Η Εκδρομή μας στην Αθήνα!

Προχθές, το σχολείο μας πραγματοποίησε μια ολοήμερη εκπαιδευτική εξόρμηση στην Αθήνα και, αν έπρεπε να την περιγράψουμε με μία λέξη, αυτή θα ήταν: αξέχαστη! Ήταν μια μέρα που συνδύασε τη μαγεία της τέχνης με τα μυστήρια του σύμπαντος, αφήνοντάς μας τις καλύτερες εντυπώσεις.
Η αρχή έγινε στο θέατρο, όπου είχαμε την τύχη να παρακολουθήσουμε το αριστούργημα του Βίκτωρος Ουγκώ, «Η Παναγία των Παρισίων». Τα σκηνικά ήταν άκρως εντυπωσιακά, μεταφέροντάς μας αμέσως στην ατμόσφαιρα του μεσαιωνικού Παρισιού. Πέρα από τη δράση, το έργο μας άγγιξε βαθιά με τα διαχρονικά κοινωνικά του μηνύματα. Μιλήσαμε για την αποδοχή της διαφορετικότητας, την κοινωνική αδικία και τη δύναμη της αγάπης που ξεπερνά τα εξωτερικά χαρακτηριστικά. Ήταν ένα μάθημα ζωής δοσμένο με τον πιο καλλιτεχνικό τρόπο.
Η συνέχεια της ημέρας μας βρήκε στο Ευγενίδειο Πλανητάριο, όπου το σκηνικό άλλαξε από τις γειτονιές του Παρισιού στο αχανές διάστημα. Η εμπειρία εκεί ήταν μοναδική!
Είχαμε την τιμή να μας μιλήσει ο Διευθυντής του Πλανηταρίου, ο οποίος μας υποδέχθηκε θερμά και Παρακολουθήσαμε μια δική τους, εξαιρετική παραγωγή, μέσα από την οποία γνωρίσαμε τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος, αλλά και το τι κρύβεται πέρα από αυτό, στα βάθη του γαλαξία.

Δεν θα μπορούσαμε να ολοκληρώσουμε την επίσκεψή μας χωρίς μια στάση στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, όπου επισκεφθήκαμε τις εντυπωσιακές εγκαταστάσεις της Εθνικής Βιβλιοθήκης. Η αρχιτεκτονική του χώρου, η ησυχία και ο τεράστιος πλούτος των βιβλίων μας εντυπωσίασαν, θυμίζοντάς μας πόσο σημαντική είναι η φιλαναγνωσία και η πρόσβαση στη γνώση για όλους.

Επιστρέψαμε γεμάτοι εικόνες, γνώσεις και όμορφα συναισθήματα. Τόσο η θεατρική παράσταση και το Πλανητάριο, όσο και η επίσκεψη στη Βιβλιοθήκη ήταν εξαιρετικές επιλογές, αποδεικνύοντας ότι η μάθηση έξω από την τάξη μπορεί να είναι μια συναρπαστική περιπέτεια.

Και εις άλλα με υγεία!

! 1000054190 1000054189 10000541911000054194 10000541931000054192

6 Μαρτίου: Το Σχολείο μας Στέλνει ένα Ηχηρό Μήνυμα Κατά της Σχολικής Βίας

Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, το σχολείο μας την Παρασκευή 6 Μαρτίου μεταμορφώθηκε σε ένα «εργαστήρι» αξιών, αλληλεγγύης και σεβασμού. Μέσα από μια σειρά πολυεπίπεδων δράσεων, οι μαθητές μας έγιναν οι ίδιοι πρεσβευτές της φιλίας.

1. Ένα Παιχνίδι Ρόλων και Ενσυναίσθησης: Θύτης, Θύμα, Παρατηρητής

Η ημέρα ξεκίνησε με μια βιωματική δραστηριότητα που μας βοήθησε να μπούμε στη θέση των άλλων. Χρησιμοποιήσαμε ειδικές κάρτες για τους τρεις βασικούς ρόλους: τον Θύτη, το Θύμα και τον Παρατηρητή.

Οι μαθητές συμμετείχαν σε ένα «παιχνίδι αντιστοίχισης», όπου έπρεπε να τοποθετήσουν συγκεκριμένες φράσεις και συναισθήματα πάνω σε πίνακες. Στόχος μας ήταν να βρούμε:

  • Τι σκέφτεται και τι νιώθει το κάθε πρόσωπο (π.χ. «Τώρα όλοι θα με προσέξουν», «Τι έκανα για να το πάθω;»).
  • Ποιες φράσεις μπορούν να βοηθήσουν πραγματικά κάποιον που βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση (π.χ. «Θέλεις μια αγκαλιά;», «Είμαι εδώ για να σε ακούσω», «Γιατί έχεις θυμό; Πες μου!»).

