Πρόσκληση στην Καλοκαιρινή μας Γιορτή!

Αγαπητοί γονείς, κηδεμόνες και φίλοι του σχολείου μας,

Η σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της και οι μαθητές μας είναι έτοιμοι να την αποχαιρετήσουν με τον πιο όμορφο και δημιουργικό τρόπο!

Σας προσκαλούμε με μεγάλη χαρά στην καλοκαιρινή μας γιορτή και αποφοίτηση της ΣΤ΄ τάξης, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Ιουνίου στις 7:00 το απόγευμα, στο θεατράκι της Αγίας Τριάδας.

Ελάτε να καμαρώσουμε τα παιδιά μας, να χειροκροτήσουμε την προσπάθειά τους και να υποδεχτούμε όλοι μαζί το καλοκαίρι με χαμόγελα, μουσική και συγκίνηση!

Ημερομηνία: 11 Ιουνίου

Ώρα έναρξης: 19:00

Τοποθεσία: Θεατράκι Αγίας Τριάδας

Σας περιμένουμε όλους εκεί!

 

1000058371 1000058372 1000058370

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *