Μαγειρεύοντας τη διατροφή μας…

Την Τετάρτη 1η Μαρτίου 2023 οι μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν σε ζωντανή σύνδεση  τη διαδικτυακή δράση,  με θέμα:
«΄΄Μαγειρεύοντας΄΄ τη διατροφή μου.  Συζητώντας ΄΄διατροφικά΄΄ με μαθητές » που οργανώθηκε από το  ΚΕΠΕΑ Ιεράπετρας Νεάπολης   σε συνεργασία με το ΕΛΜΕΠΑ τμήμα Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας.

 

1677686292300 1

1677683331494

 

 

 

 

 

 

 

 

1677683282767

Συμμετέχοντας στις αποκριάτικες εκδηλώσεις…

Την Κυριακή  της Αποκριάς 26 Φεβρουάριου  2023 οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν στις καρναβαλικές εκδηλώσεις που οργάνωσε  ο Πολιτιστικός Σύλλογος της τοπικής κοινότητας σε συνεργασία με την Δημοτική Αρχή .

Τα παιδιά με φαντασία,  κέφι και πολύ ζωντάνια έπλεξαν το παραδοσιακό  γαϊτανάκι,  χορέψαν μοντέρνους χορούς και έκαναν το δικό τους   <<PIJAMA PARTY>>

1677426283679
Χορεύοντας το γαϊτανάκι…
1677426210094
Η παρέλαση του γκρουπ μας..

   16774261681641677426127377

 

1677425895969 1
Χορεύοντας μοντέρνους χορούς…

                  1677425799799 1

 

 

 

 

 

 

 

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Στα πλαίσια του μαθήματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων  οι μαθητές συμμετείχαν στο πρόγραμμα  <<Τρώω ποιοτικά, ζω καλύτερα>>.

Βασικός σκοπός του προγράμματος ήταν η εκπαίδευση των παιδιών σχετικά με την υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή μέσα από μια σειρά εργαστηρίων βιωματικής, συνεργατικής  και ανακαλυπτικής μάθησης.

Συγκεκριμένα, αποσκοπούσε στη γνωριμία με την υγιεινή διατροφή και την πυραμίδα ισορροπημένης διατροφής, στη κατανόηση  της σημαντικότητας της διατροφής στη συνολικής τους υγεία,  στην  επιλογή  τρόφιμων με υψηλή διατροφική αξία, στην αναγνώριση  της σημαντικότητας της άσκησης και της φυσικής δραστηριότητας, στη συνειδητοποίηση  της αναγκαιότητας του νερού στον οργανισμό του/της, στο να  φτιάχνουν το δικό τους ημερήσιο διατροφολόγιο  και το δικό τους “υγιεινό” πρωινό συνήθειες.

1676558236262

 

1676558064957

 

1676557507648

1676558132627
Η ΠΥΡΑΜΙΔΑ
1676558013347
Οι αφίσες μας…

1676557849002

 

1676557972785

 

1676557696140
Το επιτραπέζιο παιχνίδι μας: <<Το φιδάκι της Διατροφής>>

1676557777733

1676558552653
Ετοιμάζουμε το δεκατιανό μας…
1676558314520
0ι φρουτοσαλάτες μας με μέλι …

 

Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας…

Την Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2023 κόψαμε την πρωτοχρονιάτικη  πίτα μας παρέα με το Νηπιαγωγείο,  ευγενική προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων,  τον οποίο και ευχαριστούμε πολύ.

‘Ολοι οι μαθητές,  ανταλλάσσοντας ευχές, περίμεναν με ανυπομονησία να πάρουν το κομμάτι τους και να βρουν το φλουρί!  Το φλουρί κέρδισαν  τελικά  δύο μαθητές της ΣΤ ΄ τάξης,  οι οποίοι πήραν ως δώρο από ένα επιτραπέζιο εκπαιδευτικό παιχνίδι .

Πολλές ευχές για μια όμορφη και δημιουργική χρονιά!!!

 

16751909620081675190991331

Εορτασμός των Τριών Ιεραρχών…

 Fwto 3 Ierarxes

Η Εκκλησία μας έχει πολλούς μεγάλους Ιεράρχες  . Ξεχωριστά όμως γιορτάζει τρεις: Το Μέγα Βασίλειο ,το Γρηγόριο  Θεολόγο και τον Ιωάννη το Χρυσόστομο.

Καθένας έχει τη δική του γιορτή, αλλά και τους τρεις μαζί τους γιορτάζουμε στις 30 Ιανουαρίου, γιατί έχουν πολλά κοινά γνωρίσματα: Ζούσαν απλή ζωή χωρίς πολυτέλειες. Αφιέρωσαν τη ζωή τους στους φτωχούς συνανθρώπους τους και στους δυστυχισμένους. ήταν και οι τρεις σοφοί. Αγάπησαν τα γράμματα και τον πολιτισμό των αρχαίων Ελλήνων.

Έγιναν πολύ μεγάλοι δάσκαλοι, πραγματικοί φωστήρες, αλλά και σπουδαίοι ρήτορες. Για τη σοφία τους και την καλοσύνη τους, ο λαός τους εκτιμούσε και τους αγαπούσε.

Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών είναι γιορτή των δασκάλων και των μαθητών, των σχολείων και των γραμμάτων, των βιβλίων και της μάθησης.