Μέσα από αυτό το παιχνίδι, καταλάβαμε ότι η λύση ξεκινά από την κατανόηση και την υποστήριξη.

2. Το «Δέντρο της Φιλίας»: Τα χέρια μας ενώνουν, δεν πληγώνουν

Στη συνέχεια, η δημιουργικότητα πήρε τον λόγο. Οι μαθητές:

  1. Σχεδίασαν και έκοψαν χαρτόνια στο σχήμα της παλάμης τους.
  2. Μέσα σε κάθε «χέρι», έγραψαν δυνατά συνθήματα κατά της βίας.
  3. Όλα αυτά τα χέρια ενώθηκαν και σχημάτισαν το Δέντρο της Φιλίας, που πλέον κοσμεί τον διάδρομο του σχολείου μας, θυμίζοντάς μας ότι η ενότητα είναι η δύναμή μας.

3. Μπαλόνια με Μηνύματα στην Καρδιά του Χωριού

Η δράση μας βγήκε και έξω από τα σύνορα του σχολείου. Γράψαμε συνθήματα κατά της σχολικής βίας σε πολύχρωμα μπαλόνια και τα μοιράσαμε στους κατοίκους του χωριού μας. Με αυτόν τον τρόπο, μοιραστήκαμε τις σκέψεις μας με την τοπική κοινωνία, θυμίζοντας σε όλους ότι η ασφάλεια και ο σεβασμός είναι ευθύνη όλων μας.

«Μίλα, μη φοβάσαι. Είμαστε όλοι μαζί!»

Ήταν μια ημέρα γεμάτη δράση που μας δίδαξε ότι η δύναμη δεν βρίσκεται στην επιβολή, αλλά στην αποδοχή και τη φιλία.

IMG 32d64e866d70e82b1fa168fd334a9d9f V IMG 109cd4a8fcfdd715be59beeb4bb82200 V IMG 8be0e4726b5b8ffd9a5f4bcff70bf4b6 V IMG 14663cab9f2e45b4cb425e7ce58ca553 V2026 03 04 10 38 58 647IMG 2066971517a396a028e11610884763f2 VIMG d7eda00bfba6a809e7e40b6e42d02374 V

Δράσεις Ενεργού Πολίτη: Ανακαλύπτοντας τις Ρίζες μας

Στο πλαίσιο των δράσεων του «Ενεργού Πολίτη», το σχολείο μας φέτος έστρεψε το βλέμμα του στο παρελθόν του τόπου μας. Πιστεύοντας ότι για να είσαι σωστός πολίτης του αύριο πρέπει να γνωρίζεις την ιστορία του χθες, αποφασίσαμε να ερευνήσουμε την τοπική ιστορία της Αγίας Τριάδας.

Έρευνα και Συνεργασία: Οι Μεγάλοι διδάσκουν τους Μικρούς

Το ταξίδι μας ξεκίνησε με μια εκτενή έρευνα για τη Μάχη στο Στεβενίκο (όπως ονομαζόταν παλιά η Αγία Τριάδα). Οι μεγαλύτεροι μαθητές του σχολείου μας ανέλαβαν τον ρόλο του ερευνητή και, αφού συγκέντρωσαν πληροφορίες, οργάνωσαν μια παρουσίαση για τους μικρότερους συμμαθητές τους. Ήταν μια σπουδαία στιγμή συνεργασίας, όπου η γνώση μεταδόθηκε από τάξη σε τάξη, αναδεικνύοντας τη σημασία της ιστορικής μνήμης για την περιοχή μας.

Δράση στο Πεδίο: Καθαρισμός του Μνημείου

Δεν μείναμε όμως μόνο στα θρανία. Η ιδιότητα του ενεργού πολίτη απαιτεί πράξεις. Έτσι:

  • Επισκεφθήκαμε το μνημείο της μάχης, το οποίο αποτελείται από ένα τμήμα πύργου που σώζεται μέχρι σήμερα.
  • Με ομαδικό πνεύμα και διάθεση προσφοράς, οι μαθητές καθάρισαν τον περιβάλλοντα χώρο του μνημείου, δείχνοντας έμπρακτα τον σεβασμό μας στην πολιτιστική μας κληρονομιά.

