Δημοτικό Σχολείο Δαλαμανάρας

Στις 8 Απριλίου, το Σχολείο μας επισκέφθηκε Ομάδα του Τμήματος της Υγιεινής του Νοσοκομείου Άργους για ενημέρωση στην Δ’ , Ε’ και Στ’  τάξη.

Το θέμα της εν λόγω δράσης ήταν «Ασφαλείς διαδρομές προς και από το σχολείο», η οποία εντάσσεται στο θεματικό άξονα «Πρόληψη Ατυχημάτων». Σκοπός της δράσης ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των παιδιών στην αναγνώριση των παραγόντων κινδύνου και των συνεπειών τους, που σχετίζονται με την πρόκληση ατυχημάτων. Έμφαση δόθηκε στην επιλογή της πεζοπορίας και της ποδηλασίας κατά τη μετάβαση από το σπίτι στο σχολείο και την επιστροφή από το σχολείο στο σπίτι, έναντι της χρήσης αυτοκινήτου ή μηχανής από τους γονείς.

Ο μαθητής του σχολείου μας Μάριος Κανέλλος κέρδισε το χρυσό μετάλλιο σε αγώνες Taekwondo για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά .

Το Σχολείο μας επισκέφτηκαν οι διασώστες του δήμου Άργους Μυκηνών  και ενημέρωσε τους μαθητές για τις κινήσεις που πρέπει να κάνουν σε περίπτωση σεισμού, τόσο στο σπίτι όσο και στο σχολείο.

Τα παιδιά συζήτησαν μαζί τους και πήραν απαντήσεις στα ερωτήματα τους.

 

29 Μαρ 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Συντάκτης: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΑΛΑΜΑΝΑΡΑΣ | Κάτω από: Γενικά

Σας ενημερώνουμε πως η προγραμματισμένη ενημέρωση για την πορεία του έργου αποκατάστασης του τμήματος του διδακτηρίου που έχει υποστεί ζημιά, αναβάλλεται λόγω ασθενείας του καθηγητή κ. Σπυράκου ,για την Τετάρτη 3 Απριλίου και ώρα 13:20.

Την Παρασκευή 8 Μαρτίου, τις τελευταίες σχολικές ώρες στην αυλή του σχολείου έγινε ένα όμορφο αποκριάτικο πάρτυ.

Οι μαθητές χόρεψαν το παραδοσιακό γαϊτανάκι, ντύθηκαν όμορφα καρναβαλάκια και έφαγαν όλοι μαζί σουβλάκια που ο σύλλογος γονέων προσέφερε.

Μια έκπληξη ακόμη περίμενε τους μαθητές μας, καθώς υπήρξε ταχυδακτυλουργός προσφορά του κυλικείου του σχολείου.

Οι γονείς των μαθητών έφεραν νόστιμα εδέσματα για όλα τα παιδιά…

…και του χρόνου!!

“ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ” είπαν το Τμήμα Ένταξης σε συνεργασία με τους μαθητές της Δ τάξης.

Αφού συζητήθηκε το θέμα της βίας και της παραβατικότητας στο σχολείο, έπειτα πραγματοποιήθηκε σχετική χειροτεχνία στο διάδρομο του σχολείου μας.

Στις 7 Μαρτίου και εξαιτίας της Πανελλήνιας Ημέρας κατά της σχολικής βίας, στην αυλή του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε δράση .

Δύο μαθήτριες της Στ’ τάξης σε συνεννόηση με τους δασκάλους, έκαναν πως μαλώνουν στην μέση της αυλής. Στη συνέχεια όλο το σχολείο κάτσαμε σε κύκλο και συζητήσαμε γύρω από το θέμα, τρόπους και λύσεις αποφυγής των συγκρούσεων.

Καλό μήνα με όμορφα “μαρτάκια” μας ευχήθηκε την πρώτη του Μάρτη, ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων.

Την Τρίτη 5-3-2019 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε ΄και  ΣΤ΄ τάξης συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Αρχαιολογικού Μουσείου Άργους «ΔιαβάΖΟΥΜΕ το Άργος». Περιηγήθηκαν σε σημεία αρχαιολογικού ενδιαφέροντος, όπως το Κάστρο Λάρισα, το Κριτήριο, το Νυμφαίο, το Αρχαίο Θέατρο, το Ωδείο και οι Θέρμες. Ήρθαν έτσι σε επαφή με το αρχαίο Άργος, γνώρισαν τη διαχρονική του πορεία και συνειδητοποίησαν παράλληλα την ανάγκη για προστασία των μνημείων της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Την Δευτέρα 4 Μαρτίου, η Γ και Δ τάξη επισκέφτηκαν το εργαστήριο παρασκευής γαλακτοκομικών προϊόντων της Οικογένειας Ηλιού στο Ναύπλιο.

Τα παιδιά αφού παρακολούθησαν την διαδικασία παρασκευής γιαουρτιού σε πραγματικό χρόνο, έπειτα κεράστηκαν και έλυσαν ένα σταυρόλεξο με σχετικές ερωτήσεις.

Στη συνέχεια ακολούθησε περίπατος στους δρόμους του Ναυπλίου και σχολιασμός των ιστορικών μνημείων.