Εν όψιν αποκριάς η Γ τάξη αναβίωσε το έθιμο “γκόγκες”.
Τα παιδιά έφτιαξαν μαζί με τους δασκάλους και μαμάδες το παραδοσιακό ζυμαρικό, οι μαμάδες τα έβρασαν και όλο το σχολείο τα έφαγε με μεγάλη όρεξη.
Εν όψιν αποκριάς η Γ τάξη αναβίωσε το έθιμο “γκόγκες”.
Τα παιδιά έφτιαξαν μαζί με τους δασκάλους και μαμάδες το παραδοσιακό ζυμαρικό, οι μαμάδες τα έβρασαν και όλο το σχολείο τα έφαγε με μεγάλη όρεξη.