αργολίδας  κ.κ. Νεκτάριος  όπως κάθε χρόνο.

Αφού είπε στους μαθητές του σχολείου μας όμορφες ιστορίες, στη συνέχεια δώρισε στα παιδιά βιβλία.

Στα πλαίσια του μαθήματος των γαλλικών, η δασκάλα μαζί με τους μαθητές της Ε και Στ τάξης,

έφτιαξαν κρέπες και κεράστηκαν.

Τα παιδιά χάρηκαν ιδιαίτερα τη διαδικασία..

 

 

 

Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 6-03-2019 δε θα λειτουργήσει το σχολείο,

λόγω συμμετοχής των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικό σεμινάριο.

Ο Δ/ντής του Σχολείου.

Σταυρόπουλος Ανδρέας

28 Φεβ 2019

Συντάκτης: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΑΛΑΜΑΝΑΡΑΣ | Κάτω από: Γενικά

Εν όψιν αποκριάς η Γ τάξη αναβίωσε το έθιμο “γκόγκες”.

Τα παιδιά έφτιαξαν μαζί με τους δασκάλους και μαμάδες το παραδοσιακό ζυμαρικό, οι μαμάδες τα έβρασαν και όλο το σχολείο τα έφαγε με μεγάλη όρεξη.

.    


 

Με αφορμή ερωτήματα σχετικά με την εμφάνιση της εποχικής γρίπης, συστήνονται στις
σχολικές μονάδες οι ακόλουθες οδηγίες με σκοπό την πρόληψη της εξάπλωσής τη:

1.Παιδιά που εμφανίζουν συμπτώματα γρίπης αναμένουν, σε χώρο όπου δε θα έρχονται σε
επαφή με άλλα άτομα, μέχρι να τα παραλάβουν οι γονείς ή οι κηδεμόνες τους, οι οποίοι θα
πρέπει να ειδοποιούνται αμέσως.

2.Συστήνεται για την αποφυγή της εξάπλωσης της εποχικής γρίπης να τηρούνται οι κανόνες
ατομικής υγιεινής, όπως:
α. Αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου
μόλυνσης.
β. Αποφυγή κοινής χρήσης των μολυβιών, των στυλό, των μαρκαδόρων και άλλων
προσωπικών αντικειμένων.
γ. Σε βήχα ή φτέρνισμα, κάλυψη της μύτης και του στόματος με το μανίκι στο ύψος του
αγκώνα ή με χαρτομάντιλο.
δ. Το χρησιμοποιημένο χαρτομάντιλο πρέπει να απορρίπτεται αμέσως μετά τη χρήση στους
κάδους απορριμμάτων. Απαγορεύεται τα παιδιά να πίνουν νερό απευθείας από τη βρύση
με το στόμα.
ε. Τακτικό πλύσιμο των χεριών των παιδιών και των εργαζομένων με υγρό σαπούνι και νερό
ή εναλλακτικά να χρησιμοποιείται αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα ή χαρτομάντιλα με
αλκοόλη.

 

Αγαπητοί γονείς,

πλησιάζοντας προς τις διακοπές των Χριστουγέννων ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου σας ενημερώνει για τα παρακάτω θέματα:

 

 

ΘΕΜΑ 1ο: ΕΠΙΔΟΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ

 

Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 20/12/1018 θα δοθεί η βαθμολογία του Α΄ τριμήνου. Ώρα προσέλευσης των γονέων 13.00.

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι μαθητές Α΄ και Β΄ τάξεων δεν λαμβάνουν έλεγχο προόδου. Ενημερώνονται οι γονείς προφορικά για την πρόοδο των παιδιών τους συνολικά για το τρίμηνο.

Οι γονείς των μαθητών Γ΄ και Δ΄ τάξεων παραλαμβάνουν βαθμολογία περιγραφική. (Α: άριστα, Β: πολύ καλά, Γ: καλά & Δ: σχεδόν καλά) 

Οι γονείς των μαθητών Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων παραλαμβάνουν βαθμολογία περιγραφική και αριθμητική. (άριστα 9 – 10, πολύ καλά 7 – 8, καλά 5 – 6 & σχεδόν καλά κάτω από 5).

Παρακαλούνται όλοι οι γονείς να δώσουν το παρόν.

 

ΘΕΜΑ 2ο: ΓΙΟΡΤΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

 

Η γιορτή του Σχολείου για τα Χριστούγεννα θα γίνει την Τετάρτη 19/12/2018 και ώρα 19:00 .

Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους τους γονείς. Η παρουσία σας θα δώσει ιδιαίτερη χαρά στους μαθητές μας που κόπιασαν ώστε να αποδοθεί το νόημα των ημερών καθώς και στους εκπαιδευτικούς του Σχολείου.

 

ΘΕΜΑ 3Ο: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΣ

 

Την Παρασκευή 21/12/2018 θα γίνει εκκλησιασμός των μαθητών. Όσοι γονείς επιθυμούν να  ΜΕΤΑΛΑΒΟΥΝ τα παιδιά τους, να τα προετοιμάσουν κατάλληλα.

 

****ΣΗΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.

 

 

 

Ο Δ/ντής του Σχολείου

 

Σταυρόπουλος Ανδρέας

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι:

  • μέχρι Παρασκευή 30/11/2018, θα πρέπει να έχουν γίνουν οι επικαιροποιήσεις των εγγραφών των μαθητών στο ΟΛΟΗΜΕΡΟ.

                Παρακαλούμε να φροντίσετε για την έγκαιρη προσκόμιση των δηλώσεων ώστε να εξασφαλιστεί η λειτουργία του ολοήμερου τμήματος. Ακόμη μπορούν σε αυτή τη φάση να εγγραφούν και νέοι μαθητές στο ολοήμερο.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Σχολείο στο τηλέφωνο 2751066402

 

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι από Δευτέρα 26/11/2018, η ΚΤΕΛ ΑΕ που είχε αναλάβει τη μεταφορά των μαθητών διακόπτει.

Παρακαλούμε όπως φροντίσετε για τη μεταφορά των μαθητών από το σπίτι στο σχολείο και αντίστροφα.

 

Το Βυζαντινό Μουσείο Αργολίδας επισκέφτηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας την Τρίτη 13-11-2018. Το  μουσείο  στεγάζεται στη Δυτική Πτέρυγα του ιστορικού και διατηρητέου κτίσματος των Στρατώνων Καποδίστρια στο Άργος.

Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί ενθουσιάστηκαν τόσο από τα εκθέματα όσο κι από την ξενάγηση των υπευθύνων του μουσείου, το οποίο φιλοδοξεί να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία στον επισκέπτη και να αποτελέσει μια κοιτίδα πολιτισμού στην καρδιά της πόλης του Άργους.