Συμμετοχή στις Τοπικές Εκδηλώσεις

Η δράση μας είχε ξεκινήσει ήδη από το φθινόπωρο. Στις 2 Νοεμβρίου 2025, το σχολείο μας συμμετείχε ενεργά στην επίσημη γιορτή που διοργανώθηκε για την επέτειο της μάχης. Ήταν μια συγκινητική εμπειρία που μας συνέδεσε με την υπόλοιπη τοπική κοινωνία και μας έκανε να νιώσουμε περήφανοι για την καταγωγή μας.

«Ένας τόπος παραμένει ζωντανός όσο οι νέοι του άνθρωποι φροντίζουν τη μνήμη και το περιβάλλον του.»

Μέσα από αυτές τις δράσεις, καταλάβαμε ότι η ιστορία δεν είναι μόνο λέξεις στα βιβλία, αλλά οι πύργοι, οι δρόμοι και οι άνθρωποι γύρω μας. Συνεχίζουμε με την ίδια όρεξη για νέες δράσεις!

1000053243 1000053244 1000053242 1000053246 1

Εγγραφές μαθητών/μαθητριών στην Α΄ Δημοτικού για το σχολικό έτος 2026-2027

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι η διαδικασία εγγραφής των παιδιών που θα φοιτήσουν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου για το σχολικό έτος 2026-2027 θα πραγματοποιηθεί από 2 Μαρτίου έως και 23 Μαρτίου 2026.

Οι εγγραφές στα δημόσια Δημοτικά Σχολεία Γενικής Εκπαίδευσης πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), στην ειδική εφαρμογή «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού».

Η διαδικασία διέπεται από:

  • την εγκύκλιο με αρ. πρωτ. Φ.6/23198/Δ1/25-2-2026 του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.,
  • την Υπουργική Απόφαση Φ.6/23967/Δ1/04-03-2025 (Β΄ 979),
  • καθώς και τις σχετικές Οδηγίες Χρήσης της ψηφιακής πλατφόρμας.

Στην Α΄ τάξη εγγράφονται παιδιά που έχουν γεννηθεί από 1 Ιανουαρίου 2020 έως 31 Δεκεμβρίου 2020. Την αίτηση εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς ή οι νόμιμοι κηδεμόνες. Σε περιπτώσεις διαζευγμένων γονέων, την ευθύνη της εγγραφής έχει ο γονέας που ασκεί την επιμέλεια.

Διαδικασία Υποβολής Αίτησης

  1. Οι γονείς/κηδεμόνες συνδέονται στην πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).
  2. Κατά την ηλεκτρονική υποβολή, επισυνάπτονται:
    • το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή,
    • αντίγραφο του βιβλιαρίου υγείας, από το οποίο προκύπτει η ολοκλήρωση των προβλεπόμενων εμβολιασμών,
    • γνωμάτευση από ΚΕΔΑΣΥ ή δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο (εφόσον υπάρχει).

Σε περίπτωση αδυναμίας ηλεκτρονικής ανάρτησης των δικαιολογητικών, αυτά μπορούν να κατατεθούν στο Δημοτικό Σχολείο έως τις 23 Μαρτίου 2026.

  1. Δηλώνεται προαιρετικά η επιθυμία φοίτησης στο Ολοήμερο Πρόγραμμα και συμπληρώνονται τα απαιτούμενα στοιχεία.
  2. Πριν από την οριστική υποβολή, απαιτείται η επιβεβαίωση της αίτησης από τον έτερο γονέα/κηδεμόνα, ο οποίος εισέρχεται στην πλατφόρμα με τους προσωπικούς του κωδικούς.

Μετά την ολοκλήρωση της αίτησης, οι γονείς λαμβάνουν ενημέρωση για την πορεία της μέσω SMS και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σύμφωνα με τα στοιχεία επικοινωνίας που έχουν δηλώσει.

Εφόσον διαπιστωθούν ελλείψεις ή λάθη, η αίτηση επιστρέφεται για διορθώσεις και επανυποβολή μέσω της πλατφόρμας.

Εναλλακτική Υποβολή Αίτησης

Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είναι δυνατή ή επιθυμητή η χρήση της ηλεκτρονικής εφαρμογής, η αίτηση μπορεί να κατατεθεί αυτοπροσώπως στον/στη Διευθυντή/ντρια του Δημοτικού Σχολείου που ανήκει στη σχολική περιφέρεια της μόνιμης κατοικίας του παιδιού.

 Πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το σχολείο:

📞 στο τηλέφωνο: 2261094207
📧 στο e-mail: mail@dim-ag-triad.voi.sch.gr