 Το παράδειγμά τους είναι πάντα φωτεινό για να μας δείχνει το δρόμο που πρέπει να ακολουθούμε στη ζωή μας.

 Έτσι τη Δευτέρα  30 Ιανουαρίου  το σχολείο μας τίμησε τους Τρεις Ιεράρχες πραγματοποιώντας εκκλησιασμό.

Προσεγγίζοντας το ολοκαύτωμα…

Την Παρασκευή  27 Ιανουαρίου,<< Ημέρα Μνήμης  για τα θύματα του Ολοκαυτώματος>> το σχολείο μας πραγματοποίησε δράσεις προκειμένου να γνωρίσουν οι μαθητές μας τι συνέβη στη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου στην Ελλάδα και στην Ευρώπη και να μάθουν για την τύχη των Εβραίων και των άλλων θυμάτων του Ολοκαυτώματος.

Έτσι στα πλαίσια των δράσεων αυτών παρακολούθησαν σχετικά βίντεο με μαρτυρίες και φωτογραφίες από τα γεγονότα της εποχής,  διαβάσαμε  αποσπάσματα από το βιβλίο  <<Το ημερολόγιο της Άννα Φρανκ>> και τέλος κατασκευάσαμε πεταλούδες πάνω στις οποίες γράψαμε τα δικά μας μηνύματα απέναντι σε αυτή τη βαρβαρότητα.

 

to imerologio tis annas frank vivlio pdf

1675103334119

Ανακοίνωση για τον εορτασμό των Τριών Ιεραρχών

Τη Δευτέρα 30/1/2023, ημέρα εορτής των Τριών Ιεραρχών, θα πραγματοποιηθεί εκκλησιασμός .

Οι μαθητές θα προσέλθουν  κανονικά στο σχολείο 8:00-8:10 και στη συνέχεια θα μεταβούμε στην εκκλησία με τα πόδια.

Μετά το τέλος της Θείας Λειτουργίας (περίπου 9:30-9:45),θα επιστρέψουμε στο σχολείο, όπου θα κόψουμε την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα  και στη συνέχεια οι  οι μαθητές θα ακολουθήσουν το υπόλοιπο πρόγραμμα της ημέρας.

Το ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά.

Επιμορφωτικές συναντήσεις….

    Την Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε  η 1η επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: «Η απώλεια και η διαχείρισή της στη σχολική κοινότητα» με ομιλήτρια την κα Σκαμπαρδώνη Βικτώρια, Ψυχολόγο (ΓΙΕ 23) του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Καλαβρύτων στο χώρο του Δημοτικού Σχολείου Καλαβρύτων.

Η δράση, διάρκειας τριών(3) ωρών, είχε σκοπό την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών στην αντιμετώπιση και διαχείριση περιστατικών απώλειας, που μπορεί να συμβούν στη ζωή των μαθητών.

Στην επιμορφωτική δράση συμμετείχαν εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας, του Δημ. Σχ. Καλαβρύτων, του Νηπιαγωγείου Καλαβρύτων, του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Καλαβρύτων, του, του Δημ. Σχ. Κλειτορίας Καλαβρύτων και του Δημ. Σχ. Σκεπαστού Καλαβρύτων.

1672857541962

 

       Την Τετάρτη  30Νοεμβρίου  2022 πραγματοποιήθηκε η   2η  επιμορφωτική  συνάντηση, στο  χώρο του Δημοτικού Σχολείου Κλειτορίας, με θέμα <<Από τον Μαυροπίνακα στον Διαδραστικό>>.

Η δράση, διάρκειας δύο (2) ωρών, είχε σκοπό την ανακάλυψη όλων των δυνατοτήτων που μπορεί να προσφέρει ο διαδραστικός πίνακας στη εκπαιδευτική και  μαθησιακή διαδικασία .

Στη δράση συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, του Δημ. Σχ. Κλειτορίας  και του Δημ. Σχολείου Καλαβρύτων.

Επίσκεψη στο Γυμνάσιο…

Την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου επισκεφθήκαμε το Γυμνάσιο Δάφνης   και παρακολουθήσαμε το θεατρικό  έργο << Το κοριτσάκι με τα σπίρτα>> από τους μαθητές του Γυμνασίου, οι οποίοι  στο τέλος της παράστασης  μας έψαλλαν τα κάλαντα και μας τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια.

 

1671993532914 1

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας…

Την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου το απόγευμα πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας, στην οποία συμμετείχε και το Νηπιαγωγείο,  παρουσία γονέων, συγγενών αλλά και πολλών κατοίκων  του χωριού  .

Τα παιδιά με κέφι και ζωντάνια  έψαλλαν τα κάλαντα, έπαιξαν θεατρικά σκετς, απήγγειλαν ποιήματα, τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια και καταχειροκροτήθηκαν από τους παρευρισκόμενους.

Μετά το τέλος της γιορτής ο σύλλογος γονέων τους μοίρασε δώρα  και όλοι μαζί απολαύσαν τα κάθε λογής γλυκίσματα  που είχαν ετοιμάσει  οι γονείς.

IMG 20221225 072834

IMG 20221222 201345

 

IMG 20221222 200821 1

1671892188891
Και οι μικροί μαθητές του Νηπιαγωγείου με το δικό τους σκετσάκι…