Συμμετοχή σε αγώνες πετοσφαίρισης
Στις 15 Απριλίου μαθήτριες της Στ’ τάξης πήραν μέρος στους αγώνες πετοσφαίρισης των ΔΣ στο γήπεδο Κραχτίδη. Συγχαρητήρια! Επιβραβεύουμε την αξία της συμμετοχής!
Στις 15 Απριλίου μαθήτριες της Στ’ τάξης πήραν μέρος στους αγώνες πετοσφαίρισης των ΔΣ στο γήπεδο Κραχτίδη. Συγχαρητήρια! Επιβραβεύουμε την αξία της συμμετοχής!