Στις 8 Απριλίου, το Σχολείο μας επισκέφθηκε Ομάδα του Τμήματος της Υγιεινής του Νοσοκομείου Άργους για ενημέρωση στην Δ’ , Ε’ και Στ’ τάξη.
Το θέμα της εν λόγω δράσης ήταν «Ασφαλείς διαδρομές προς και από το σχολείο», η οποία εντάσσεται στο θεματικό άξονα «Πρόληψη Ατυχημάτων». Σκοπός της δράσης ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των παιδιών στην αναγνώριση των παραγόντων κινδύνου και των συνεπειών τους, που σχετίζονται με την πρόκληση ατυχημάτων. Έμφαση δόθηκε στην επιλογή της πεζοπορίας και της ποδηλασίας κατά τη μετάβαση από το σπίτι στο σχολείο και την επιστροφή από το σχολείο στο σπίτι, έναντι της χρήσης αυτοκινήτου ή μηχανής από τους γονείς.

































