ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΜΕΝΩΝ

Το σχολείο των τεσσάρων εποχών

Artful!!!

Αυγ 20182

Στο συγκεκριμένο έργο συμμετείχαν όλοι οι μαθητές (30 συνολικά) του μικρού μας σχολείου. Κάθε εβδομάδα είχε οριστεί ένα δίωρο στο οποίο τα παιδιά κάθονταν σε ομάδες οι οποίες περιελάμβαναν μαθητές όλων των ηλικιών. Στον τοίχο παρουσιαζόταν κάθε φορά έναν καλλιτέχνης, τα έργα του και κάποιες πληροφορίες. Σε κάθε ομάδα υπήρχε και ένα tablet που είχε συνδεθεί στο twinspace του project και τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να μελετήσουν τα έργα που τους άρεσαν πιο επισταμένα.

Στη συνέχεια, όλα τα παιδιά έφτιαχναν μια δική τους ζωγραφιά – καλλιτέχνημα, αντλώντας έμπνευση από αυτά που είχαν δει.  Τα έργα έμπαιναν σε φακέλους, ανά χώρα, και παράλληλα φωτογραφίζονταν από τα tablets του σχολείου.

Έπειτα, Κάθε τάξη ανέλαβε από μια χώρα προκειμένου να διαλέξει χαρακτήρες και ζωγραφιές, να σκεφτεί μια ιστορία και να φτιάξει κείμενα για τη δημιουργία ενός animation. Τα παιδιά, αφού ετοίμαζαν τα πάντα, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών, έφτιαξαν τα δικά τους κινούμενα σχέδια με την εφαρμογή stopmotion και στη συνέχεια οι μαθητές της Ε΄ τάξης προσέθεσαν υπότιτλους, ήχο και εικόνες φτιάχνοντας το τελικό βίντεο.

Όλα τα κινούμενα σχέδια ανέβηκαν σε ένα κοινό dotstorming όπου τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να αφήσουν τα σχόλια και τις ψήφους τους.

Στη συνέχεια, σε κάθε σχολείο έγινε μια ψηφοφορία για τα ωραιότερα έργα και επιλέχθηκαν 15 συνολικά (ένα για κάθε καλλιτέχνη). Αυτά τα δημιουργήματα μαζί με τα βιντεάκια μπήκαν σε ένα κοινό ηλεκτρονικό περιοδικό.

Στο τέλος του project τα παιδιά απάντησαν σε μια έρευνα αξιολόγησης του προγράμματος εκφράζοντας τα συναισθήματά τους για αυτό που έκαναν και έζησαν.

Αν και συμμετείχαν πολλοί μικροί μαθητές στο Artful δεν αντιμετωπίσαμε κανένα θέμα. Ενθουσιάστηκαν με το γεγονός ότι έκαναν πολλά και διαφορετικά έργα τέχνης, λάτρεψαν τη διαδικασία δημιουργίας ενός animation, διασκέδασαν πολύ βλέποντας και ψηφίζοντας τις δημιουργίες των φίλων τους από το εξωτερικό και αισθάνθηκαν υπερήφανοι για την τεράστια έκθεση των έργων του στο τέλος της χρονιάς.

Στον τομέα της τεχνολογίας χρησιμοποιήθηκαν πολλές εκπαιδευτικές εφαρμογές και λογισμικά συνεργατικής μάθησης και δημιουργίας με σκοπό να υλοποιηθούν οι στόχοι του προγράμματος.

Πρώτον, χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα του twinspace προκειμένου οι μαθητές να έχουν πρόσβαση σε όλο το υλικό του έργου.

Στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό συνεργατικής δημιουργίας padlet με τη βοήθεια του οποίου τα παιδιά μπορούσαν τα δουν τις φωτογραφίες και τα έργα των 15 καλλιτεχνών.

Επίσης, χρησιμοποιήθηκε το εργαλείο dotstorming στο οποίο ανέβαιναν όλα τα έργα και μπορούσαν να σχολιαστούν και να ψηφιστούν από τα παιδιά.

Μετά οι μαθητές χρησιμοποιώντας τα λογισμικά stopmotion και imovie στα tablets του σχολείου τους δημιούργησαν τα δικά τους animation με βάση τα έργα τέχνης που είχαν τα ίδια φιλοτεχνήσει.

Επιπροσθέτως τα έργα που διάλεξε κάθε σχολείο ανέβηκαν σε κοινό φάκελο στο googledrive και από εκεί μεταφορτώθηκαν στο τελικό παραγόμενο του έργου. Στο ηλεκτρονικό περιοδικό Artful που δημιουργήθηκε μέσω του Adobe Spark Page.

Όλα τα παραπάνω έγιναν κυρίως μέσω των φορητών συσκευών tablets τις οποίες διαθέτει το σχολείο μας, αλλά και μέσω των υπολογιστών μας.

Όλα τα παραγόμενα του προγράμματος είναι διαθέσιμα στους παρακάτω ιστότοπους:

https://spark.adobe.com/page/2MouuMEQtaFBU/

https://twinspace.etwinning.net/48465/home

https://www.youtube.com/channel/UCtOPFlfadqDFXnR-nO5ONPg?view_as=subscriber

https://www.facebook.com/mantzilamaria/

Αφήστε μια απάντηση

Πρόσφατα σχόλια



Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων